Miksei olle miesten päivää?

  • Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti
Onhan
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;29647647:
Steak & blowjob day 14.3
Se taas ei liity mitenkään naistenpäivään, vaan on miehille "korvaus" ystävänpäivästä.

En tosin oikein tajua, saako naiset sitten ystävänpäivänä suklaata ja suikkarin, vai miksi joku tuollainen typerä miestenversio on keksitty?
Noh, junttien touhua anyway.
 
vierailija
Miehet on niin paskoja ettei ne tartte juhlimista!!!
Joo, koska mies ei maksanu sitä sun uutta Hilfigerin käsilaukkua??? Mies ei maksanu sun sormuksia??? Mies ei ottanu asuntolainaa/vuokraa nimiinsä??? Mies ei maksanut autoa itse??? :D Kuule pirkko-irmeli, tää maailma ei pyöris ilman miestä. Sitä sun autoa ei olis ilman miestä. Tietokonetta jolla kirjoitit tuon, ei olisi ilman miestä, taloa, jossa asut ei olisi ilman miestä... Vähän kunnioitusta!
 
vierailija
Joo, koska mies ei maksanu sitä sun uutta Hilfigerin käsilaukkua??? Mies ei maksanu sun sormuksia??? Mies ei ottanu asuntolainaa/vuokraa nimiinsä??? Mies ei maksanut autoa itse??? Kuule pirkko-irmeli, tää maailma ei pyöris ilman miestä. Sitä sun autoa ei olis ilman miestä. Tietokonetta jolla kirjoitit tuon, ei olisi ilman miestä, taloa, jossa asut ei olisi ilman miestä... Vähän kunnioitusta!
Jep!
 
vierailija
Joo, koska mies ei maksanu sitä sun uutta Hilfigerin käsilaukkua??? Mies ei maksanu sun sormuksia??? Mies ei ottanu asuntolainaa/vuokraa nimiinsä??? Mies ei maksanut autoa itse??? Kuule pirkko-irmeli, tää maailma ei pyöris ilman miestä. Sitä sun autoa ei olis ilman miestä. Tietokonetta jolla kirjoitit tuon, ei olisi ilman miestä, taloa, jossa asut ei olisi ilman miestä... Vähän kunnioitusta!
Voi luoja
 

Yhteistyössä