Mikä tuota äijää vaivaa? Nukkuu kyllä jokasessa saumassa kunhan vaan paikoilleen rauhottuu...

Tosi ärsyttävää, miten joku voi olla koko ajan noin väsynyt? Äijä ei käy töissä, eikä kyllä tee mitään muutakaan ruumiillisesti raskasta... Nukkumaan se aina alkaa kun tilaisuus tulee ja silloin varsinkin kun johonkin pitäisi lähteä tai jotain tehdä... Nytkin alko kuorsaamaan tuossa kun piti yhdessä saunaan mennä :( Se on oikeastaan sama mikä vuorokauden aika, niin uni sille tulee tuossa sohvalla aina kun se siihen vaan istahtaa... Aaargh, ärsyttää! Mukava kuunnella ku toinen kuorsaa ku viimestä päivää. Mua on oikein alkanut vaivaamaan, että mistä tuo ikuinen väsymys voi johtua??
Ylipainoa sillä on ja syö toisinaan tosi raskaasti :( Olisikohan siinä syy?
 
Mä kanssa seurustelin tossa vähän aikaa sellaisen miehen kanssa joka oli aina niin raivostuttavan väsynyt. :( Eihän siinä oo oikein mitään järkeä, että kun aletaan esim. elokuvaa katsomaan, niin toinen just näkee alkutekstit, ja sit kuula tipahtaa ja kuorsaus alkaa kuulua.. :kieh:

Varmaan tuo ylipaino voi ainakin niin vaikuttaa, että jos hän öisinkin kuorsaa kovasti, niin sehän kai vaikuttaa usen unen laatuun ja aiheuttaa sellaisen jatkuvan väsymyksen.
 
juuh
ylipaino on suuri tekijä, samoin ruokavalio. Säännöllinen liikunta, ulkoilma ja vitamiinit piristävät kummasti. Omaki mies on varsinainen nuokkuja. Aina torkkumassa kun mahdollista. Tekee tosin raskasta työtä ja saa nukuttua muutaman tunnin yössä. Sinänsä ymmärrettävää :)
 
Niinpä... Nyt on kyllä kuorsannut öisin aika railakkaasti, auttaisikohan siihen mikään? Mä epäilen että tää kuiva huoneilma pistää kans kuorsaamaan enemmän... Patistan miehen kyllä ostamaan itselleen jotain vitamiineja, kun ei se oikein niitä hirveästi saa. Voisi apteekista kysyä jotain kuorsaamiseen auttavaa juttua...
 
"hmm"
Miettisin kyllä itse masennusta tuollaisessa tilanteessa.
Silloinkun minä olin masentunut, niin olisin voinut kokoajan vain nukkua ja nukkua,mitään ei oikein saanut tehtyä mutta silti vaan väsytti kokoajan niin älyttömästi.
 
"pai"
Mun mies kans nukkuu illat telkkarin ääressä (joskus aamuun asti) ja jos nukkumaanmennessäni sammutan telkan ja hän herää siihen on vihainen kun kontroilloin hänen tv:n katseluaan, vaikka on nukkunut parikin tuntia jo siinä :). Sammutan telkkarin usein siksi, koska makkari on vieressä ja meillä on lasiovet ja telkkarin kajo ja välke häiritsee untani.
 

Yhteistyössä