mikä sinua on ärsyttänyt tänään?

  • Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
Ensiks aamulla sapetti mies ja pahasti! Sitten olin melkein neuvolassa, tajutessani, että neuvola kortti jäi kotiin, lähdin hakemaan sitä ja ajattelin, että menen pyörällä neuvolaan, etten myöhästy. Alkoi satamaan kaatamalla vettä, joten odotin seuraavaa bussia ja myöhästyin. Nyt päivänpäätteeksi ärsyttää jälleen yksi mies!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;24573554:
tämän takia en lainaa enää kenellekkään mitään.. pari lainausta tullu ihan kamalassa kunnossa takasi ja selitys : koira söi/lapsi hajotti. Pitäis kattoo että lainatut tavarat on tarpeeksi ylhäällä tms. ettei kuka tahansa koske niihin..
joo, en olis halunnu lainata, mut toinen niin taitavasti syyllisti miks en voi lainata. Olis vaan pitäny pitää oma pääni ja olla lainaamatta! :(
 
"vieras"
0-1,5 vuotiaiden "väsyneet" vanhemmat, jotka valittaa kun lapsi ei nuku kokonaisia öitä.
Jooo-o. Sanokaa katkeraksi ämmäksi vaan, mutta meillä ei nuku vielä 5veekään yötään illasta aamuun heräämättä.
 
Työ ärsytti, migreeni vaivaa, liian paljon työtä ja liian vähän tekijöitä ja eräs henkilö
aikoo työntää viellä lisää töitä miun niskaan. :mad:
 
Turkilmas
Mua on ärsyttänyt tänään yksi jos toinen asia pitkin päivää. Viimeisimpänä ärsytti nyt illalla kun olin lenkillä. Mulla on nyt kolmas viikko menossa niin, että olen käynyt kahta iltaa lukuunottamatta lenkillä/harrastanut muuta liikuntaa (lähinnä itämaista tanssia) ja aina muistanut myös venytellä. Eli olen pitänyt yhden lepopäivän viikossa.

Ja perhana soikoon mulla jalat on niin jumissa etten pysty hölkkäämään oikeastaan lainkaan, ainoastaan kävelemään reippaasti. Ottaa niin päähän kun paikkoja vaan kolottaa kun pitäis tuntea liikunnan riemua |O
 
"mama"
se kun olen kipeä, ollut jo pari viikkoa. lapsella alkaa olemaan myös yskää ja nuhaa. lapsen isä ei viitsi vastata puhelimeen että voisin pyytää hoitamaan vaikka pariksi tunniksi että saisin levätä. kaikki ärsyttää.
 
loo
[QUOTE="vieras";24574116]0-1,5 vuotiaiden "väsyneet" vanhemmat, jotka valittaa kun lapsi ei nuku kokonaisia öitä.
Jooo-o. Sanokaa katkeraksi ämmäksi vaan, mutta meillä ei nuku vielä 5veekään yötään illasta aamuun heräämättä.[/QUOTE]

Noh, kuule.. meijän poika oli 6kk ja siitä alkoi herääminen öisin 10-20 kertaa yössä. Kun tätä oli jatkunut yli 2kk menin lääkärille, ja sieltä ohajttii unikouluun. JA KYLLÄ mä valitin! olin niin poikki. En saannut nukuttua edes tuntia putkeen. Yöunet oli ehkä 3tuntia.
Ja nyt poika on 1vee ja nukkuu 12 tuntia putkeen.
 
"sia"
-se, kun lapset ei voinu leikkiä viittä minuttia keskenään tappelematta, että oisin saanu maata sohvalla kokattuani toista tuntia ruokaa pakkaseen. Olen raskaana, laskettu aika marraskuussa ja pitkään jalkeilla olo puolen tunnin kävelylenkin jälkeen ei ollu enää kivaa.

-se, kun laskettu aika on vasta marraskuussa ja joudun tätä mahaa kantamaan vielä niiiiiiiiin pitkään.

-se, kun autolla asioilla käydessä en muistanut viedä yhtä kirjettä postiin. Päätettiin sitten lasten kanssa viesä se kävellen. Mistä seurasi tuo em. lenkki, minkä jälkeen kokkasin jalkani kipeiksi, minkä jälkeen en saanut maata sohvalla.

Mutta se ei ole ärsyttänyt yhtään, että olen noiden kolmen lapsen ja tämän mahan kanssa pari vuorokautta yh, kun mies on koulutusmatkalla. Ihmettelen itsekin.
 
"diu"
[QUOTE="vieras";24574116]0-1,5 vuotiaiden "väsyneet" vanhemmat, jotka valittaa kun lapsi ei nuku kokonaisia öitä.
Jooo-o. Sanokaa katkeraksi ämmäksi vaan, mutta meillä ei nuku vielä 5veekään yötään illasta aamuun heräämättä.[/QUOTE]

Tästä tulikin mieleeni, että ärsyttää kun ihmiset valittaa lapsen nukkumisesta. Kannattais niiden harkita sitä lasten hankkimista alunperin tai tiedostaa että kaikki ei mene täydellisesti aina...
 
Ken guru
Työkaveri heitti kahvit mun housuille. Mutta se oli kuitenkin vaan tosi pieni ärsytys.

Ärsytti myös se, kun ajoin satasta, niin viereiseltä kaistalta eteen pomppasi auto, jonka nopeus oli koko ajan 80. Ärsyttää kun joutuu jarruttelemaan satasen nopeus alueella tollasten taulapäiden takia.
 
"joku vaan"
Venäläisen akan käytös lasten jumpassa. :kieh:

2-vuotias tyttö itki hysteerisenä, eikä halunnut jäädä jumppaan ilman vanhempiaan. Tämä äiti yritti väkivalloin tunkea tyttöään saliin ja huusi tälle raivoisasti venäjäksi puoli tuntia kunnes viimein luovutti, tempaisi itkevän tytön mukaansa ja lähti ovia paiskoen. Lapsen lohduton itku kuului kauas ja jäin vaan miettimään mitä kotona tapahtuu...

Tuli niin paha mieli lapsen puolesta. :(
 
hahaha
[QUOTE="diu";24574611]Tästä tulikin mieleeni, että ärsyttää kun ihmiset valittaa lapsen nukkumisesta. Kannattais niiden harkita sitä lasten hankkimista alunperin tai tiedostaa että kaikki ei mene täydellisesti aina...[/QUOTE]

Eiköhän nämä vanhemmat ole tienneet,ettei kaikki mene täydellisesti aina..
Jos koirasi kusee vielä 2-vuotiaanakin sohvannurkat täyteen,et toki saa valittaa koska varmaan koiraa ostaessasi tiesit "ettei kaikki mene täydellisesti aina"?
Jos astianpesukoneesi, pyykinpesukoneesi ja kahvinkeittimesi hajoavat kaikki viikon sisällä, valittaminen ei ole oikeutettua.
Oishan se pitänyt tietää koneita hankkiessa ettei kaikki mene täydellisesti aina..
 

Yhteistyössä