Mikään ei oo ihanampi fiilis kuin se euforia

  • Viestiketjun aloittaja 5n äiti
  • Ensimmäinen viesti
kolmen äiti
Synnytyksen jälkeen kun vauvan saa vatsan päälle iho ihoa vasten on mitä ihanimpia hetkiä. Kun oikeen pistän silmät kiinni ja muistelen sitä niin voin ihan tuntea sen tunteen...
Vastasyntynyt on mitä ihanin. Se tuoksu ja lämpö. Mulla on ikuinen vastasyntyneen kuume! Siksi kait unelma ammattini onkin kätilö. Vaikka siinä joutuu kohtaamaan myös ikäviä asioita mutta kyllä se synnytyksen jännitys ja se suunnaton ilo pienestä ihmisestä on niin ylitsevuotavaa että tahtoisin kokea sen aina uudelleen!
 
kolmen äiti
Mulla oli ekan lapsen kanssa ihana vauvavuosi. Toinen syntyi kun esikoinen oli 1v1kk ja sitten mulla menikin nuppi sekaisin. Tuli synnytyksen jälkeinen masennus. Nyt kuopuksella ja keskimmäisellä on ikäeroa 4 vuotta ja tämä meidän 1 vuotias on aivan hurmaava!! Olen hänestä ihan sekaisin ja tahtoisin vaan suukotella ja halia kokoajan. Lopetin imetyksen ihan vasta ja olo on haikea, ihan kun menettäisin lapsen, mutta nyt olen yrittänyt keksiä miten saisin hali hetken muuten kun imettämällä, niinpä olen tanssinut vauvan kanssa ja tankannut läheisyyttä.
 

Yhteistyössä