Mikä sointuisi Inkerin kanssa?

Jeesikää mua vähän pliiis? :) Vauvan nimeä ollaan kovasti mietitty ja pojalle nimi on jo keksitty, mutta yllättäen tytön nimen keksiminen osoittautuikin vaikeammaksi. Asiaa vaikeutti se, että mieheni haluaa, että nimessä olisi Inkeri, koska hänen molemmat mummonsa on Inkereitä ja sattumalta myös mun oma mummu (joka valitettavasti menehtyi jo kauan ennen mun syntymää) omasi saman nimen.

Itse olisin halunnut tytön nimeksi Irene, mutta jotenkin etu-ja toinennimi olisi liian samanlaiset :( Ehdottakaa ihmeessä, jos tulee mieleen kauniita nimiä, jotka kävisivät yhteen Inkerin kanssa. Saa olla kolmeniminenkin. Mulla on nyt joku pakkomielle saada äkkiä päätettyä nimet :D
 
Saara Inkeri
Aada Inkeri Emilia
Kaarina Inkeri Elisabeth / Elisa
Sonja Inkeri Iiris
Essi Inkeri Juulia
Inkeri Sofia
 
Ehdotelmia
Inkeri Viia-Leena
Inkeri Lumpeenkukka
Iiris Inkeri "Heiduliinin"tytär (Heidintytär?)

Jos Inkeri on toisena nimenä niin sen kanssa käy melkein mikä vain 1-5 kirjainta sisältävä nimi. Nuo ehdotelmat ovat vain pohjaa millä tyylillä voitte pohtia niitä nimiä jos ei joku suoraan ole se oikea :)
 
"Heiduliini"
Tosi kivoja nimiä ootte ehdotellu, kiitos siitä :) Kyllä mä ajattelin, että Inkeri olisi se toinen tai kolmas nimi. Ei nyt välttämättä omiin lemppareihin kuulu, mutta onhan se isoäideille varmasti iloinen asia :) Ja tossa mun otsikossa "sointuisi" on vähän typerä sananvalinta, huomasin vasta jälkeenpäin :D
 
"Heiduliini"
Ja mä en nyt tunnu pääsevän siitä Irene nimestä eroon! Onko ihan hullun kuuloista esim: Irene Lilja Inkeri? Pitääpä oikein laittaa mietintämyssy päähän ton toisen nimen kohdalla :)
 
Muussii
[QUOTE="Heiduliini";27699017]Ja mä en nyt tunnu pääsevän siitä Irene nimestä eroon! Onko ihan hullun kuuloista esim: Irene Lilja Inkeri? Pitääpä oikein laittaa mietintämyssy päähän ton toisen nimen kohdalla :)[/QUOTE]

Irene Lilja Inkeri on ihana nimi. Eikä Irene Inkeri kuulosta musta ollenkaan tyhmältä, vaan ne sointuvat hyvin.
 

Yhteistyössä