mikä tämä mpr rokete on

Yksilöllinen juttu tuleeko sivuoireita vai ei. Toisille ei tule mitään, toisille korkea kuume ja joillakin rokote on aloittanut korvatulehduskierteen.

Eipä nuo pienet sivuoireet vielä mitään, mutta mitä saavatkaan aikaan rokotteet vuosien saatossa. Hassua että varoitellaan syömästä liikaa tiettyjä kaloja niihin kertyneen elohopean vuoksi. Säilykepurkeista kehotetaan valitsemaan ehjät lommottomat purkit ja poistamaan ruoka purkista avaamisen jälkeen ettei ruokaan pääsis liukenemaan alumiinia. Samalla ihmisiin ruiskutetaan suoraan lihakseen em. myrkkyjä jo vauvasta alkaen(kyllä edelleenkin rokotteissa voi olla pieniä määriä elohopeaa). Ei ihme että neurologiset sairaudet lisääntyvät. Onhan alumiinia todettu löytyneen huomattavasti normaalia suuremmat määrät esim. Parkinsonin tautia ja seniiliä dementiaa sairastavien aivoista.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 08:23 nappi kirjoitti:
eli mikä tää rokote on ja mitä vastaan se on?

Olen kuullut että siitä rokotteesta on noussut kuumetta ja kovaa semmoista.
minäkin olen _kuullut_ yhtä ja toista. ufoja lentelee ja enkeleitä on olemassa, joopa joo!
 
mamma2003
olen miettinyt, että miksi rokotuksista niin paljon puhutaan pahaa??? Mitä sitten jos ei saisi esim juuri tätä MPR-rokotetta ja tulisi nuo taudit mitä tuo rokote ehkäisee? noissa taudeissa on vielä pahemmat vaikutukset kuin rokotteella? eli jos kuume nousee tai vastaavaa on paljon pienempi "pahe" kuin noista taudeista tulleet mahdolliset jälkitaudit!!!! :headwall:
 
mpr:lle oli olemassa vaihtoehto, sen sai hankkia itse apteekista resptia vastaan. Joten ei olisi tarvinnut jättää rokottamatta. Kukaanhan ei tiedä mikä aiheyuttaa mitäkin mutta jokaisella oma valinta minkälaisen rokotteen lapselleen valitsee jos vaihtoehtoja on. Monet terveydenhoitajat eivät vaan asiasta tienneet, ainakaan meidän neuvolassa silloin.
 
Mystery Mama
Leffa tuli siis ke!!! Koomailin tuossa aikaisemmassa viestissä.

Taidan kysyä neuvolassa, saisiko rokotteet yksittäisinä. Aina olen rokottamisen puolesta ollut, mutta nyt kyllä hirvittää...
 
Hei! Ainakin meillä päin lehdessäkin mainittiin leffan esittelytekstissä, että kyseessä on nimenomaan faktajuttuun perustuva FIKTIOelokuva, ei dokumentti... Toisin kuin se edellisenä iltana tullut juttu. Elokuva on aina elokuva, vaikka aihe olisikin otettu tosielämästä!

Katsoitko sitä dokkaria tai oletko muuten perehtynyt aiheeseen? Ei yhden elokuvan perusteella kannata noin tärkeitä päätöksiä tehdä...
 
Ihaninta elämässä
Parkinsonin tautiin tai seniiliin dementiaan sairastuneet ovat sitä ikäluokkaa, että eivät ole saaneet MPR tai paljon mitään muitakaan rokotteita.
Elohopeasta sanoo Kansanterveyslaitoksen rokotusopas seuraavaa:
" Rokotteissa on pieniä määriä etyylielohopeaa, joka nykytietämyksen mukaan poistuu elimistöstä nopeasti, toisin kuin kaloista saatava metyylielohopea".
 

Yhteistyössä