Mikä voi taas aiheuttaa tällästä??

Elikkäs meidän 2v11kk pojalla on todettu maitoallergia ja kun kaikki maitotuotteet jätettiin pois niin ihokin parani täysin,mutta mikähän nyt on sitten kun yhtäkkiä iho on taas tälläsessä kunnossa joka lääkäreiden mielestä on vain atooppista ihottumaa jota pitää vaan salvata aamuin ja illoin josta ei ole ollut mitään hyötyä.

Tässä pari kuvaa vielä



 
Mulle lastenlääkäri aikanaan neuvoi, että naudanliha voi olla syy ärhäkkään ihoon, jos taustalla on maitoallergia.
Ai jaa,mulle ei ole muuta sanottu kun vaa että on atooppista ihottumaa,hyvä kun ees uskoivat siihe että pojalla on maitoallergia,sain käydä monet väittelyt siitä että uskokaa ny että maito ei pojalle sovi mut ei millää voineet sitä uskoa paitsi sitte vasta ku tehtiin maitoaltistus jonka aikana poika melkee meni tajuttomaksi,että sillee.

Meillä on nyt tulevana keskiviikkona taas eri lääkärille aika josko sais tähän asiaan jotain selvyyttä,toivon niin ainakin.
 
[QUOTE="vieras";23144044]millä olet tuota rasvannut? eikai vaan kortisonia, näyttäisi siltä, iho ei kestä enää mitään.[/QUOTE]

kortisonia en ole käyttäny vaan nyt ollaa käytetty tollasta lipolania jos oikeen nyt muistan,kun meillä on täällä sibicorttia,sit tota lipolania ja essexseniä yms salvoja joita nuo lekurit käskee vuorottelemaan ja välil pitäs sit taas pitää sellanen kortisoni kuuri : /
 
En tunne yhtään maitoallergista joka olisi saanut / voinut syödä naudanlihaa! Kokeile ensiksi jättää nauta kokonaan pois. Viljatkin on varm,aan aika helppo jättää väliin.... Mutta kokeile ensin jättämällä nauta ja ainakin viikon seuraat, mieluummin pidempäänkin.
 
silke
Itselleni tuli juuri ihottumaa ja kutinaa D-vitamiinista (Kalcipos-D). Myös maksa-arvot kohosivat. Kannattaa sitäkin kokeilla jättää pois. Tosin D-vitaviini varastoituu elimistöön, mutta jos siitä on kyse, niin oireeet häipyvät parissa viikossa. Maidossa oleva D-vitamiini ei ainakaan minulle aiheuta oireita.

Pälkähti juuri mieleen eräs asia. Olisikohan mahdollista, että lapsesi ei olisikaan allerginen maidolle, vaan D-vitamiinille ja ehkä jopa sille määrälle, joka on maidossa?
 
Itselleni tuli juuri ihottumaa ja kutinaa D-vitamiinista (Kalcipos-D). Myös maksa-arvot kohosivat. Kannattaa sitäkin kokeilla jättää pois. Tosin D-vitaviini varastoituu elimistöön, mutta jos siitä on kyse, niin oireeet häipyvät parissa viikossa. Maidossa oleva D-vitamiini ei ainakaan minulle aiheuta oireita.

Pälkähti juuri mieleen eräs asia. Olisikohan mahdollista, että lapsesi ei olisikaan allerginen maidolle, vaan D-vitamiinille ja ehkä jopa sille määrälle, joka on maidossa?
Jaa,en tiedä voisko olla noin.Tuollasta ihottumaa mitä pojalla on noissa kuvissa rupes tulemaan tossa 11kk-1v kieppeillä jolloin ruvettiin siirtymään siihen tavalliseen maitoon ja masukin meni siitä ihan kivikovaksi jolloin myös vessassa käynti oli yhtä huuota kun ei uskaltanu ees kunnolla kakata kun sattui niin.Täytyy tuosta mainita sit keskiviikkona lääkärille että voisko olla noin jos se johtuuki d-vitamiinista..
 

Yhteistyössä