Miksi absolutistimies on naisille niin vastenmielinen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koska jokainen tuntee tyypin, jolle ei viina sovi yhtään, joskus nämä tyypit sitten tajuaa jättää juomisen kokonaan muille. Heti herää epäluulo, onko tää tyyppi nyt sellainen joka juodessa muuttuu aivan kauheaksi. Eli on kauhea oikeasti, koska juodessaan estot häviää ja todellinen minuus paljastuu!
 
No mun mielestä se voi olla myös ihan puhtaasti uteliaisuutta kysyä miksi, olen mäkin ihan mielenkiinnosta mm.absolutisteilta sekä kasvissyöjiltä kysynyt miksi, koska syitä voi olla monia, ja aina on kiva oppia jotain uutta ihmisistä.
 
vierailija
No miksi sitten olet? Ja miksi se on niin vaikea kertoa sille naiselle? Ihan luonnollistahan se on , että sitä ihmetelään tässä juopossa kulttuurissa, jos joku ei juo. Olen itsekin absolutisti ja jokusen kerran saanut selittää miksi. Mutta kun sen olen kerran sanonut, niin eipä tivaa toista kertaa. Siitä mä en tosin tykkää, kun sitten on joutunut sellaiseenkin tilanteeseen, että on yritetty tuputtaa väkisin, eikä meinattu hyväksyä, että mä todellakaan en ota yhtään. "No kyl sä nyt yhen voit ottaa.." No, kun en halua, niin en halua ja piste!
 
En oikein usko, että kyse olisi mistään vastenmielisyydestä. Pikemminkin kyse on siitä, koskeeko ehdottomuus vain henkilöä itseään vai myös muita. Erityisesti, jos kyse on potentiaalisesta parisuhteesta, halutaan tietää, onko ok, jos kumppani kuitenkin toimii eri tavalla. Samanlaisia asioita on mm kasvissyönti ja tupakoimattomuus. Voiko suhteessa toinen osapuoli syödä lihaa tai tupakoida, vaikka toinen ei niin tekisikään.
 
vierailija
"Miksi"?
Oletko...?
- toipuva alkoholisti
- juoppohullun, psykoositapaus
- umpimielinen
- terveysintoilija
- kokenut vaikean lapsuuden
Yms. Yms.
Jos vastaus on kiven alla tai toinen syyttää tivaamisesta, nousee punainen lippu ja nainen väistyy, kun kauhuskenaariot tulee mieleen.
 
En oikein usko, että kyse olisi mistään vastenmielisyydestä. Pikemminkin kyse on siitä, koskeeko ehdottomuus vain henkilöä itseään vai myös muita. Erityisesti, jos kyse on potentiaalisesta parisuhteesta, halutaan tietää, onko ok, jos kumppani kuitenkin toimii eri tavalla. Samanlaisia asioita on mm kasvissyönti ja tupakoimattomuus. Voiko suhteessa toinen osapuoli syödä lihaa tai tupakoida, vaikka toinen ei niin tekisikään.
Tätä veikkaan minäkin syyksi.
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*
vierailija
Ei kyse ole vastenmielisyydestä. Minä ainakin haluan tietää, onko mies alkoholisti ja siksi on pakko olla absolutisti vai eikö alkoholi ole muuten vain koskaan maistunut vai onko kyseessä ehdottomuus, jota vaaditaan muiltakin ja tuomitaan kumppani, jos tämä ei olekaan absolutisti.

Itse olen lähes absolutisti. Saatan pari kertaa vuodessa ottaa 1-2 siideriä. Miesystäväni on samanlainen. Viimeisen kolmen kuukauden aikana kumpikaan ei ole ottanut pisakaakaan alkoholia, mutta kesäkuussa mies siemailee lasin viiniä työpaikan juhlissa ja todennäköisesti minäkin korkkaan siideripullon juhannussaunassa.
 
r0s
En oikein usko, että kyse olisi mistään vastenmielisyydestä. Pikemminkin kyse on siitä, koskeeko ehdottomuus vain henkilöä itseään vai myös muita. Erityisesti, jos kyse on potentiaalisesta parisuhteesta, halutaan tietää, onko ok, jos kumppani kuitenkin toimii eri tavalla. Samanlaisia asioita on mm kasvissyönti ja tupakoimattomuus. Voiko suhteessa toinen osapuoli syödä lihaa tai tupakoida, vaikka toinen ei niin tekisikään.
Näinpä.

Ja vielä se, että vaikka toinen sallisikin toisen juoda kun huvittaa niin jos hiemankaan tulee fiilis ettei toinen siitä pidä tai että toinen paheksuu vaikkei mitään sanokaan niin eipä oo kiva suhde, ei.
 
vierailija
"Miksi"?
Oletko...?
- toipuva alkoholisti
- juoppohullun, psykoositapaus
- umpimielinen
- terveysintoilija
- kokenut vaikean lapsuuden
Yms. Yms.
Jos vastaus on kiven alla tai toinen syyttää tivaamisesta, nousee punainen lippu ja nainen väistyy, kun kauhuskenaariot tulee mieleen.
Syyttää tivaamisesta ja pitää palopuheen kuinka hän pitää omat periaatteensa :X3:
Jes, unelmamatskua
 
vierailija
En usko että kukaan fixu nainen pitäisi sitä huonona, jollei syynä ole jokin alkoholismi tms tai mielenterveysongelma. Sekin on huono, jos vaadit samaa siis täysraittiutta naiselta tai pidät itseäsi parempana ihmisenä. Voihan olla, että ne naiset vaan haluavat tietää, onko sille jokin erityisånen syy.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Monesti absolutistit kuvittelevat itsensä muita paremmiksi ja moraali saarnaavat ja syyllistävät muita joka suoraan tai sitten epäsuorasti vihjaillen. Eihän siinä absolutismissa muuten mitään pahaa ole.
 

Yhteistyössä