Mikä vika teissä petetyissä naisissa on?

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jaa..
Minä en ollut mielestäni liian kiltti tai hyväuskoinen, epäilin kokoajan että mies pettää muttakun todisteita ei ollut eikä mies tunnustanut vaan syyllisti vainoharhaiseksi hulluksi niin mitä voi tehdä?
Yrittää luottaa ja uskoa miestä ja syyllistää itseään..
Kunnes mies eräänä päivänä tunnustaa pettämisensä ja anoo anteeksiantoa.
Mitä MINÄ tein väärin?
 
En usko että moni kuitenkaan tietoisesti pettäjäpaskiaista valitsee mutta saattaahan olla että tiedostamattomasti kiintyy tietyntyyppisiin miehiin joiden kanssa elämä sitten ikävä kyllä menee samalla kaavalla :/
Ap, sehän ei ole yhtään sen pettäjän vika että pettää ja sikailee vaan ihan naisen vika? Mitäs prkl on niin huono että miehet pettää :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27927922:
Juuri näin. Jos yhdelle ihmiselle (miehelle tai naiselle) sattuu kumppanikseen täydellinen paskiainen useammin kuin kerran, kyseessä ei ole sattuma tahi vahinko.
No niimpä. Virheistä oppii (tai ainakin pitäisi). Nyt ei tartte pelätä että petettäisiin :)

[QUOTE="vieras";27927935]Uskolliset miehet ovat rumia, sairaita tai heillä on alhainen seksivietti.[/QUOTE]

Raukka parka ei ole varmaan uskollista miestä nähnytkään ;/
 
"nana"
Olin kuulemma liian kylmä ja etäinen. En antanut tarpeeksi huomiota (no, mitenköhän senkin olisi ottanut kun minä olin se joka halusi seksiä monta kertaa viikossa). Lisäksi miehellä oli kuulemma huono itsetunto sen takia, ettei voinut uskoa että minunlaiseni nainen todella haluaa olla hänen kanssaan. Että piti sitten omaa egoa pönkittää, että kelpaa sitten varmasti edes jollekin. (tässätapauksessa rupsahtaneelle, ylipainoselle, 35:lle kaupan kassalle...). Että näin.
 
"..."
[QUOTE="vieras";27927955]Jaa..
Minä en ollut mielestäni liian kiltti tai hyväuskoinen, epäilin kokoajan että mies pettää muttakun todisteita ei ollut eikä mies tunnustanut vaan syyllisti vainoharhaiseksi hulluksi niin mitä voi tehdä?
Yrittää luottaa ja uskoa miestä ja syyllistää itseään..
Kunnes mies eräänä päivänä tunnustaa pettämisensä ja anoo anteeksiantoa.
Mitä MINÄ tein väärin?[/QUOTE]

Et uskonut omaan vaistoosi, vaan mielummin kuuntelit miehen valheita.
 
Veikkaisin että ongelma liittyy siihen millasista miehistä kyseinen nainen tykkää. Tietyt luonteenpiirteet miellyttää ja ne samaiset luonteenpiirteet on sit liitoksissa siihen että on pettävää tyyppiä. Ei oo omaa kokemusta mutta mieltäisin pettäjiä löytyvän testostronintäyteisistä machoäijistä joilla on kovat panohalut ja mahdollisesti narsistisia piirteitä. Sellaiset jotka haluaa paljon nautintoa elämäänsä ja tuntea ihalua, mutta ei ole empatiankykyä tai syyllisyydentunteita. Alunperin se sama "machous" ja halu ottaa riskejä on saattanut olla syynö että kyseinen nainen on langennut miehen pauloihin. Ja samat asiat voi johtaa siihen että machoilee ja ottaa riskejä pettämällä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27927935]Uskolliset miehet ovat rumia, sairaita tai heillä on alhainen seksivietti.[/QUOTE]

Samoin uskolliset naiset. He ovat myös mitä luultavimmin niin fiksoituneita lapsiinsa etteivät enää edes muista koko miestä. Uskolliset naiset on tyhmiä,rumia ja kuvottavia haaskoja.
 

Yhteistyössä