Mikä tää kuvio?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun poikaystävä ja mä ollaan oltu yhdessä kauan ja kaksi vuotta oltiin erossa kuukauden verran. Tuona aikana mun poikaystävä tapasi naisen jonka kanssa oli ollut ilmeisesti vaan pari kertaa yhdessä koska tämä nainen seukkasi silloin. No, tästä on siis kaksi vuotta aikaa ja viikonloppuna mentiin baariin jossa ei ollut paljonkaan porukkaa. Kun tullaan taksista niin tämä nainen on baarin terassilla ulkona ja puhuu kovaan ääneen että mutta kun rakastaa sitä miestä pariin kertaan. Sitten mennään sisälle baariin niin siellä on tämän naisen paras frendi ja sitten pari kaveria. Kuulustelevat meitä ja meidän suhteen yksityiskohtia ja lisäksi jutellaan illan aikana. Sanovat että kohta tämä Niina tulee sisälle ulkoa. No menee varmaan tunti ja Niina kuulutetaan laulamaan karaokea. Kun karaoke päättyy niin Niina ryntää mun poikaystävän kaulaan pöytäämme ja halaa. Kuulen kun sanoo että mun mies on kulta ja sanoo että on oikein huh huh. Mitähän tuo kaikki oikein merkkas ja en ymmärrä miksi piti halata spontaanisti mun miestä vaikka istuttiin aika kaukana ja mun miehen piti nousta seisomaan kun halas ja mä vieressä? Mikähän kuvio tuo on? Mun tietääkseni eivät ole nähneet kuin pari kertaa ja siitäkin on kaksi vuotta aikaa. Puhuikohan mun poikaystävästä ulkona kun tultiin? En ymmärrä miksi piti halata vaikka olen varma etteivät ole nähneet kuin pari kertaa. Siinä luotan mieheeni. Miksi pitää kehua mun miestä ja huohottaa korvaan.
 
vierailija
Piilotteli siis ulkona kylmässä eikä tullut kavereittensa seuraan ja miten voi olla mahdollista että kipakkaan ääneen just juttelee ulkona kun näkee meidät rakastamisesta ja joku sanoo jotain painokkaaseen sävyyn johon siis vastaa noin. Sitten yhtäkiä tulee kuitenkin halaamaan ja kehumaan mun miestä. Miksi kaverit kuulusteli meitä ja yritti udella meidän suhteesta?
 
vierailija
Onko nainen ihastunut mun mieheen ja miksi piti tulla halaamaan ja lepertelemään? Entä miksi pakoili? Puhuikohan mun miehen rakastamisesta ulkona(näki varmasti että tultiin taksilla)? Tiedän että eivät ole nähneet kun ollaan oltu koko ajan yhdessä ja lisäksi samassa työpaikassakin.
 
vierailija
Siis mikä naisen käytöksessä paljasti? Voitko tarkentaa mahdollisimman paljon?
Käyttäytyy niin tuttavallisesti , vaikka ovat tavanneet muka muutaman kerran ja 2v sitten

Ja heti oli huomauttelemassa kun näki teidät yhdessä ja kaverien käytös paljasti myös, että sinulta on piilossa paljon juttuja. Takuulla on oltu yhdessä enempikin

Ei mulla muuta, jätkä ei ole luotettava ollenkaan. No harva on....
 
vierailija
Entä jos on vaan ihastunut mun mieheen ja siks tuttavallinen? Miksi kaverit uteli meidän suhteesta, nainen olis siis ulkona eikä tullut sisälle, Mikshän? Ja miksi tuli halaamaan?
 
vierailija
En jätä miestäni jos nainen ei ole ihastunut/rakastunut mun mieheen. Ainoastaan jos naisella tunteita eli muuten ihan sama, mutta puhuikohan nainen ulkona mun miehestä että rakastaa häntä vai olikohan sattumaa että just silloin selitteli jollekin painokkaaseen sävyyn että mutta kun rakastaa sitä miestä? Viittaako käytös siihen että nainen olisi ihastunut? Mikä? En koe häntä uhkana jos ei ole ihastunut.
 
vierailija
Kiitos vastaukestasi joka vastasit että käytös liian tuttavallista, mutta kysyisin vielä että mitä naisen kommenoinnilla tarkoitit? Miksi kaverit uteli asioita suhteestamme? Entä viittaakohan joku siihen että on ihastunut mun mieheen?
 
vierailija
PS: jos joku osaa vastata että onko nainen siis ihastunut mun poikaystävään käytöksen perusteella? Miksi pakeni ja miksi kaverit kuulusteli meitä? Puhuikohan mun poikaystäväni rakastamisesta kun näki että tullaan baariiin taksilla?Olen varma että eivät ole nähneet koska olemme olleet 24 h vrk yhdessä mun poikaystävän kanssa.
 
vierailija
Ei sillä ole väliä onko se nainen rakastunut sun mieheesi, vain sillä on väliä ketä mies rakastaa ja kenelle on uskollinen (y)

Kaikki oli varmaan vaan sattumaa, nainen humalassa tai muissa aineissa. Älä jää vatvomaan sitä tai itse pilaat sillä liittosi.
 
vierailija
Kiitos kaikille vastauksista (myös kirjoitusvirheisiin liittyvistä :D) Itseäni ei kauheasti kiinnosta kyllä mitä olen kirjoittanut väärin ja mitä en. Mielestäni en saanut vastauksia oikeastaan kysymyksiin mitä kysyin vaan vastattiin joko että mieheni on petollinen tai että olen tehnyt kirjoitusvirheitä tai että tekstini on sekavaa tyhmyyteni tai humalatilaepäilyn takia :D Kiitän myös em. vastauksista koska näitte niiden eteen yhtälailla vaivaa. Kysyisinkin vielä kerran yksityiskohdista koska ne ovat mulle tässä tapauksessa tärkeitä, ei niinkään miten mun pitäisi toimia asian suhteen esim. jättämällä poikaystäväni :D Olisi siis ihanaa jos joku vastaisi oman todennäköisimmän arvioni asiosta koska oman jääviyteni takia en luota arviointikykyyni tässä keissisä. Kysyn seuraavaa vielä kerran:

1. Onko mielestäsi todennäköisempää se että SAMAAN AIKAAN kun nainen näki meidän saapuvan taksilla(oli siis ravintolan edessä terassilla) että rakastaa jotain miestä että se olisi ollut mun mies vai joku muu ? Tarkoitan siis että voiko nähdessään meidät puhua jostain muusta miehestä pokkana vaikka oli paniikissa kun saavuttiin ja näki meidät? Olikohan tarkoitus että mun poikaystävä kuulee tai sitten ei osannut kontrolloida ääntään kun joku ohjeisti ilmeisesti rauhoittumaan koska sanoi monta kertaa mutta kun rakastan sitä miestä?

2. Miksi naisen kaverit kyselivät useita kysymyksiä liittyen siihen että olenko suhteessa tosissaan mieheni kanssa? Mikä siihen voisi olla syynä?

3. Miksi nainen piilotteli ulkona tupakkapaikalla ja ei tullut ikinä pöytään kaveriensa luo(viereinen pöytä joka meillä oli)?

4. Miksi uskaltautui vasta sitten sisälle kun karaoke-biisi alkoi ja jonka lauloi ja miksi tuli halaamaan sydämellisesti(ei kevythalaus) poikaystävääni spontaanisti pöytään ja sanoi häntä komistus urooksi ja että poikaystäväni on ihan huh-huh

Kiitos jos joku nyt haluaa/viitsii vastata näihin kysymyksiin :)
 
vierailija
Kiitos kaikille vastauksista (myös kirjoitusvirheisiin liittyvistä :D) Itseäni ei kauheasti kiinnosta kyllä mitä olen kirjoittanut väärin ja mitä en. Mielestäni en saanut vastauksia oikeastaan kysymyksiin mitä kysyin vaan vastattiin joko että mieheni on petollinen tai että olen tehnyt kirjoitusvirheitä tai että tekstini on sekavaa tyhmyyteni tai humalatilaepäilyn takia :D Kiitän myös em. vastauksista koska näitte niiden eteen yhtälailla vaivaa. Kysyisinkin vielä kerran yksityiskohdista koska ne ovat mulle tässä tapauksessa tärkeitä, ei niinkään miten mun pitäisi toimia asian suhteen esim. jättämällä poikaystäväni :D Olisi siis ihanaa jos joku vastaisi oman todennäköisimmän arvioni asiosta koska oman jääviyteni takia en luota arviointikykyyni tässä keissisä. Kysyn seuraavaa vielä kerran:

1. Onko mielestäsi todennäköisempää se että SAMAAN AIKAAN kun nainen näki meidän saapuvan taksilla(oli siis ravintolan edessä terassilla) että rakastaa jotain miestä että se olisi ollut mun mies vai joku muu ? Tarkoitan siis että voiko nähdessään meidät puhua jostain muusta miehestä pokkana vaikka oli paniikissa kun saavuttiin ja näki meidät? Olikohan tarkoitus että mun poikaystävä kuulee tai sitten ei osannut kontrolloida ääntään kun joku ohjeisti ilmeisesti rauhoittumaan koska sanoi monta kertaa mutta kun rakastan sitä miestä?

2. Miksi naisen kaverit kyselivät useita kysymyksiä liittyen siihen että olenko suhteessa tosissaan mieheni kanssa? Mikä siihen voisi olla syynä?

3. Miksi nainen piilotteli ulkona tupakkapaikalla ja ei tullut ikinä pöytään kaveriensa luo(viereinen pöytä joka meillä oli)?

4. Miksi uskaltautui vasta sitten sisälle kun karaoke-biisi alkoi ja jonka lauloi ja miksi tuli halaamaan sydämellisesti(ei kevythalaus) poikaystävääni spontaanisti pöytään ja sanoi häntä komistus urooksi ja että poikaystäväni on ihan huh-huh

Kiitos jos joku nyt haluaa/viitsii vastata näihin kysymyksiin :)


Sä olet ilmeisesti joku häirikkö joka stalkkaa miestä. Koita jo ymmärtää että se rakastaa sitä Niinaa. pysy kaukana muiden miehistä. :mad:
 

Yhteistyössä