Miksei joillakin ole vessassa vessaharjaa ja roskista?

Vessakyttä täällä päivää.
Ihmettelen miten jotkut pärjäävät ilman vessaharjaa. Jos tulee kaameet jökelit niin millä he harjaavat viirut pois?

Ja sit huusholli jossa on nainen ja ei ole pikkuroskista vessassa. Eikö sillä koskaan ole menkkoja (joo mä en ole kaikista e-pillerien vaikutuksista selvillä) tai eikö hänellä käy naisvieraita?
 
Nostaskohan se roskiksen pois silloin ku tulloo vieraita?
Käsisuihkulla saa pestyä vauhtiraidat pois, vaarallisia kakkapartikeleja voi tosin irtoutua huoneilmaan, pidättäkää hengitystä.

Vessakyttä täällä päivää.
Ihmettelen miten jotkut pärjäävät ilman vessaharjaa. Jos tulee kaameet jökelit niin millä he harjaavat viirut pois?

Ja sit huusholli jossa on nainen ja ei ole pikkuroskista vessassa. Eikö sillä koskaan ole menkkoja (joo mä en ole kaikista e-pillerien vaikutuksista selvillä) tai eikö hänellä käy naisvieraita?
Vessakyttä täällä päivää.
Ihmettelen miten jotkut pärjäävät ilman vessaharjaa. Jos tulee kaameet jökelit niin millä he harjaavat viirut pois?

Ja sit huusholli jossa on nainen ja ei ole pikkuroskista vessassa. Eikö sillä koskaan ole menkkoja (joo mä en ole kaikista e-pillerien vaikutuksista selvillä) tai eikö hänellä käy naisvieraita?
 
vierailija
Vessaharja on, tosin käsisuihkulla putsaan tuoreet roiskeet. Roskista ei ikinä ollut, ei käyttöä. Vuosia sitten kun oli menkat, vein keittiöroskikseen siteet, tamponit pytystä alas. Ihan älytöntä olis jättää vessaan haisemaan.
 
vierailija
Vessaharja on, tosin käsisuihkulla putsaan tuoreet roiskeet. Roskista ei ikinä ollut, ei käyttöä. Vuosia sitten kun oli menkat, vein keittiöroskikseen siteet, tamponit pytystä alas. Ihan älytöntä olis jättää vessaan haisemaan.
Älyttömintä tuossa oli vetää ne tamponit vessasta alas. Sä olet varmaan se sama joka heitti ne joulukuusenneulasetkin veskipyttyyn...
 
vierailija
Oma äitini piilotti wc-harjan aikoinaan lasten takia, eikä ole vieläkään ottanut sitä takaisin näkyville. Onhan se hankalaa kun siellä käy. Roskis on onneksi löytänyt tiensä takaisin sinne lukuisten pyyntöjen jälkeen.
 
Spencer Hastings
Jos vessaharja on vaikka piilossa?
Se on kyllä nihkee jis ei oo roskista. Side taskuun ja menox.
Mun mielestä loogisinta ja kuitenkin siisteintä on pitää se harja pöntön vieressä, mä vähän kuin piilotan sen pöntön taa kulmaan niin sitä ei tarvi ihastellakaan. Karsee ajatus, että sitä harjaa tarvis siirrellä sen kummemmin kun alkaa pestä pönttöä.

Tuli muuten mieleen, että yhdellä bloggarilla on 120e maksanut vessaharja :D Sellaista ei toki voi siirtää piiloon.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Juuri hiljattain jouduin viemään verta tihkuvan tamponin kyläpaikassa keittiön roskikseen. Muut kahvittelivat juuri keittiöissä. Olin kyllä käärinyt sen tuhdisti vessapaperiin, mutta puristin tolloa vahingossa avatessani vessan ovea ja veri tihkui läpi. Sen kanssa sitten kävelin talon halki keittiöön, heitin roskiin muiden katseen alla ja palasin uudestaan pesemään käsiäni. Eikä minusta ole myöskään ihana ajatus laittaa sitä tolloa vessan tasolle siksi aikaa kun pesen käteni.

Eiköhän olisi helpompaa että vessassa olisi roskis??
 
Ai vedenalaiset viirutkin? No, olen joutunut yhdessä paikassa laittamaan käden veden alle ja pyyhkimään kädellä viirut pois.

Ja siis, en mene kyläpaikkoihin etupäässä kakkimaan. Vaan jos olen pitempiä aikoja jonkun luona.
No niin kai on tehtävä, jos ei halua että kakka jää sinne koristamaan pönttöä, eikä omista harjaa.
On varmaan niitäkin jotka ei välitä ja jättävät viirun sijoilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Vessaharja löytyy, enkä tajua, miksi sitä pitäisi piilotella. Siis onko teillä niin likaisia nuo harjat vai miksi ne pitäisi piilottaa? Itsevaihdan vessaharjan n 1/2 vuoden välein, eikä siinä ajassa miksikään kovin törttöiseksi mene, kun aina käytön jälkeen käsisuihkulla huuhtelee.

Roskiskta ei vessassa ole, helpompi viedä suoraan keittiöön.
 
iitiss
Juuri hiljattain jouduin viemään verta tihkuvan tamponin kyläpaikassa keittiön roskikseen. Muut kahvittelivat juuri keittiöissä. Olin kyllä käärinyt sen tuhdisti vessapaperiin, mutta puristin tolloa vahingossa avatessani vessan ovea ja veri tihkui läpi. Sen kanssa sitten kävelin talon halki keittiöön, heitin roskiin muiden katseen alla ja palasin uudestaan pesemään käsiäni. Eikä minusta ole myöskään ihana ajatus laittaa sitä tolloa vessan tasolle siksi aikaa kun pesen käteni.

Eiköhän olisi helpompaa että vessassa olisi roskis??
Tai sitten voi piilottaa sen tamponin siellä vessassa johonkin niin että se löytyy vasta pitkän ajan päästä eikä emäntä voi arvata että kuka sen on sinne jättänyt. Mielikuvitusta peliin vain.
 
Mun yhdellä tutulla (miespuolinen) ei ole vessaharjaa. Kertoo huuhtelevansa kakkajämät pois käsisuihkulla heti. Käyhän se niinkin.. meidän taloudessa on wc-harja ja roskis. Itsekin joskus ihmettelen miksi jollain ei ole roskista. Kukin tavallaan.
 
kiiastiina
Mun yhdellä tutulla (miespuolinen) ei ole vessaharjaa. Kertoo huuhtelevansa kakkajämät pois käsisuihkulla heti. Käyhän se niinkin.. meidän taloudessa on wc-harja ja roskis. Itsekin joskus ihmettelen miksi jollain ei ole roskista. Kukin tavallaan.

Joskus ne kakkaviirut ulottuu pitkälle veden alle eikä suihkulla saa kaikkea pois vaikka kuinka läheltä ja paineella suihkuttaisi (kokemusta on).
 

Yhteistyössä