Mikä tämä kohtaus voi olla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Ei mullakaan silmissä välttämättä sumene, tulee vaan just sellanen huimaava, epätodellinen olo. En ole lääkärissä ikinä maininnut asiaa, ihan oma veikkaus toi verenpaine. Tai jos sokerit on päässyt heittelemään? Jos on lähiaikoina asiaa lääkäriin niin voithan mainita. En kyllä usko, että mitään vaarallista oli. Mulla noita "kohtauksia" on ollut lapsesta asti... Kylläkin ilman tota ulostamistarvetta.
 
Mispi
[QUOTE="a p";26036391]Mikä se on?[/QUOTE]

Dissosiaatio-oireet on eräänlainen psyykkinen suoja traumaattisia tapahtumia vastaan. Saattaa olla hyvinkin epämääräisiä oireita, joskus pelottavia ja kummallisiakin; oman itsen outouden tunne, omissa haaveissa oleminen, erilaisia fyysisiä oireita (mm.raajojen puutuminen, hengenahdistus, huimaus...). Googlaa!
 
"..."
Täähän olikin hyvä ketju :D Aloin miettimään noita omia kohtauksiani ja tuli mieleen, että mulla on todettu vaaraton sydämen rytmihäiriö ja joskus kohtauksen jälkeen oon huomannu, että syke on epätasainen hetken aikaa. Toivottavasti ap et kovin pelästynyt kohtausta! :)
 
Blue
Nää arvailut saa jo entisestäänkin luulotautisen ap:n kuvittelemaan ihan villejä.. Oikeesti, todennäköisesti se on ihan vaaraton joku verensokerin ailahdus tai tosiaan ihan vatsapöpön merkki itsestään. Jos niitä tulee lisää tms. niin mene sitten lääkäriin jossa saat oikean diagnoosin.
 
"hmmm"
No jos tuli kaupassa, niin ehkä vaan tuskan hiki? Mulla ainain tulee sellanen olo aika usein...ja ehkä joo liitän johkin psyykkiseen juttuun. Mut kun tiedän menevän ohi, niin ei haittaa enää.
 

Yhteistyössä