Miks mua inhottaa käydä suihkussa?? Vielä enemmän inhottaa pestä hiuksia

  • Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti
blaah
mulla siis pitkät hiukset. Inhottaa vaan suihku, tai oikeastaan sieltä poistulo :(

Nytkin olis aikaa mennä, mut lykkään vaan aamuun ja aamulla voin käydä niin, etten pese hiuksia ollenkaan. Ärsyttää oikein, ei musta ole pesulle menijäksi joka päivä, miten saada nyt jotain tsemppiä tähän hommaan?? Se kylmyys mikä tulee poistulon jälkeen vissiin inhottaa, sekä märät hiukset, joita saa pestä TOSI kauan kun ovat niin pitkät/paksut ja niitä on helvetisti, kuivatuskin föönillä kestää tosi kauan.
 
ap
eikä tätä inhotusta ainakaan helpota se, että meillä on vaan kylpyamme, sitä suihkuosaa ei saa edes laitettua sinne ylös, jotta voisi ammeessa seistä, pakko sitten istua siellä ja pestä itsensä
 
:)
minä inhoan sitä, että tukka on vielä aamullakin märkä jos käy illalla suihkussa :/ ja aamulla ei voi käydä jos pitää mennä johonkin ja ei halua märällä tukalla pakkaseen.
 
:D Musta on kiva käydä suihkussa, jos saan tehdä sen rauhassa. Ja silloin kun oli sikapitkä tukka kävin vaan aamuisin. Kun en tykännyt käydä nukkuu hiukset märkinä ja föönaus kesti ikuisuuden. Sit pistin tukan poikki - ei onkelmaa. :D
 
´´
mulla ihan sama ongelma! onneks mun ei tarvii käydä joka päivä suihkus. oon inhonnut sitä poistulon tunnetta pienestä asti ja käyn mieluiten silloin suihkussa kun sauna on päällä!
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja jih:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mä kuivaan itteni aina siellä suihkuverhon sisällä, että tarkenen tulla sieltä pois :LOL:
mä taas inhoan niitä suihkuverhoja, kun ne tarttuu märkään ihoon kiinni, kun yrittää olla suihkussa..
Ai ooksä jotenkin staattinen?
eiks ne muka sulla tartu :eek:
suihkuverhothan oikein hyökkää kiinni, jos sattuu lähelle menemään :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja jih:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mä kuivaan itteni aina siellä suihkuverhon sisällä, että tarkenen tulla sieltä pois :LOL:
mä taas inhoan niitä suihkuverhoja, kun ne tarttuu märkään ihoon kiinni, kun yrittää olla suihkussa..
Ai ooksä jotenkin staattinen?
Eikö sulla tartu?

Se on ihan yleinen homma, että suihkuverho käy kiinni.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja jih:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mä kuivaan itteni aina siellä suihkuverhon sisällä, että tarkenen tulla sieltä pois :LOL:
mä taas inhoan niitä suihkuverhoja, kun ne tarttuu märkään ihoon kiinni, kun yrittää olla suihkussa..
Ai ooksä jotenkin staattinen?
Eikö sulla tartu?

Se on ihan yleinen homma, että suihkuverho käy kiinni.
Ei tartu, kun en seiso ihan sen vieressä :D
 
vieras
Meillä on suihku kellarissa, ja voi kääks kun siellä on KYLMÄ! Lämmitän saunan joka toinen päivä, ja käyn sillon. Kesällä ei ole ongelma. Talvella miulla on sormenpäät kuivat ja halkeilleet, siksi tukan pesu sattuu sormiin ja on ikävää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Alkuperäinen kirjoittaja jih:
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
Mä kuivaan itteni aina siellä suihkuverhon sisällä, että tarkenen tulla sieltä pois :LOL:
mä taas inhoan niitä suihkuverhoja, kun ne tarttuu märkään ihoon kiinni, kun yrittää olla suihkussa..
Ai ooksä jotenkin staattinen?
Eikö sulla tartu?

Se on ihan yleinen homma, että suihkuverho käy kiinni.
Ei tartu, kun en seiso ihan sen vieressä :D
En minäkään, vaan keskesllä suihkua, mutta sehän yrittää lähennellä silti koko ajan. Johtuu siis lämpötilan vaihteluista se verhon ahdistelu.
 
Mulla on samanlainen olo kovilla pakkasilla. Silloin teen usein niin, että käyn illalla suihkussa mutta jätän hiukset kastelematta. Aamulla pesen sitten vain hiukset, en muuta kroppaa. Näin välttyy kylmältä, kun iltasuihkun jälkeen saa itsensä nopeasti kuivaksi, kun tukka ei ole märkä, ja aamulla hiukset voi pestä täysissä pukeissa :D Mä oon kyllä aina sellainen vilukissa, että mulla on villatakki odottamassa suihkukaapin oven takana ja vetäisen sen päälleni heti oven avattuani.
 
vieras
On teilläkin ongelmat :LOL:

mua oikeestaan ei pesulla käymisessä ketuta mikään muu, kuin märät jalkapohjat (en voi kuvitellakaan samalla pyyhkeellä, jolla kuivaan naamani kuivaavani jalkapohjia :x) ja se kun ne kerää kaiken mahdollisen ja mahdottoman roskan mukanaan. Mullakin on pitkät ja paksut hiukset eikä mitään ongelmaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
On teilläkin ongelmat :LOL:

mua oikeestaan ei pesulla käymisessä ketuta mikään muu, kuin märät jalkapohjat (en voi kuvitellakaan samalla pyyhkeellä, jolla kuivaan naamani kuivaavani jalkapohjia :x) ja se kun ne kerää kaiken mahdollisen ja mahdottoman roskan mukanaan. Mullakin on pitkät ja paksut hiukset eikä mitään ongelmaa :D
Hei mäkin laitan kylppärin lattialle erikseen pyyhken mihin kuivaan jalat :D ei samaan kuin naama :x
 

Yhteistyössä