Mikä yläosa farkkuhameen kanssa?

peyote
Sun kasvoilla on aika samantekevää miten pukeudut. Harvoin näkee noin kaunista ja samalla söpöä tyttöä. Mä olin järkyttynyt joskus kun kerroit ikäs, koska olin aina ajatellut, että tietysti olet kaunis ja suloinen, kun olet vasta teinityttö.

Eiköhän se huppari käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huppari on casuaali jos siinä lukee nike tai adidas:D

Mutta onhan niitä sellaisia juhlallisempiakin huppareita. Ja jos farkkuhameen uskallat tilaisuuteen laittaa niin uskon että uskaltaisit hupparinkin:)
 
Sun kasvoilla on aika samantekevää miten pukeudut. Harvoin näkee noin kaunista ja samalla söpöä tyttöä. Mä olin järkyttynyt joskus kun kerroit ikäs, koska olin aina ajatellut, että tietysti olet kaunis ja suloinen, kun olet vasta teinityttö.

Eiköhän se huppari käy.
Näin on! Täysin samaa mieltä:ashamed::heart:
 
peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27610659:
Jos yrität soluttautua teiniksi, niin huppari on oiva vaihtoehto. Muuten valitsisin kyllä puseron ja neuleen siihen päälle. Huivi kaulaan ja mustat sukkahousut. Kengiksi nilkkurit joissa korkoa.
Niin semmonen tätityyli kun sulla vai? Eih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27610659:
Jos yrität soluttautua teiniksi, niin huppari on oiva vaihtoehto. Muuten valitsisin kyllä puseron ja neuleen siihen päälle. Huivi kaulaan ja mustat sukkahousut. Kengiksi nilkkurit joissa korkoa.
:D vois kaverit järkyttyä ja ajatella, et musta on kunnon mamma tullut äippälomalla...
 

Yhteistyössä