Mikä sinut on yllättänyt/pistänyt silmään kun olet nähnyt eka kerran miehesi asunnon?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tuli tämmönen mieleen tuosta yhdestä ketjusta...
Erään viinaan menevän miesystäväni kohdalla hämmästyin totaalisesti, kun näin hänen siistin ja sisustetun kotinsa, olin kuvitellut jotain ihan muuta...

erään kohdalla taas hämmästyin hänen keittiössään viihtyvää mieletöntä pikkukärpäs parvea, jota hän yritti imuroida pois... heh...

On niin jännä nähdä toisen koti ekaa kertaa, kertoohan se aina jotain ihmisestä.
 
vierailija
Minua ärsytti todella paljon, kun miehen kodissa ei ollut ollenkaan verhoja ikkunoissa....
Nyt seitsemän vuoden yhdessäolon jälkeenkään meillä ei ole verhoja, sälekaihtimet kylläkin... ;)
 
Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa, niin hän asui parin kaverinsa kanssa kimppakämpässä. Mä muutin sinne sekaan muutaman viikon kuluttua, ja voitte uskoa että mua hämmästytti siellä aika monikin asia :snotty: :D
Mutta siihen kämppään saatiin kyllä kuri ja järjestys kun nainen tuli taloon. Niih :saint:
 
nn
että oli yllättävän siistiä ja sisustettua... tietenkin vähän poikamies tyyliin, mutta kuitenkin. Ja se, että mun antama lappu jossa oli puhelinnumeroni oli kirjahyllyssä nätisti tallessa <3
 
Noh. Kuten Ravistettavallakin, niin munkin mies asui kimppakämpässä.. Ja siinä oli monta ihmeellistä asiaa. Lähinnä siisteyteen liittyviä.

Itsekin asuin kimppakämpässä, vieläpä miesten kanssa, joten ei ollut ihan vierasta miesten siisteyskäsitys. Mutta kai meidän kämppä oli sitten niin paljon inhimillisempi mun panoksen takia. :xmas:
 
Mies asui valmiiksi kalustetussa perikunnan omistamassa yksiössä. Tyyli oli iloinen sekamelska kaikkea kamalaa. Asunnossa oli asunut n. 50 vuotta täysin tyylitajuton nainen. Ihmettelin tyyliä aluksi, kunnes syy selvisi.
 
exän asunnossa se suunnaton romumäärä mikä asunnossa pursusi niin ettei ees lattiaa näkyny |O |O |O |O

ja kun se romu, kun se oli niin saatanan tärkeetä että se piti sillon 6,5 vuotta sitte roudata toiseen kaupunkiin miun asuntoon (tai siis varastoon) ja sieltä edelleen tänne turkuun ja nyttenki se sama saatanan läjä on menossa vihdoin ja viimein miun völjystä hevonkuuseen!!!

ah. on kuulkaas NIIN keventynyt olo ettei tosikaan! en kaipaa yhtään muistikampaa, kovalevyä, romuloodaa!!!
 
tilda..
Jos ajatellaan näitä miehiä kun asunut omassa asunnossa niin pari niistä asui siisteissä pikku yksiöissä, siistimpää kun mulla :D Nykyinen mies asui kaverinsa nurkissa enkä koskaan nähnyt koko asuntoa kun sinne voinut oikeen mennä. Sitte pian tapaamisen jälkeen hommas oman siistin kaksion. Ja sen jälkeen kun oltiin tunnettu pidempään niin muutettiin yhteen.
 
ap
Ai niin ja myös se, että miehellä oli keittiönkaapit täynnä... tyyliin 10 pakettia näkkäriä, 10 purkkia hernekeittoo, 5 pakettia kahvia, sit vielä kaakaota, teetä ym.ym. vaikka yksin asui.
Aikaisempien ukkojen kaapeissa ei ollut mitää suuhun pantavaa.
 
vieras
Mies asui silloin kaverinsa kanssa kimppakämpässä ja tää miehen frendi on varsinainen hamsteri ja hieman sottapyttykin, mutta miehen huone oli tositosi siisti. Verhot, matto ja päiväpeitto natsasivat yhteen ja viherkasvejaki löyty :) Huone oli pelkistetty ja mieheni näköinen.
 
vieras
hmm... no ihan sika mies ja lapsi itseasiassa... siivosivat vaan silloin kun joku tuli kylään.
Jos hänen lapsensa ei jaksanut syödä loppuun, hän oli räkinyt suustaan ruokamöykkyjä esim sängyn alle, patjan alle jne...
ja muutenkin sotki kuin sika.
Mieskään ei välittänyt miltä kämppä näytti.
 

Yhteistyössä