Miks joku tuijottelee pienitissisen naisen tissejä

Työkaverin (mies) katse harhailee. Ei mun tisseissä ole mitään katsottavaa. Melkein ei ole tissejä ollenkaan. :eek: Tulee semmonen olo että miespolo etsii neulaa heinäsuovasta ja vois vaikka ojentaa auttavan käden... Eikun mites se nyt menikään. :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

ah perjantai :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No jos se ihmettelee että missä ne on? :eek:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Niin aatelkaa ihan huolissaan etsii ja etsii... Vois laittaa sellasen paidan jossa lukis tissien kohdalla että "tissit".
Toinen ihan hädissään, miettii kaikki päivät että mikä nyt mättää..mikä tästä puuttuu :eek: :/
Se on vielä ensihoitaja ammatiltaan, ehkä se pelkää ettei osais elvyttää mua kun ei oo maamerkkejä paineluelvytykselle... :whistle:
 
Tina
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No jos se ihmettelee että missä ne on? :eek:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Niin aatelkaa ihan huolissaan etsii ja etsii... Vois laittaa sellasen paidan jossa lukis tissien kohdalla että "tissit".
Toinen ihan hädissään, miettii kaikki päivät että mikä nyt mättää..mikä tästä puuttuu :eek: :/
Se on vielä ensihoitaja ammatiltaan, ehkä se pelkää ettei osais elvyttää mua kun ei oo maamerkkejä paineluelvytykselle... :whistle:


Laita semmonen paita missä lukee "hätätapauksessa, paina tästä".
 
tytsyjen äiti
Mulla on sellainen käsitys miehistä, että jotkin vaan on niin tissien perään, että ne tuijottaa oli rintoja tai ei. Mulla oli ennen sellainen pomo(mies) joka selitti aina kaikki asiat mun rinnoille.. oli itsellä hiukka vaivautunut olo. nykyään kahden lapsen imetyksen jälkeen ei rinnatkaan ole ihan entisensä, mutta onneksi mun aviomies enemmänkin tykkää kun mulla peppu entisissä mitoissa vielä lasten jälkeen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Mulla on sellainen käsitys miehistä, että jotkin vaan on niin tissien perään, että ne tuijottaa oli rintoja tai ei. Mulla oli ennen sellainen pomo(mies) joka selitti aina kaikki asiat mun rinnoille.. oli itsellä hiukka vaivautunut olo. nykyään kahden lapsen imetyksen jälkeen ei rinnatkaan ole ihan entisensä, mutta onneksi mun aviomies enemmänkin tykkää kun mulla peppu entisissä mitoissa vielä lasten jälkeen..
Jotkut naisetkin puhuu niin, että kattelee rintamukseen :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tina:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja genre:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
No jos se ihmettelee että missä ne on? :eek:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Niin aatelkaa ihan huolissaan etsii ja etsii... Vois laittaa sellasen paidan jossa lukis tissien kohdalla että "tissit".
Toinen ihan hädissään, miettii kaikki päivät että mikä nyt mättää..mikä tästä puuttuu :eek: :/
Se on vielä ensihoitaja ammatiltaan, ehkä se pelkää ettei osais elvyttää mua kun ei oo maamerkkejä paineluelvytykselle... :whistle:


Laita semmonen paita missä lukee "hätätapauksessa, paina tästä".
Tää on hyvä, kiitti! :LOL: :flower:
 
:LOL:
Voi apua... Jossain kaupattiin paitaa, missä tissien kohdalla oli numerosarja:

7 1 5 5 1 7

sitäpaitsi, vaikka olen umpihetero, niin kyllä minusta pienet rinnat on kauniimmat kuin "lollot". Itsellä "ajokoirankorvat".
 
no
mun mies ainaakin pitää kuulemma enemmän "käteen sopivista" kuin isoista höllyvistä rinnoista. eikä sano tätä vaan mun mieliksi, huomaan kyllä minkälaisia rintoja se katselee hivenen pidempään ;)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsyjen äiti:
Mulla on sellainen käsitys miehistä, että jotkin vaan on niin tissien perään, että ne tuijottaa oli rintoja tai ei. Mulla oli ennen sellainen pomo(mies) joka selitti aina kaikki asiat mun rinnoille.. oli itsellä hiukka vaivautunut olo. nykyään kahden lapsen imetyksen jälkeen ei rinnatkaan ole ihan entisensä, mutta onneksi mun aviomies enemmänkin tykkää kun mulla peppu entisissä mitoissa vielä lasten jälkeen..
Jotkut naisetkin puhuu niin, että kattelee rintamukseen :|
Mä olen joskus huomannut vaistomaisesti tuijottavani, jos joku nainen on oikein paljastavasti pukeutunut. Hoen koko ajan mielessäni itselleni, että "katse muualle, katse muualle", mutta onnistumisesta ei varmuutta. :ashamed: Enkä tosiaan mitään seksuaalisia kicksejä tuijottamisesta saa sen paremmin sillä hetkellä kuin myöhemminkään omissa oloissani tilannetta ajatellessani, mutta jotenkin on vaan kiehtovaa, kun joku uskaltaa... (Kyse on luultavasti siitä, että haluaisin itsekin uskaltaa, mutta tunnen aiheettomasti heti kaikkien haukankatseet kimpussani, jos edes yritän ja vedän äkkiä kymmenen villapaitaa päälleni, ettei varmasti näkyisi mitään.)
 

Yhteistyössä