Mikähän siinäkin on että ei mene kaupaksi (huutonet)

  • Viestiketjun aloittaja "pöö"
  • Ensimmäinen viesti
"pöö"
Jouduin pakosta pistämään myyntiin uusia vaatteita joissa laput tallella niin huutonettiin niin ei mene kaupaksi. Miksi? Omasta mielestä pistin ihan hyvän hinnan. Joudun myymään kun ei sitten sopinutkaan lapsen päälle ja kuitinhan tietty pistin menemään joten en voinut palauttaakkaan :/
 
osa, kuten minä itse, ei halua ostaa ns. trokareilta, jotka ostavat vaikka alesta vaatteita ja laittavat ne sitten huutikseen myyntiin. En siksi koskaan osta myyjiltä joilla paljon uusia vaatteita myynnissä. Mieluummin ostan itse alesta vaatetta.
 
En mäkään osta usia vaatteita huutiksesta kun mua harmittaa vietävästi esim. kun Lindexiin tulee söpöjä Bamse vaatteita niin ne saamarin huutonet trokarit rynnii ostamaan ne kaikki ja sit kun ite menee niin on vaan jotain helekatin hajakokoja, ärsyttävää :mad:!!
 
"vieras"
Mua epäilyttää noissa "laput kiinni" tuotteissa se että ne on varastettuja, enkä halua sellaista ostaa/tukea. Vaikka sinun ei olisikaan, huutiksessa myydään paljon varastettua tavaraa.
 
yleistystä
Mulla itsellä kanssa paketti myynnissä tyttövauvalle missä uusia vaatteita mukana, mutta ihan vaan sen takia koska on tulossa poika:) ELi ei seaina se trokari ole tai varastettua tavaraa.
 
Ei se välttämättä ole kaikkien kohdalla niin, että myy alesta ostettuja huutiksessa. Mutta kovin yleistä kuitenkin. Varsinkin olen huomannut Reiman tuotteissa tämän. Kun on ollut varastontyhjennyspäivät, niin johan on sen jälkeen tullut myyntiin paljon uusia tuotteita joissa laput vielä kiinni, ja toteamuksella että ovh on xx €.
Vältän siis näitä.
 
teisu harmaana
[QUOTE="pöö";22386411]Minkä kokoisia poikien vaatteita olis? Itsellä kiinnostaa just nuo 70 senttiset vaatteet pojalle.

Ja pojalle ostin kyllä nuo mitä nyt myyn mutta kun niissä on paljon punaista niin pistit tyttövauvojen puolelle myyntiin, jos joku ihmettelee. :)[/QUOTE]

siinä on 62-70 cm vaatteita.. enemmän 62 ja 68, muutama vaate tais olla 70 cm.. kaikki on ihan hyvässä kunnossakin vielä.. en varmaan oo osannut tehdä tarpeeks myyvää ilmoitusta :confused:
 
"pöö"
Aika hassu ajatus että menis paremmin tommosella että vähänkäytetty ilmoituksella.. Pikkusen kyllä korpeaa huomata että vaate ei mahdukkaan ja turha mennä kauppaan enää valittamaan vaikka ois mitkä tahansa laput kiinni kun ei ole kuittia. :(

Vois kyllä kokeilla ottaa laput irti. Itsekkin kyllä en välttämättä huuda vaatetta jossa laput kiinni koska ajattelen että se myyjä on ostanut just parilla eurolla sen vaatteen ja myy kalliimmalla tai on varastanut.
 
"pöö"
siinä on 62-70 cm vaatteita.. enemmän 62 ja 68, muutama vaate tais olla 70 cm.. kaikki on ihan hyvässä kunnossakin vielä.. en varmaan oo osannut tehdä tarpeeks myyvää ilmoitusta :confused:
Meillä on just käytössä 68 vaatteet ja on varmaan pian menossa pieneksi. Enemmän oisin kiinnostunu just 70 senttisistä. En huuda yleensä semmosia pakettetja jossa on pienempiä kokoja kuin mitä meille kävis. Kun joskus näkee paketteja joissa on kokoja isolla haarukalla niin jätän huutamatta kun ei niillä paketissa olevilla pienillä vaatteilla tekis mitään.
 
hp
se tuotteen otsikointikin vaikuttaa tosi paljon siihen, että katsooko niitä ilmoituksia edes kukaan. Otsikkoon mahd. paljon tietoa, koko, väri, merkki... Ja ehkä uudenveroinen myisi paremmin kuin uusi?
 
"pöö"
No kattooko ihmiset sitten että jos pistän heti uudelleen myyntiin uudenveroisena kun äsken myin uutena? :D Tai jos lisään kohteen tietoihin että miksi myyn uusia vaatteita?
 
"vieras"
Löysikö joku tämän kohteen? Noita tyttövauvojen vaatteita nyt on pilvin pimein tuolla niin järkky homma lähte etsimään :S Laittakaas linkkiä, muuten on vaikea sanoa, että mikä on mennyt myjällä pieleen.
 

Yhteistyössä