Miks jotkut on niin kauniita kun ne on raskaana, ja eräät vaan tällasia sotanorsun ja ryhävalaan risteytyksiä?!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
mies minäkin
No jotkut nyt vaan on hoikkia ja kauniita ja jotkut läskejä, ei sille mitään voi. Itse en voi ymmärtää mitä jotkut miehet näkevät näissä läskeissä ryhävalaissa, hyi hitto oksettaa jo ajatuskin sellaisesta alasti hyllyvine rasvoineen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies minäkin:
No jotkut nyt vaan on hoikkia ja kauniita ja jotkut läskejä, ei sille mitään voi. Itse en voi ymmärtää mitä jotkut miehet näkevät näissä läskeissä ryhävalaissa, hyi hitto oksettaa jo ajatuskin sellaisesta alasti hyllyvine rasvoineen :(

Vähän sulla on varmasti sikspäkki ja terhakat pakarat!
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mies minäkin:
No jotkut nyt vaan on hoikkia ja kauniita ja jotkut läskejä, ei sille mitään voi. Itse en voi ymmärtää mitä jotkut miehet näkevät näissä läskeissä ryhävalaissa, hyi hitto oksettaa jo ajatuskin sellaisesta alasti hyllyvine rasvoineen :(
No mulla ei ole kyllä rasvaa ole melkein yhään ylimääräistä mut toi maha ei vaan kasva kauniisti :ashamed: Siitä ei ole kummankaan raskauden aikana tullut sellaista söpöä rantapalloa vaan se on tuollainen ... ... omituisen mallinen eikä läheskään niin söpö kuin niillä jotka on mun mielestä kauniisti raskaana :snotty:
 
vieras hoikkis

hyi!
No jotkut nyt vaan on hoikkia ja kauniita ja jotkut läskejä, ei sille mitään voi. Itse en voi ymmärtää mitä jotkut miehet näkevät näissä läskeissä ryhävalaissa, hyi hitto oksettaa jo ajatuskin sellaisesta alasti hyllyvine rasvoineen :(



Pakko heittää vastakysymys: Kuvitteletkos itsestäs liikoja? Mä en koskaan viihtyisi tuollaisen miehen seurassa vaikka en olekaan rymävalas ja kuusi muksua saanutkin.
Vähän miehisyyttä ajatusmaailmaasi , jos nyt mies tahdot olla?
Kukkahameita saa halvalla alesta!
 
v
Ap elä välitä. Täällä yksi ryhävalas myös. Normaalisti olen hoikka ja ihan ok näköinen mutta raskaana heti lihon ja tulee liitoskivut. Sen seurauksena kävelen kuin ankka, vaappuen ja maha näyttää jättiläiseltä ja kasvaa kaksoisleuka ja naama kukkii ja on jatkuvasti hiki karpalot nenän alla ja päällä ja hiukset on huonokuntoiset jne. En voi sanoo että oisin hehkee kenenkää mielestä. Tuntuu että jopa oma mies katsoo vähän kauhulla jo että mitä tästä vielä tulee..
 
Koska elämä on epäreilua.

Mulla oli kuopuksesta (pojasta) nätti vauvamasu. Tytöstä olin kuin maapallon puolikas: maha alkoi selkärangasta ja ulottui kauas sivuille ja eteen, ja roikkui jossain polvissa asti. Siihen vielä akne, rasvoittuvat hiukset ja oksentelu - ah mikä seesteisyys, kauneus ja hehkeys |O |O
 

Yhteistyössä