Mikas nyt stressaa elamassa?

Minua stressaa, tai ennemminkin surettaa veljeni elämäärajoittava, vakava sairaus.... :(

Muuten oma mielialani pakkaa myös tuottamaan stressiä; tunnun rämpivän jossain ihme mutaisissa vesissä; en oikein saa mistään "kunnon otetta". Ja esikoinen; hän STRESSAA koko perhettä; uhmaa joka kieltoa, huutaa, paiskoo ovia melkein rikki asti, ei tahdo milllään noudattaa kotiintuloaikoja, kaveripiiriä on ollut pakko ruveta tarkkailemaan, ja sen minkä nyt hiukan kykenee tästä käsin, niin "rajaamaankin".... ELÄMÄ ON...

Glorialle lämpimiä ajatuksia, voimia ja parempia aikoja!
 
Ap:lle :hug: !

Minua ressaa kovastikin muutto, tämä välitilanne tässä muuttokuormaa odottaessa. Laatikoita joka paikassa ja sotkuista, lapset ihan sekaisin ja tyttöparka elää ihan pellossa täällä, opetellen ryömimään ja liikkumaan laatikoiden seassa. :snotty:
 
AMMIS:
Tiedän tapauksia missä varattu mies on valinnut toisen naisen ja jättänyt vaimonsa,että älä heitä kirvestä kaivoon vielä,kun kerran sulla on ote miehestä ja itse on susta kiinnostunut,niin se sanoo jo paljon,että missä menee tuon miehen avioliitto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
AMMIS:
Tiedän tapauksia missä varattu mies on valinnut toisen naisen ja jättänyt vaimonsa,että älä heitä kirvestä kaivoon vielä,kun kerran sulla on ote miehestä ja itse on susta kiinnostunut,niin se sanoo jo paljon,että missä menee tuon miehen avioliitto.

En heitä, tää odottaminen vaan tuntuu vaikeelta varsinki ku en oo mitään kärsivällistä sorttia. Hänellä on 2 lasta, joten voi olla että jää lasten takia kotiin. Täytyy vaan yrittää saada ajatukset muualle siihen asti kunnes tiedän mitä hän päättää, onneks mulla on harrastuksena 3D kortit joihin voin uppoutua. Musta vaan tuntuu hassulta (ehkä väärä sana) että vielä kuukauden jälkeenki pusuja miettiessä kourasee jännästi masun pohjasta.
 
Mina olen ollut eraalle laheiselleni olkapaana. Olen kuunnellut, itkenyt, myotaelanyt hanen kanssaan viimeiset 3 pv. Tanaan vein hanet laakariin saamaan laakkeet. Hanelle on tulossa todella likainen avioero. Itsekin tassa karsin psykosomaattisista oireista. Onpahan taas ollut oman suhteen tarkastamisen paikka.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina olen ollut eraalle laheiselleni olkapaana. Olen kuunnellut, itkenyt, myotaelanyt hanen kanssaan viimeiset 3 pv. Tanaan vein hanet laakariin saamaan laakkeet. Hanelle on tulossa todella likainen avioero. Itsekin tassa karsin psykosomaattisista oireista. Onpahan taas ollut oman suhteen tarkastamisen paikka.
saanut sun teksteistäsi kuvan että teillä on kaikki hyvin...ikävää että asiat on noin..
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
AMMIS:
Tiedän tapauksia missä varattu mies on valinnut toisen naisen ja jättänyt vaimonsa,että älä heitä kirvestä kaivoon vielä,kun kerran sulla on ote miehestä ja itse on susta kiinnostunut,niin se sanoo jo paljon,että missä menee tuon miehen avioliitto.

En heitä, tää odottaminen vaan tuntuu vaikeelta varsinki ku en oo mitään kärsivällistä sorttia. Hänellä on 2 lasta, joten voi olla että jää lasten takia kotiin. Täytyy vaan yrittää saada ajatukset muualle siihen asti kunnes tiedän mitä hän päättää, onneks mulla on harrastuksena 3D kortit joihin voin uppoutua. Musta vaan tuntuu hassulta (ehkä väärä sana) että vielä kuukauden jälkeenki pusuja miettiessä kourasee jännästi masun pohjasta.
mahtaa ukkoa harmittaa jos jää lasten takia kotiin..ei se sen vaimon mieltä paranna jos ukolla ei ole mitään annettavaa sille vaimolle..ellei ne sitten yritä tosissaan yhdessä..
 
AMMIS:
Tiedän,miehiä joilla on ollut liitosta lapsia,mutta ovat sittenkin valinneet sen toisen naisen,kuin jatkaneet avioliittoa.Lapset kärsii perheessä,missä vanhemmat eivät rakasta toisiaan,älä anna periksi,kun kerran mies tykkää susta ja valtavasti!
Onnea sulle kovasti,olet sen ansainnut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
AMMIS:
Tiedän tapauksia missä varattu mies on valinnut toisen naisen ja jättänyt vaimonsa,että älä heitä kirvestä kaivoon vielä,kun kerran sulla on ote miehestä ja itse on susta kiinnostunut,niin se sanoo jo paljon,että missä menee tuon miehen avioliitto.

En heitä, tää odottaminen vaan tuntuu vaikeelta varsinki ku en oo mitään kärsivällistä sorttia. Hänellä on 2 lasta, joten voi olla että jää lasten takia kotiin. Täytyy vaan yrittää saada ajatukset muualle siihen asti kunnes tiedän mitä hän päättää, onneks mulla on harrastuksena 3D kortit joihin voin uppoutua. Musta vaan tuntuu hassulta (ehkä väärä sana) että vielä kuukauden jälkeenki pusuja miettiessä kourasee jännästi masun pohjasta.
mahtaa ukkoa harmittaa jos jää lasten takia kotiin..ei se sen vaimon mieltä paranna jos ukolla ei ole mitään annettavaa sille vaimolle..ellei ne sitten yritä tosissaan yhdessä..
En oikeesti tiedä mitä siellä on tekeillä, mut kun on mulle puhunu lapsistaan niin silmät on loistanu ja vaimostaan puhuessaan ei. Vaimoaan kutsui välillä myös rakkaaksi vaimoksi mut nyt on puhunu vaan emännästä ja täällä käydessä käytti hänen nimeään. Sen tiedän että jotain tunteita hänellä on mua kohtaan, tuskin kukaan mies (tai mistä mä tiedän) koskettelee hellästi tolla tavalla ja puristelee toisia naisia rinnoista niinku tää mua. Meille tullessaanki oli sanonu vaimollensa että lähtee tuulettaa päätään ja menee terapiaan. No katsotaan mitä tapahtuu, kaipaan ja ikävöin häntä vaan ihan mielettömästi.
 
dd
-omat sairaudet (lukuisia, puhutaan yli viidestä, osaan ei hoitoa)
-läheisten sairaudet; vanhempien vakavat sellaiset, mieheni muutama sairaus
-totaalisen surkea rahatilanne (kyllä, olen työkyvytön, miehellä suht pieni palkka)
-emme pääse muuttamaan koska hoitoni täällä kesken + rahatilanne edelleen surkea

Ja mitä kaikkea tästä seuraa:
-ei rahaa mihinkään, lääkkeetkin maksaa hitosti
-en tiedä millä maksamme lääkärimme (juu, sosku on käyty läpi)
-tiedottomuus saanko erästä hoitoa vai en
-ikää tulee, vaan lapsia ei näy
-ystävät + harrastukset jääneet sairauksien vuoksi, joudun ns. makaamaan kotona =/

Kyllä, alkaa hajottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina olen ollut eraalle laheiselleni olkapaana. Olen kuunnellut, itkenyt, myotaelanyt hanen kanssaan viimeiset 3 pv. Tanaan vein hanet laakariin saamaan laakkeet. Hanelle on tulossa todella likainen avioero. Itsekin tassa karsin psykosomaattisista oireista. Onpahan taas ollut oman suhteen tarkastamisen paikka.
saanut sun teksteistäsi kuvan että teillä on kaikki hyvin...ikävää että asiat on noin..
Ei meilla ole mitaan avioliitossa vikana, kunhan olen sita tutkiskellut. Olen sellainen ihminen , etta otan kaikkien murheet kauhean raskaasti. Laheiseni on kaymassa kriisia lapi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
AMMIS:
Tiedän,miehiä joilla on ollut liitosta lapsia,mutta ovat sittenkin valinneet sen toisen naisen,kuin jatkaneet avioliittoa.Lapset kärsii perheessä,missä vanhemmat eivät rakasta toisiaan,älä anna periksi,kun kerran mies tykkää susta ja valtavasti!
Onnea sulle kovasti,olet sen ansainnut!
Periksi en anna se on varmaa, nyt vaan odotan mitä hän päättää. Kiitos kannustuksesta :flower:
 
AMMIS:
Älä luovuta,teet väärin silloin itsellesi ja miehelle,jos annat periksi,ei tuo miehen liitto toimi enään,sen näkee,mutta mies ei halua lopettaa sitä lasten takia,vaikka pitäisi juuri se tehdä,koska lapset kärsii,kun vanhemmat eivät rakasta toisiaan enään.

Olen itse myöskin kokenut rakastumisen varattuun mieheen ja salassa pitää tapailla,mutta tämä mies omistautuu vain minulle,hänellä on vaimonsa kanssa kaikki loppu rakkaus tasolla ja vain paperilla ovat yhdessä.
Tiedän siis miltä sinusta tuntuu,älä luovuta missään tapauksessa!
Peukkuja sulle!
 
##
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
AMMIS:
Tiedän,miehiä joilla on ollut liitosta lapsia,mutta ovat sittenkin valinneet sen toisen naisen,kuin jatkaneet avioliittoa.Lapset kärsii perheessä,missä vanhemmat eivät rakasta toisiaan,älä anna periksi,kun kerran mies tykkää susta ja valtavasti!
Onnea sulle kovasti,olet sen ansainnut!
Periksi en anna se on varmaa, nyt vaan odotan mitä hän päättää. Kiitos kannustuksesta :flower:
en minkään antanut periksi. Tuloksena yksi lapsi ja yhdessä jo melkein kymmenen vuotta. Miehellä ei ollut lapsia edellisestä liitosta eikä minullakaan ollut. Mutta exä siltikin kaipailee miestä takaisin..vaikka hänellä on jo oma perhe. Mutta elämä on!
 
Non compos mentis
Minua myös ärsyttää suomalaisten yliopistojen joustamattomuus. Muualle Eurooppaan minut huolittaisiin suoraan maisteriohjelmaan, mutta Helsingissä vain vingutaan, että pitää olla avoimen yliopiston aineopinnot tehtynä. Mutta sitten niitä aineopintoja ei edes tarjota ko. aineesta, niin miten ne voisi opiskella? Tarjouduin opiskelemaan paljon laajemman kokonaisuuden ulkomaisesta avoimesta yliopistosta ja kustantamaan lystin omilla rahoillani (n. 1700 euroa), mutta sekään ei käy. Olkoot perkeleet, mulla on nyt mitta täynnä. Haen Britteihin ja Ruotsiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ##:
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
AMMIS:
Tiedän,miehiä joilla on ollut liitosta lapsia,mutta ovat sittenkin valinneet sen toisen naisen,kuin jatkaneet avioliittoa.Lapset kärsii perheessä,missä vanhemmat eivät rakasta toisiaan,älä anna periksi,kun kerran mies tykkää susta ja valtavasti!
Onnea sulle kovasti,olet sen ansainnut!
Periksi en anna se on varmaa, nyt vaan odotan mitä hän päättää. Kiitos kannustuksesta :flower:
en minkään antanut periksi. Tuloksena yksi lapsi ja yhdessä jo melkein kymmenen vuotta. Miehellä ei ollut lapsia edellisestä liitosta eikä minullakaan ollut. Mutta exä siltikin kaipailee miestä takaisin..vaikka hänellä on jo oma perhe. Mutta elämä on!
Mä haluun ton miehen itselleni ja kaiken mahdollisen oon kyllä valmis sen eteen tekemään että näin käy. Ensimmäinen mies vuosi kausiin jonka lähellä on ollu hyvä ja turvallinen olla.

 

Yhteistyössä