miks jotkut haluu ukko-miehen munaa?

  • Viestiketjun aloittaja kummeliina
  • Ensimmäinen viesti
Anni
Elämä on ihmeellistä...
Yksi haluaa yhtä ja toinen toista ja kolmas taas sitä yhtä ja...
Pettämiskeskusteluita löytyy tältäkin palstalta vaikka kuinka paljon, mutta eipä kai näitä asioita voi koskaan kokonaan läpi puida. Syitä on yhtä paljon kuin ihmisiä... On niin helppo tuomita kaikki, mutta asiat eivät ole aina yksinkertaisia... Tunteet sokaisevat... Tilanne voi viedä mennessään... Tai jotain.

Joo, eihän tuo moraalisesti oikein ole, mutta silti. Ja edelleen miehen vastuulla on olla pettämättä puolisoaan, sitä vastuuta ei voi sälyttää kolmannelle osapuolelle...
 
porkkana
no tietenkin juuri siksi. joku mies kerran sanoi minulle että nainen haluaa varattua koska silloin saa tunteen että "kävelee jonkun naisen yli" Hyvin monella sellainen itsetunto joka kohoaa peilaamalla itseä johonkin muuhun. Ja moni ajattelee että jos miehellä on vaimo ja lapsia täytyy minun olla tosi haluttava kun kuitenkin minua haluaa.. Halu olla haluttu ja vastustamaton saa monet naiset toisiksi naisiksi vaikka vuosiksi.. valheessahan silloin elävät, en minä edes ottaisi miestä jolle olisin kakkos nainen. Enkä petturia koska pettäisi minuakin joskus kuitenkin. Selitys että varatut ei soittele perään on ihan höpinää, todellisuudessa moni kuitenkin toivoo sen varatun soittavan..toivoo olevansa vastustamaton. Tää oli mun mielipide, muut olkoon mitä mieltä huvittaa.
 
Mulla on kaveri joka harrastaa tätä ja sille olen asiaa ihmetellyt niin sen komentti on että eipä tarvitse jäädä roikkumaan suhteeseen kun toinen jo varattu,hän kun saa sen huvin mitä hakee.Ja tosiaan hän harrastaa vain näitä ukkomiehiä.
 
XXS
Tunnen naisen, jolle ei ole mitään merkitystä sillä, onko mies naimisissa vai ei. Hänen mukaansa se on sitten sen vaimon ongelma, jos mies käy vieraissa. Ja niitä halukkaita ukkomiehiä on kuulemma tarjolla liiankin kanssa... En voi todellakaan ymmärtää sen naisen ajatuksenkulkua.
 
aivan näin
Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Mulla on kaveri joka harrastaa tätä ja sille olen asiaa ihmetellyt niin sen komentti on että eipä tarvitse jäädä roikkumaan suhteeseen kun toinen jo varattu,hän kun saa sen huvin mitä hakee.Ja tosiaan hän harrastaa vain näitä ukkomiehiä.
Kyllähän näitä ukkomiehen nielijöitä on pilvin pimein baarit täynnä ja siksi varsinkin puutteessa olevat ukkomiehet saavatkin helposti. Ihan on tosi!!!!
Ja mitä kiltimmän ja kunnollisemman näköinen isukki, sen paremmin saaliiksi joutuu. Siinä on saalistuksen tuntua ja kateus ja katkeruus pinnan alla. Sormus kannattaa pitää somessa jos haluaa yhden yön seksiä!!!!!!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
no tietenkin juuri siksi. joku mies kerran sanoi minulle että nainen haluaa varattua koska silloin saa tunteen että "kävelee jonkun naisen yli" Hyvin monella sellainen itsetunto joka kohoaa peilaamalla itseä johonkin muuhun. Ja moni ajattelee että jos miehellä on vaimo ja lapsia täytyy minun olla tosi haluttava kun kuitenkin minua haluaa.. Halu olla haluttu ja vastustamaton saa monet naiset toisiksi naisiksi vaikka vuosiksi.. valheessahan silloin elävät, en minä edes ottaisi miestä jolle olisin kakkos nainen. Enkä petturia koska pettäisi minuakin joskus kuitenkin. Selitys että varatut ei soittele perään on ihan höpinää, todellisuudessa moni kuitenkin toivoo sen varatun soittavan..toivoo olevansa vastustamaton. Tää oli mun mielipide, muut olkoon mitä mieltä huvittaa.
 
vieras
kaveri tekee tuota, että tapailee varattua miestä, kun on mieheen ihastunut. selittelee varatun tapailua sillä, että jos mies itse haluaa hänen kanssaan olla niin siinä ei ole mitään väärää, eihän sinkkukaverini tee mitään väärää! Eli kai se kumminkin on välinpitämättömyyttäkin, kun ei miehen kumppania tunne ja näe niin sitä on kuin ei olis olemassakaan.

Mutta ei tällä kaverilla oo kaikki kotona muutenkaan, valitettavasti :/
 
Naapurin täti
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
no tietenkin juuri siksi. joku mies kerran sanoi minulle että nainen haluaa varattua koska silloin saa tunteen että "kävelee jonkun naisen yli" Hyvin monella sellainen itsetunto joka kohoaa peilaamalla itseä johonkin muuhun. Ja moni ajattelee että jos miehellä on vaimo ja lapsia täytyy minun olla tosi haluttava kun kuitenkin minua haluaa.. Halu olla haluttu ja vastustamaton saa monet naiset toisiksi naisiksi vaikka vuosiksi.. valheessahan silloin elävät, en minä edes ottaisi miestä jolle olisin kakkos nainen. Enkä petturia koska pettäisi minuakin joskus kuitenkin. Selitys että varatut ei soittele perään on ihan höpinää, todellisuudessa moni kuitenkin toivoo sen varatun soittavan..toivoo olevansa vastustamaton. Tää oli mun mielipide, muut olkoon mitä mieltä huvittaa.
peesi tälle mielipiteelle!
 
Heh...tuota mä himoitsen aina yhtä varattua miestä.Sillä on 2 lasta ja vaimo.Mä olen sen kodissa useinkin ja lapset näkevät mut ja tykkää musta.
Ai niin,mut sehän olikin mun oma ukko.Sorry :ashamed:
Ei tietenkään ois pitäny tehdä pilaa tästä jutusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
Heh...tuota mä himoitsen aina yhtä varattua miestä.Sillä on 2 lasta ja vaimo.Mä olen sen kodissa useinkin ja lapset näkevät mut ja tykkää musta.
Ai niin,mut sehän olikin mun oma ukko.Sorry :ashamed:
Ei tietenkään ois pitäny tehdä pilaa tästä jutusta.
Mie just meinasin jotain samantapaista vastausta kirjoittaa :D , mutta ei mullakaan ollut tarkoitus mitään pila tehdä.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja who taas:
eli eipä tarvi "pelätä" että toinen soittelisi perään seuraavana päivänä, itse kun on jo saanut sen mitä halunnut....

just näin
ai ei soittele?mulle soitteli yli vuoden vaikka sanoin ettei kiinnosta pätkääkään.numeron vaihto oli ainoa mikä tuohon loppujen lopuksi auttoi :(

niin ja vaikka en edes pettämään mennyt kyseisen kanssa.
 

Yhteistyössä