Mikkeli!

Oiskos ideaa kerätä Mikkeliin mammatreffejä? Lasten kanssa, tai jopa ilman! Ystäviä ei voi olla liikaa, eikä edes tuttuja:)
Jos kiinnostaa, kirjottele itestäsi jonniilainen info tähän ketjuun, jotta nähdään oisko meitä muitakin.;)
Facebookkiin on helppo tehdä ryhmä, jossa voi sitä tutustumista hiukan harjotella jos taidot on päässyt ruosteeseen (kuten allekirjoittaneella).

Minä.
22vuotias tyttö (eiih, en ole nainen.), avoliitossa, kolmen lapsen äiti. Lapsia on 6v (melkein!, huutais poika.), 4v (Miks mä en oo iso? kysys tyttö) sekä puolivuotias poikavauva (joka ei puhu, vaan kuolailee.)
Minä nyt oon tällänen tallailija. Kyllä mun kanssa toimeen tulee;) Tykkään monenlaisista ihmisistä, mutten paljon sellasista ylitarkoista nipoista, kenellä on lapsuusajan pipo jääny kiristää päätä. Mua 'ei kiinnosta', onko sulla lapsia, oletko yh, oletko etävanhempi, kunhan olet ihminen:)... Toki on kiva saada muksuille ystäviä myöskin. Ulkonäkö rajoja tuttavuus/ystävyys ei myöskään tarvitse.
Melekeen koko ikäni olen Mikkelissä asunut, mitä nyt pari vuotta tuossa muualla. Elämää olen kokenut jonniiverran, enkä säikähdä ihmisten taustoja. Erilaisuuden näen rikkautena, menneen elämän vahvuutena.
Kykenen kuunteluun, vaikka paljon puhunkin! Olen myös ujohko alkuun :snotty:
Mutta se minusta ja minun maailmastani! Heitän pallon teille arvon neidit, rouvat, herrat ja mitä täällä nyt pyöriinkään!
 
No mä alotan niin uskaltaa sit muutkin. Oon 28-vuotias naimisissa oleva 6,5 viikkoa vanhan pojan äiti. Mikkelissä oon asunu kohta 13 vuotta ja kotoisin olen lähikunnasta. Luonteeltani oon rauhallinen ja ehkä vieläkin vähän ujo vaikka oon yrittänyt sitä ujotta karistaa. Olen myös kuullut olevani sydämellinen ja lämmin ihminen.
 
Olen 26-vuotias ja naimisissa. Esikoinen on reilu 2 vuotias ja toisen lapsen laskettu aika on heinäkuun lopulla. Mikkelissä olen asunut kohta 5 vuotta, muuttanut tänne opiskelujeni aikaisesta kaupungista Jyväskylästä ja alunperin olen pohjoissavosta kotoisin. Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Puhetta riittää, mutta osaa kuunnella. Olen huomannut, että nykyisin olen ujohko uusia ihmisiä tavatessa ja en ehkä ole niin avoimesti heti mukana, liekö elämä opettanut varovaisemmaksi...
 
Jospa sitä minäkin tänne ilmoittautuisin. :)

Elikkäs, olen 27v. ensimmäistä lasta odottava tuleva äiti, laskettu aika heinäkuun lopulla kuten Kattiinallakin. Mikkelissä olen asunut koko elämäni.
Olen avoliitossa ja miesystävän kaksi lasta kyläilevät meillä ahkerasti. Molemmat jo koululaisia.

Ystäviä ja tuttuja ei koskaan ole liikaa joskin täytyy myöntää että kun elämän tilanteet muuttuvat niin on osa ystävistä jäänyt matkan varrelle. :( Nyt erityisesti mietityttää että mitenkä tilanne taas muuttuu (ja muuttuu jo tässä raskausaikana) kun olen toinen kaveripiirissäni joka lapsen saa vaikka "ikää" meillä alkaakin jo olla. Tuntuu että jo nyt osa kavereista pitää paljon vähemmän yhteyksiä eikä pahemmin pyytele mihinkään. Toki heilläkin tilanteet muuttunut, parisuhteita ja muuttoja ym. mutta silti.

Mutta se siitä avautumisesta. Itsellä ei tässä ennen toukokuuta taida olla kovin suuria mahdollisuuksia tapaamisille kun pyrin tuonne huhtikuun loppuun mennessä valmistumaan ja pitää tuo työharjoittelu ja näytöt suorittaa mutta mieluusti olisin kuitenkin yhteyksissä tätä tai esim. FB:n kautta.
 
Minä puolestani olen -81 syntynyt, mieleltäni nuorempi (toiv kelpaan mukaan yli-ikäisenä, tuo toinen ketju ku oli äidit 20-30 ;D) kolmen prinsessan äiti, tyttäret ovat 5, 3 ja kohta 4 kk. Vauhtia riittää. Uudet ystävät sekä itselle, että tytöille ovat tervetulleita. Aluksi en välttis paljon puhu, mutta vauhtiin päästessäni sitäkin enemmän. :D Toki osaan myös kuunnella, ja on kuulemma helppo lähestyä. :)
 
Kelpaanko mukaan vaikka en vielä Mikkelissä asukaan? Ristiinassa asutaan niin kauan kunnes Mikkeliin kunta liittyy!

Olen 29v äiti, jolla on kaksi lasta: 5v poika ja 2,5v tyttö. Ristiinaan muutettiin vajaa puolisen vuotta sitten, eikä uusia ystäviä ole vielä ehtinyt löytyä. Päivät kuluu töissä ja illat menee lasten kanssa hyvin nopeasti. Onneksi on lomat keksitty.

Isossa seurassa jään helposti hiljaiseksi, mutta lapset pitävät sitäkin enemmän ääntä :)
 
No onhan meitä! :) Mainiota. ja tosiaan, kaiken ikäset mahtuu, eikai me tässä nyt ikärasisteiks aleta:) Mä teen meille Fb'hen ryhmän ja pistelen teille osotetta tähän sitten. Teen sen salaiseksi, ja hyväksyn sitten teitä arvon naisia. Käykö?:) Siellä tulee ainakin itse enempi oltua, ja sitä kautta on iisimpi tutustua kun on ihan ne kasvotkin mukana.
 
moikka kaikille!

Minä olen 23 vuotias ja 6kk ikäisen tytön äiti :) Asun hirvensalmella. Muutin tänne vantaalta 1,5 vuotta sitten. Asun avomieheni ja tyttäreni kanssa. Olen kans aika ujo aluksi mutta sitten juttua tulee :D minulla ei täällä päin ole kavereita kun kaikki jäi vantaalle :/ olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin :) laitoin pyynnön sinne fb:hen :D
 
Moikka!!

Oon 23-vuotias, kohta vuoden vanhan tytön äiti.
Olen muuttamassa juuri Pertunmaalle, täältä etelämmästä Suomesta,
joten kaverit jää aikalailla kauas ja siksi olisi mukavaa saada uusia.

Laitan sulle Äksymaija nimeni yv:llä niin voit päästää mut ryhmään :)
 
Mikkelistä minäkin. Mietinnässä jäänkö tänne vai muutanko Ristiinaan missä suurin osa sukulaisista. Totaaliyh omasta tahdostani 1,3 vuotiaalle tytölle. Montaa lapsi "perhettä" en täältä päin tunne joilla olisi pieniä lapsia. 3- vuorotyö hankaloittaa hieman tapaamisiani, mutta olisi ihan tavat uusia äitejä ja saada pikku neidille seuraa.

Äksymaija. Saat minulta yv:n :)
 
Moro! :) Bongasin tälläisen, mikkelistä hakusessa kavereita. On tuo tuttavapiiri pieni kun tänne ulkopaikkakuntalaisena 2v sitten tullut.. :/ Olen yhden pojan äiti (5kk), naimisissa ja aika normaali tyyppi, kelpaako joukkoon? :)
 

Yhteistyössä