Miks mun vauva pissaa öisin niin hirveästi?

  • Viestiketjun aloittaja Pissapojan äiti
  • Ensimmäinen viesti
Pissapojan äiti
Oon alkanut antamaan iltamaidotkin jo aiemmin, mutta silti joinain öinä poika herää lätäköstä. Ikää vuosi ja vaipat on tietenkin jalassa, mutta kun eivät pidä. Muumit ei pidä yhtään ja Natural babycaret jotka ennen oli pommin varmoja, on nekin alkaneet falskaamaan.
Mitä seuraavaksi kannattaa kokeilla?
 
Meillä 2-vuotiaan vaipat myös falskaa jatkuvasti teki mitä kikkoja hyvänsä. Ja ovat falskanneet ainakin vuoden. Nykyään hän herää kerran yössä itkemään (painajaisia tms.), ja vaihdamme silloin vaipan, niin ei tarvii aamulla pestä taas lakanoita. Hyvä niksi olisi kyllä tervetullut!
 
ap
Meillä 2-vuotiaan vaipat myös falskaa jatkuvasti teki mitä kikkoja hyvänsä. Ja ovat falskanneet ainakin vuoden. Nykyään hän herää kerran yössä itkemään (painajaisia tms.), ja vaihdamme silloin vaipan, niin ei tarvii aamulla pestä taas lakanoita. Hyvä niksi olisi kyllä tervetullut!
Toi on ihan pienestä pitäen pissannut kauheasti öisin. Aiemmin auttoi kun teki tosi tuhdin kestovaipan. Pitäisköhän tohon pistää jotkut villahousut tai kosteussulku vai toinen vaippa päälle :D
Epäilen että kaventunut vyötärö ja reidet on syyllisiä myös sen valtavan pissamäärän lisäksi.
 
"vieras"
Lapsen kasvaessa ennen toiminut vaippamerkki ei enää toimikaan välttämättä. Osta tosiaan isompia (imukykyisempiä) vaippoja. Meillä toimi Pampersin joku malli ja Lidlin Tojoursit. Muumit eivät käyneet meidän pojalle koskaan, Liberot kastuivat osittain ulkopinnasta kosteiksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;21994999:
poika 11 kk, kova yöpissaaja kanssa. Nyt muutamana yönä olen kokeillut Huggiesin teippivaippoja, meillä koko 6 käytössä ja pitää todella hyvin. Suosittelen.
Noita vois kokeilla. Saako ihan marketeista?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;21995043:
Prisma ainakin myy ja itseasiassa kaikki s-kaupat. Kokoja vaan Prismassa eniten.

Meillä päivisin Huggiesin housuvaipat ja ne on ihan huippuhyviä, suosittelen niitäkin!
Toi teippivaippa vois olla hyvä idea tosiaan. Jos sais kokoa isommatkin jotenkin kireemmälle. Haiseekohan noi Huggiesit?
 
ap
[QUOTE="äiti";21995273]Ei Libero ole kemikaalivaippa!![/QUOTE]

Miten niin ei ole? Joku siinä buustaa pissan hajun niin että löyhkän perusteella voisi vannoa että megakakat on housussa. Oon raskaana, erittäin hajuherkkä ja juuri ja juuri kestän sen oikean pissan ja kakan hajun :)
Oon joskus kokeillut sekä Liberoa että Pampersia ja muistaakseni molemmat löyhkäs. Joten nyt voisin kokeilla jotakin muuta.
 

Yhteistyössä