Mikähän ehkäsyksi.......

Mulla on aivan sama juttu!! Oon parin lääkärinkin kanssa keskustellut asiasta ja ei oo mitään ehkäisyä mikä sopis... Yksikin lääkäri sanos vaan, että riskillä sitten vaan ja toivoo ettei tapahdu "vahinkoo"!! :LOL: :LOL: ...ja nyt tosiaan mulla on 8kk poika, että näin!! Ja nyt taas ongelmana ehkäisy!
Mutta oon kyl hiukan aatellu tota kuparikierukkaa, vaikkakin todella RUNSAAT ja KIVULIAAT menkat jo ennestään mitkä kestääkin sellaset 6-8 vuorokautta!! Ei oo helppoo... mitäs keksis!?!?! :headwall:

Kiva oikeesti tietää etten oo ongelmani kanssa yksin!!
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 10:14 mama-84 kirjoitti:
Mulla on aivan sama juttu!! Oon parin lääkärinkin kanssa keskustellut asiasta ja ei oo mitään ehkäisyä mikä sopis... Yksikin lääkäri sanos vaan, että riskillä sitten vaan ja toivoo ettei tapahdu "vahinkoo"!! :LOL: :LOL: ...ja nyt tosiaan mulla on 8kk poika, että näin!! Ja nyt taas ongelmana ehkäisy!
Mutta oon kyl hiukan aatellu tota kuparikierukkaa, vaikkakin todella RUNSAAT ja KIVULIAAT menkat jo ennestään mitkä kestääkin sellaset 6-8 vuorokautta!! Ei oo helppoo... mitäs keksis!?!?! :headwall:

Kiva oikeesti tietää etten oo ongelmani kanssa yksin!!
VOI ET OLE... :headwall:
MINÄ OLEN MIETTINYT SITÄ STERILISAATIOTA... VAIKKA HAAVEILIN ETTÄ SAISIN ILTA TAHDEN ,JOSKUS. KUN NYT EI TODELLAKAAN EIKÄ MIES HALUA ENÄÄ YHTÄÄN... TODELLA STRESSAAVAA KUN EI TIEDÄ MITÄ TEKISIN. SANOIN MIEHELLE ETTÄ JOS SE KÄVISI TOIMENPITEESSÄ JA JÄTTÄISI NIITÄ "VAUVASIEMENIÄ" VARALLE... :/

MUTTA SEKIN TUNTUU NIIN LOPULLISELTA..... MUTTA KYLLÄ AINAKI EHKÄISY KUNNOSSA KUN EI USKALLA TOUHUTA RASKAUDEN PELOSSA..........
 
Meillä sama ongelma. Kuparikierukka ei sovi, hormonaaliset ei sovi, kondomi vähemmän kiva. Tällä hetkellä lasketaan varmoja päiviä (toimineet yllättävän kauan ok!) ja "punaisilla päivillä" käytetään kondomia. Kohta ehdot täyttyvät sterilisaatioon (miehellä) ja tää arpominen loppuu. Edes siemeniä ei tarvitse meille jemmata, kahteen lapseen kyllä tyydymme :)
 
pessaari ois kova sana. harmi vaan että joutuu ilmeisesti hakea ruotsista asti? mihinköhän voisi valittaa tästä että saataisiin suomenkin apteekkeihin? tai löytyisiköhän hesasta semmosta apteekkia joka suostuisi tilaamaan niitä. kyllähän se posti kulkee varmaan ruotsissakin?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 07:35 vieras kirjoitti:
Miksei mikään sovi?
Oletteko koittaneet Patentexeja?
Toimi meillä, ja takaisin niihin ollaan siirtymässä vaikka hormonaaliset ollutkin käytössä, inhottavia sivuvaikutuksia!
Miten nää Patentexit toimii? Olen joskus miettiny niitä mut nyt taas syön pillereitä.
 
Nakuankka
Vaikka todella raju toimenpide onkin, niin eikös se kohtu kannata jossain vaiheessa vetästä veks. Sehän on vain vanhoilla päivillä syöpäriski.

Toivotaan, että ne miesten ehkäisypillerit tulee pian markkinoille.

- asiasta mitään tietämätön eli valistakaa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 16:03 NallePuh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 07:35 vieras kirjoitti:
Miksei mikään sovi?
Oletteko koittaneet Patentexeja?
Toimi meillä, ja takaisin niihin ollaan siirtymässä vaikka hormonaaliset ollutkin käytössä, inhottavia sivuvaikutuksia!
Miten nää Patentexit toimii? Olen joskus miettiny niitä mut nyt taas syön pillereitä.
Ne on sellaisia kapseleita mitkä laitetaan emättimeen väh. 10 min etukäteen. EI ole sen monimutkaisempaa kuin kortsujen käyttö! Kun siitä ei tee isoa juttua. Voi joko ennakoida tai sitten vain pidentää esileikkejä ;) .
Hormonittomia on. Minä menossa taas huomenna ostamaan lisää. Ei pahan hintaisia ellei ehdi harrastaa kuin pari kertaa viikossa... :ashamed: jopa edullisempi vaihtoehto. Ja tosiaan on ihanaa kun saa olla oma itsensä, ei hormonit päätä itketäänkö, nauretaanko vai hypitäänkö seinille! Heh.
 
Puikkonen
:attn: Täällä käytetty patentex ovalia jo monta, monta vuotta.

Hyvin on ehkäissyt. Ainoastaan yhden kerran puolikas puikko tullut ulos sulamatta... :/

Ainoa haitta on välillä se "kuumotus" kun puikko sulanut. Isäntä totesi että ihan kuin olisin tulessa... (tykkäsi hyvää)

Hyvä ja huolellinen pesu on hommien jälkeen hyvä suorittaa.-> Toiset saavat puikosta kirvelyä ja kutinaa..
(minä en saanut/saa...)

Suosittelen kokeilemaan. Ovatpahan ilman hormoonia...

Tosin jos on kovinkin aktiivinen seksielämä, niin sitten eivät ole kovin edullisia..
 

Yhteistyössä