Mikä teillä auttanut r.pahoinvointiin?

Uusioäiti
Tämä ei varmasti lohduta mutta miulla ei auttanut mikään. Oksensin koko raskaus ajan loppui tuntia ennen kun typy synty. Kokeile kaikkea mitä mieleen just juolahtaa se voi auttaa yhtenä päivänä. Limua heti sängyssä, syö melkein koko ajan
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Se että syö pikkasen usein, kylmiä ja raikkaita juttuja, jääkkaappi kylmät satsumat, bulgarian jugurtti ja paras kaikista greippimehu =)
Mulle tulee huonompi olo kun syön.
ja mulle ei maistu mikään. ja kun syö vähäsen tulee tosi nopeesti stoppi. aamuyöllä mä jopa heräsin siihen huonoon oloon. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Se että syö pikkasen usein, kylmiä ja raikkaita juttuja, jääkkaappi kylmät satsumat, bulgarian jugurtti ja paras kaikista greippimehu =)
Mulle tulee huonompi olo kun syön.
ja mulle ei maistu mikään. ja kun syö vähäsen tulee tosi nopeesti stoppi. aamuyöllä mä jopa heräsin siihen huonoon oloon. |O
Mulla on just nyt tällänen olo :x :x :x
Aamulla en kyennyt edes sängystä ylös,sit oli pakko kun likan oli pakko saada aamupalaa :ashamed:
 
Ekassa raskaudessa oloon auttoi mehujää, appelsiinigrandi-mehujää =)

Toisessa ei auttanu mikään vaan olin sairaslomalla sen takia ja se jatkui rv. 17 asti, rv. 15 eteenpäin sitten olinkin sairaslomalla supistusten takia :snotty:

Voimia, hyvästä asiastahan sinä kuitenkin voit pahoin ;) :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Ekassa raskaudessa oloon auttoi mehujää, appelsiinigrandi-mehujää =)

Toisessa ei auttanu mikään vaan olin sairaslomalla sen takia ja se jatkui rv. 17 asti, rv. 15 eteenpäin sitten olinkin sairaslomalla supistusten takia :snotty:

Voimia, hyvästä asiastahan sinä kuitenkin voit pahoin ;) :hug: :hug:
Asia olis eri jos ei olis esikkoa,mä varmaan vaan nukkuisin :ashamed:
Nyt on vaan pakko jaksaa,toivottavasti tää ei ikuisuuksi kestä..
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Se että syö pikkasen usein, kylmiä ja raikkaita juttuja, jääkkaappi kylmät satsumat, bulgarian jugurtti ja paras kaikista greippimehu =)
Mulle tulee huonompi olo kun syön.
ja mulle ei maistu mikään. ja kun syö vähäsen tulee tosi nopeesti stoppi. aamuyöllä mä jopa heräsin siihen huonoon oloon. |O
Mulla on just nyt tällänen olo :x :x :x
Aamulla en kyennyt edes sängystä ylös,sit oli pakko kun likan oli pakko saada aamupalaa :ashamed:
onneks vloppu tulossa niin ukot voi pyörittää huushollia. :D ja onneks on läppäri niin voi silti lukea mehevimmät jutut täältä. :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:
Se että syö pikkasen usein, kylmiä ja raikkaita juttuja, jääkkaappi kylmät satsumat, bulgarian jugurtti ja paras kaikista greippimehu =)
Mulle tulee huonompi olo kun syön.
ja mulle ei maistu mikään. ja kun syö vähäsen tulee tosi nopeesti stoppi. aamuyöllä mä jopa heräsin siihen huonoon oloon. |O
Mulla on just nyt tällänen olo :x :x :x
Aamulla en kyennyt edes sängystä ylös,sit oli pakko kun likan oli pakko saada aamupalaa :ashamed:
onneks vloppu tulossa niin ukot voi pyörittää huushollia. :D ja onneks on läppäri niin voi silti lukea mehevimmät jutut täältä. :LOL: :kieh:
Nyt ei vaan jaksa olla yhtään ärsyttävä :xmas:
 
mää söin näin
Mulla oli a ja o ehdottaman tarkat ruokailuajat. Jos ruoka venyi, oli yrjö kurkussa hyvin äkkiä.. Kun säännöllisesti söi ei niin kamalasti kuvottanu. Näin mulla.
 

Yhteistyössä