Miksi abortti miksei adoptio?

  • Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Olen pahoillani, sain jo kaksi ja se riittää.
Sitten voit varmasti steriloida itsesi!!!!!
Ei en voi, ei ole ikää. Eikä tarvetta :)
Ja tiedätkö mitä, kertaakaan en ole aborttia katunut. Elämäni paras päätös.
No olis tarvetta ettei sun tarttis tapattaa sun lapsia. YÄK!!!!
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja :
Turhaa selittelyä, lapsi siitä tulisi ja aika aikasilla viikoilla sillä lapsella on siellä jo kaikki raajat jne.

Turha sanoa ettei se "solumöykky" kuitenkaan vielä selviytyisi koska yksikään vastasyntynytkään ei selviytyisi jos sen yksin pihalle heittäis tms.
Mitä selittelyä? Se on vaan fakta että silloin se ei ole LAPSI. Siitä kehittyy lapsi tai siis vauva 9 kk:ssa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
No mietippä, jos _ketään_ lasta ei abortoitaisi, niin riittäisikö kaikille lapsille perhe? Tuskinpa.
Huh, en viitsi edes ajatella kuinka paljon niitä abortteja sitten mahdetaan tehdäkään! :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
No mietippä, jos _ketään_ lasta ei abortoitaisi, niin riittäisikö kaikille lapsille perhe? Tuskinpa.
Huh, en viitsi edes ajatella kuinka paljon niitä abortteja sitten mahdetaan tehdäkään! :(
Voisitko ajatella sitä, että mitä niille lapsille tehtäisiin?
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
No mietippä, jos _ketään_ lasta ei abortoitaisi, niin riittäisikö kaikille lapsille perhe? Tuskinpa.
Huh, en viitsi edes ajatella kuinka paljon niitä abortteja sitten mahdetaan tehdäkään! :(
Et sitten myöskään viitsi ajatella sitä tosiasiaa, että kaikille ei riittäisi adoptioperhettä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vertailu on perseestä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Sorry, lapsia on jo saatu toivotusti. Ootko tuhkamunasarja vai miksi itket tätä asiaa?
En ole, mutta tä vaan järkyttää mua niin paljon. Ja kyllä mulla on läheisiä joille raskautuminen ei ole itsestään selvyys ja on ollut kipeitä keskenmenoja. Ihmettelee vaan miten voi olla näin välinpitämättömiä ja vain omasta perseestään kiinnostuneita ihmisiä! Ja jollain on jo lapsiakin!
Jos se siitä on kii et toisilla menee vielä huonommin,niin hitto ole sinä syömättä..maailmassa kun on nälkään kuolevia ihmisiä!
Ketä se auttaa et mä laitan ruokani roskikseen. Mielummin lahjoitan rahaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siinä se oman lapsen antaa pois. abortilla vaan aikaisemmin.
Ei se solumöykky mikään lapsi ole.
Turhaa selittelyä, lapsi siitä tulisi ja aika aikasilla viikoilla sillä lapsella on siellä jo kaikki raajat jne.

Turha sanoa ettei se "solumöykky" kuitenkaan vielä selviytyisi koska yksikään vastasyntynytkään ei selviytyisi jos sen yksin pihalle heittäis tms.
Tulisi, vaan ei ole.

Vastasyntynyt selviää jonkun avustuksella, alkio ei mitenkään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin siinä noita epäitsekkäitä syitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uskomatonta jengiä! Toivon sydämeni pohjasta et sinä päivänä ku sun suunnitelmiin sopii lapsi et sitä saa!
Sorry, lapsia on jo saatu toivotusti. Ootko tuhkamunasarja vai miksi itket tätä asiaa?
En ole, mutta tä vaan järkyttää mua niin paljon. Ja kyllä mulla on läheisiä joille raskautuminen ei ole itsestään selvyys ja on ollut kipeitä keskenmenoja. Ihmettelee vaan miten voi olla näin välinpitämättömiä ja vain omasta perseestään kiinnostuneita ihmisiä! Ja jollain on jo lapsiakin!
Sinähän voit epäitsekkäänä, välittävänä ja muiden parhaasta kiinnostuneena ihmisenä tehdä pari mukulaa ja antaa ne adoptioon.
En ole missään kohtaa sanonut etä tehkää lapsia adoptioon. Vaan että se olisi mielestäni paras ratkaisu että pitäisitte lapsenne ja jos ettepysty antakaa pois mut älkää tappako.

Kyllä mä pidän ja hoidan lapseni ihan itse!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
No mietippä, jos _ketään_ lasta ei abortoitaisi, niin riittäisikö kaikille lapsille perhe? Tuskinpa.
Huh, en viitsi edes ajatella kuinka paljon niitä abortteja sitten mahdetaan tehdäkään! :(
Voisitko ajatella sitä, että mitä niille lapsille tehtäisiin?
Onhan se nyt yksinkertaisempaa ja helpompaa vaahdota abortin vääryydestä kuin miettiä niitä ei-toivottuja lapsia pedofiilien tai elinkauppiaiden uhreina.
 
hm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Entä jos kukaan vahinkoraskaaksi tullut ei tekisi aborttia? Olisi paljon perheettömiä lapsia :/
Antaisi adoptioon! Ne perheet on tarkasti tutkittu...
No mietippä, jos _ketään_ lasta ei abortoitaisi, niin riittäisikö kaikille lapsille perhe? Tuskinpa.
Huh, en viitsi edes ajatella kuinka paljon niitä abortteja sitten mahdetaan tehdäkään! :(
Voisitko ajatella sitä, että mitä niille lapsille tehtäisiin?
Onhan se nyt yksinkertaisempaa ja helpompaa vaahdota abortin vääryydestä kuin miettiä niitä ei-toivottuja lapsia pedofiilien tai elinkauppiaiden uhreina.
Ilmeisesti. Ap tuskin vastaa tuohon adoptiokysymykseen. Jatkakoon suu vaahdossa vaahtoamistaan, koska ei viitsi miettiä asiaa sen tarkemmin.
 
Afrikannorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Siksi kun jengi on niin itsekästä? Mikä syy ei olisi itsekäs?
Moni perhe ottaisi rakastaen vastaan kaipaamansa lapsen!!!
Ja toiset kaapii niitä roskikseen vakuuttaen itselleen ettei se ollut murha!
Mulla ei kroppa kestäs enää yhtään raskautta. Vaikka olis mikä ehkäsy niin se voi pettää. Abortti ehdottomasti.

Samoin esim. raiskaus ja insesti tapaukset.

Mun ruumis, mun päätös. Ja juu sterilaatiota voin kuulemma hakee kun tulee 35 mittariin, ei aiemmin. Lääkäriä jo jututtannu aiheen tiimoilta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelevat vain itseään:
No se, että lapsi surmataan mieluummin kuin annetaan adoptoitavaksi, johtuu siitä, että äiti joutuisi tuntemaan huonoa omaatuntoa lapsen hylkäämisestä.
Niin ja siinä vois sitte kroppakin mennä pilalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ajattelevat vain itseään:
No se, että lapsi surmataan mieluummin kuin annetaan adoptoitavaksi, johtuu siitä, että äiti joutuisi tuntemaan huonoa omaatuntoa lapsen hylkäämisestä.
Niin ja siinä vois sitte kroppakin mennä pilalle!
Hahah, aika harva on ollut huolissaan mistään riipputisseistä. "Minun vartaloni" ei tarkoita "iik raskausarpia" vaan sitä että raskaus on rankka kokemus naiselle niin fyysisesti kuin henkisestikin, eikä ketään voida pakottaa läpikäymään sellaista asiaa.

Kyllä minustakin olisi ihanaa jos yhtään aborttia ei tarvitsisi tehdä, mutta todellinen maailma ei toimi sillä tavalla.

Jos nämä kiihkeimmät abortinvastustajat joskus miettisivät asioita hitusellakaan järkeä eikä vaan sillä tunteenpalollaan, saattaisivat hekin ymmärtää jotakin. Tämän lisäksi ei ole tervettä toivotella lapsettomuutta tai muuta vaivoja toisille ihmisille. Kannattaisi miettiä miksi osaat olla empaattinen vain alkioita kohtaan, etkä jo syntyneitä ihmisiä.
 
T
Alkuperäinen kirjoittaja Olu-wa:
Niin joo,jos kaikki laittaisi lapsen adoptioon niin kaikille ei riittäisi adoptiovanhempia suomessa. Vois myydä muksun ulkomaille. Sais fyffee. :xmas:
Minnes ne kaikki ulkomaalaiset lapset jotka tulee nyt suomeen ni menis? Kato ei AP:ta kiinnosta, että maailmassa on jo nyt miljoonia lapsia ilman vanhempia. Tärkeintä on vaan jakautua jakatumisen jälkeen viis seurauksista!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ap voisi vihdoin antaa vastauksen jo kauan askarruttaneeseen kysymykseen. Eli, kuka ne kaikki lapset adoptoi? Jos leikitään, että jokainen abortintekijä koko maailmassa antaisi lapsensa adotoitavaksi abortin sijaan, niin kuka ne lapset ottaisi?
Mitä jos leikittäisiin sellasta leikkiä, että kaikki jotka kokevat olevansa valmiita seksisuhteeseen, osaisivat myös huolehtia ehkäisystä..
Näitä vahinkoja ehkäisystä huolimatta sitten adoptoitaisiin.
Valitettavasti on epärealistista utopiaa ajatella, että ihmiset olisivat tulevaisuudessa niin vastuullisia ja epäitsekkäitä, ettei abortteja olisi.
Et siis sinäkään osaa vastata mirenan erittäin hyvään kysymykseen, ei kukaan abortin vastustaja osaa. Muuta kuin sanoa että yhteiskunta hoitaa.

Eli kuten sanottua, eräät haluavat pelastaa elämän, mutta millaiseen elämään niin hiton väliä sillä.
Ihmisten vaan pitäisi osata huolehtia ehkäisystä ja sitten ne vahingot joita tulee hyvästä ehkäisystä huolimatta hoitaa ihan itse! Sivuuttaa opiskelut jne hetkeksi ja huolehtia itse aiheuttamastaan vahingosta! Jos joku on sitte raiskattu tms varmasti perheitä riittää!

Uskomatonta esitää että abortin tekiä olsi joku elämän pelastaja. Oikeen hyäntekijä!
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Hahah, aika harva on ollut huolissaan mistään riipputisseistä. "Minun vartaloni" ei tarkoita "iik raskausarpia" vaan sitä että raskaus on rankka kokemus naiselle niin fyysisesti kuin henkisestikin, eikä ketään voida pakottaa läpikäymään sellaista asiaa.

Kyllä minustakin olisi ihanaa jos yhtään aborttia ei tarvitsisi tehdä, mutta todellinen maailma ei toimi sillä tavalla.

Jos nämä kiihkeimmät abortinvastustajat joskus miettisivät asioita hitusellakaan järkeä eikä vaan sillä tunteenpalollaan, saattaisivat hekin ymmärtää jotakin. Tämän lisäksi ei ole tervettä toivotella lapsettomuutta tai muuta vaivoja toisille ihmisille. Kannattaisi miettiä miksi osaat olla empaattinen vain alkioita kohtaan, etkä jo syntyneitä ihmisiä.
Oli kyllä niin hyvin sanottu, että voisin jo ojentaa jonkun palkinnon tästä hyvästä!
 

Yhteistyössä