Mikä tekee ihmisestä nuoren näköisen ?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Pikkuinen Jättiläinen harmaana
Varmaan aika moni asia vaikuttaa. Iho, hiukset (se tyyli, pelkästään se jo vaikuttaa paljon) ja kulmakarvat (jos on paksut eikä niitä ole mitenkään huoliteltu niin minusta ne vanhentaa).
 
"myö"
Mielestäni ei mikään yksittäinen asia. Se on kokonaisuus. Just sain tietää että työkaverini jota olen luullut nelikymppiseksi onkin 50 v. Hän on tyyliltään nuorekkaan sporttinen ja on hyvin iloinen luonteeltaan. Sisimmästä se on kiinni...
 
olisko
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen harmaana;24661216:
Varmaan aika moni asia vaikuttaa. Iho, hiukset (se tyyli, pelkästään se jo vaikuttaa paljon) ja kulmakarvat (jos on paksut eikä niitä ole mitenkään huoliteltu niin minusta ne vanhentaa).
Päinvastoin, eniten vanhentaa kulmat, jotka on nypitty ohuiksi ja joihin on piirretty viivat. Hyvin nuoret ihmiset eivät yleensä muotoile kulmiaan, joten niitä pitäisi muotroilla erittäin varovasti. Suurin osa naisista pilaa kulmansa muotoilemalla ne ihan perseelleen.
 
En tosiaankaan tiedä.
Mä saan jatkuvasti kuulla, että oon tosi nuoren näköinen, enkä kyllä tarkalleen ottaen tiedä mistä se johtuu. Luulen, että ainakin osasyy on pyöreä kasvonmuoto ja korkeat poskipäät.. tai jotain.

Ehkä se vaan on iloinen elämänasenne ja reipas käynti :xmas:
 
Hoikkuus ja hiukset tekee paljon. Näin luokkakaverini eräässä kaupassa ja piti miettiä et mitä tuo täti mulle sepustaa kun tuli juttelemaan. Sitten hoksasin kuka hän on (ollaan 27v). Näytttää tosiaan ihan jo 40-vuotiaalta (oon nähnyt nuorekkaampia 40.vuotiaitakin). Oli leikannut hiukset sellaiseen mummo-malliin lyhyeksi ja ei meikkiä, lihava, kuomat jalassa ja tuulipuku...
 
"jenni"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;24661208:
Rypyttömyys (lopettakaa se röökaaminen, se näkyy ihollasi jo 30 veenä)
Niin totta! Oon luullut, että vasta nelikymppisenä alkaisi röökaaminen näkyä, mutta ehei, se alkaakin 10 vuotta aiemmin. Eipä taida teinit ja parikymppiset tupakoijat tajuta, kuinka pian alkaa naama rupsahtaa ja imurypyt näkyä.

Sama juttu runsaan juomisen kanssa. Varsinkin miehistä näkee helposti pienen pöhöttymisen ja punakkuuden, joka naisilla voi kätkeytyä meikin alle.
 
"vieras"
[QUOTE="jenni";24661677]Niin totta! Oon luullut, että vasta nelikymppisenä alkaisi röökaaminen näkyä, mutta ehei, se alkaakin 10 vuotta aiemmin. Eipä taida teinit ja parikymppiset tupakoijat tajuta, kuinka pian alkaa naama rupsahtaa ja imurypyt näkyä.

Sama juttu runsaan juomisen kanssa. Varsinkin miehistä näkee helposti pienen pöhöttymisen ja punakkuuden, joka naisilla voi kätkeytyä meikin alle.[/QUOTE]
Kolmekymppisenä vasta tupakoinnin vaikutusten näkyminen on itse asiassa sekin optimismia. Monella näkyy jo siinä 25-vuotiaana.
 
miten se näkyy?
[QUOTE="vieras";24661838]Kolmekymppisenä vasta tupakoinnin vaikutusten näkyminen on itse asiassa sekin optimismia. Monella näkyy jo siinä 25-vuotiaana.[/QUOTE]

MIten se sitten näkyy, kertokaa mulle! MIstä tunnistaa nuoren n. 25-30v tupakoitsijan? Mä en kyllä tosiaan erota nuorissa ihmisissä että kuka tupakoi ja kuka ei. Ja paljonko pitää tupakoida, jotta sen huomaa. Itse vedän 2-4 röökiä päivässä ja kosmetologit ja kauneusalan ammattilaiset ovat kehuneet mun ihoa.
 
"tiina"
Taitaa olla kokonaisuus. Itse olen hyvin paljon ikääni nuoremman näköinen, ja luulen siihen vaikuttavan moni asia; olen pienikokoinen, minulla on pitkät vaaleat hiukset, pyöreät kirkkaat pitkäripsiset silmät, ihoni on melko rypytön vielä jne. En pukeudu teinimäisesti mutten todellakaan tätimäisestikään.

Minua veikataan yleensä n. 27-vuotiaaksi, on tosin tullut arveluja sen yli mutta paljon allekin. Alkossa esim. kysyttiin paperit mutama kuukausi sitten. Täytän ensi kuussa 42-vuotta ja täytyy sanoa että itseäni tilanne ei kyllä harmita :D
 
"eikku"
ei mikään ulkoinen seikka vaan ehdottomasti mielentila.. jos kaikki suunnilleeen ok niin se näkyy naamassa hiuksissa ryhdissä... kaikessa :) jaksaa panostaa ihan siihen ulkoiseenkin.
 

Yhteistyössä