Mikäs nyt tänään on kun...

  • Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti
Janica89
Kerronpa 10v pikkuveikkani ja minun tekemästä pyörälenkistä, joka oli myöskin melkein sen 10km lenkki. :D Lähdimme pyöräilemään joskus jälkeen klo 13 ja palasimme suunnilleen 13:57. Meitä hengästytti ja hikoilutti oikein mallikkaasti, mutta kun kävimme kummatkin vaa'alla olin hieman ymmälläni. :/ Minä painoin edelleen sen 78.0kg ja pikkuveljeni vieläkin sen 51.0kg. Pikkuveljeni siis antoi luvan laittaa painonsa tänne. :saint: Joten mikä meni vikaan? :/ Olimmeko liian vähän aikaa lenkillä vai eikö tehoa ollut kauheasti? :whistle: Olen kyllä hyvin tyytyväinen nykyiseen painooni mutta pitäisi saada edes siihen 60.0kg paikkeille. :) Miten saisin tehoa lisättyä? Pitäisikö huomenna mennä sama lenkki mutta enemmän hölkäten kuitenkin? :D Mitäs muuten sitten kun keskiviikkona ja torstaina on ekat salibandy harkat niin pystynkö ottamaan sielläkin jotakin irti? Se on kylläkin vain sen puoli tuntia ja sekös minua harmittaa... :'( Eihän siinä ajassa saa painoa putoamaan ei niin millään! Vai saako? :/ Jos saa niin voisitteko kertoa että miten? Ja mitä juomaa kannattaa ottaa mukaan? :p Vastailettehan pian oi rakkaat ystäväni? :D :wave:

 
Moi! Mihinkäs se paino tunnissa katoaisi? Ei se ainakaan matkalle tipu =) Joo, eli kun kuntoilet semmosta vauhtia että et pahemmin hengästy, mutta hikoilet vaikka kolme kertaa viikossa, niin mutamien viikkojen päästä se näkyy. jos otat liian rankasti,on vaarana että paino nousee!!
Mä en kuntoile (vielä) ollenkaan vaan tiputan PELKÄLLÄ ruokavaliolla (enkä silläkään aina niin tuloksekkaasti) ja nyt on 13 kg pois!
Tietty liikunta vauhdittais, mut olen niin laiska että en oo innostunu :saint:
 
Tintti1010
juu, peesailen edellistä...eli eihän se paino heti sieltä häviä vaan näkyy vasta jonkin ajan kuluttua!!! (toki joskus voi hikoilun ansoista vaaka näyttää lenkin jälkeen vähempi muttei se ole vielä sitä "oikeaa laihdutusta") eli tuohon tahtiin kun jatkat niin varmasti kevennyt!!!! :) ja kyllä se puolen tunninkin liikunta niitä kaloreita kuluttaa joten dont` worry!!!
 
Janica89
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 07:27 Tintti1010 kirjoitti:
juu, peesailen edellistä...eli eihän se paino heti sieltä häviä vaan näkyy vasta jonkin ajan kuluttua!!! (toki joskus voi hikoilun ansoista vaaka näyttää lenkin jälkeen vähempi muttei se ole vielä sitä "oikeaa laihdutusta") eli tuohon tahtiin kun jatkat niin varmasti kevennyt!!!! :) ja kyllä se puolen tunninkin liikunta niitä kaloreita kuluttaa joten dont` worry!!!
Tosta puolesta tunnista että hyvä jos siinäki saa jotaki pois. :p Kaikkia jotka päättivät osallistua kerhoon olivat pettyneitä niin vähästä ajasta. :/ Mutta voiko siitä puolesta tunnista saada jotakin irti? Nimittäin mä tykkään juosta ja kovaa, mutta kun tuppaan hengästymään liian nopeasti. :ashamed: No jooh... olisko lisää vinkkejä? :D
 
Heippa!
Tuo puolituntia auttaa kyllä ja ehkä se on hyväkin jos kunto ei ole hirmu hyvä...joskus kyllä sitten huomaat että et enää hengästykkään niin paljoa siitä puolituntisesta ja se on merkki siitä että kuntosi on kohonnut! Lisäät sitten kuukausien myötä vähän enempi sitä liikuntaa kun huomaat että jaksat enemmän.

Tsemppiä =)
 

Yhteistyössä