Miksi äänestää Saulia?

  • Viestiketjun aloittaja Sosiaalipummi
  • Ensimmäinen viesti
Sosiaalipummi
Kertokaas te Niinistön kannattajat vuorostaan hyvät perustelut miksi juuri MINUN, köyhän opiskelijaäidin, jonka mies työtön, kannattaisi äänestää porvaripuolueen ehdokasta?? Eikö se ole hieman ristiriitaista, eihän Niinistö minun asioitani aja, vaan yrittäjien (ja nyt muka työväenkin), joihin kumpaankaan minä en nykyisessä elämäntilanteessani kuulu!
 
Ainakin mitä olen kuunnellut ja seuraillut ehdokkaiden keskusteluja niin kyllä se Niinistö puhuu työttömistäkin, ei vain työväen asioista, ja miten työttömyyttä voitaisiin parantaa jne..Minä ainakin Saulin äänestän. Halonen puhuu mitä puhuu ja kiertelee vastauksissa, eikä ole mitenkään vakuuttava!

Sain tällaisen tekstarin, pakko laittaa tähän:

Hän on istunut syyttömänä linnassa jo 6 vuotta. Häntä on herjattu toistuvasti, piesty käsilaukulla ja raahattu vartioituna valtion kyydillä ympäri maailmaa vain siksi, että hän sattui olemaan vapaa poikamies ja vuokralainen SAK-juristin omistamassa kerrostalossa Kalliossa. 12 vuoden linnatuomio on ylimitoitettu rangaistus pelkästä varomattomuudesta asuntomarkkinoilla. Vapauttakaa Arajärvi! =)
 

Sain tällaisen tekstarin, pakko laittaa tähän:

Hän on istunut syyttömänä linnassa jo 6 vuotta. Häntä on herjattu toistuvasti, piesty käsilaukulla ja raahattu vartioituna valtion kyydillä ympäri maailmaa vain siksi, että hän sattui olemaan vapaa poikamies ja vuokralainen SAK-juristin omistamassa kerrostalossa Kalliossa. 12 vuoden linnatuomio on ylimitoitettu rangaistus pelkästä varomattomuudesta asuntomarkkinoilla. Vapauttakaa Arajärvi! =)
[/quote]


:D :D :D Hauska! Mut tää aihe kuulus vissiin toiselle palstalle
 
tarja kyllä puolustaa hyvinvointivaltiota ja kaikkea hyvää ja kaunista kyllä mutta ilman mitään konkreettisia keinoja kuinka se kaikki hyvä saavutetaan.Niinistön sanoin "ensin on kerättävä ennenkuin voidaan jakaa.Emme voi elää nyt tulevaisuuden kustannuksella".SIinä myös yksi suuri ero.JÄrkevää poliitiikan tekoa ja tässä mahdollisuus saada Suomea eteenpäin ja taloutta kasvamaan.Siis luonnollisesti Sauli.koko SAK kampanja mm aivan järjetön systeemi.
 
Ehdottomasti Sauli! Minä en ikinä halua Natoon, mutta silti äänestän Saulia. Ei presidentti yksin päätä sitäkään asiaa, kansahan natosta aikanaan äänestää jos on tarvis. Monet ei äänestä Saulia siksi kun se on naton kannalla, mutta ei sillä oo mitään merkitystä!
 
No onhan sillä merkitystä, kertoohan se ihmisen arvoista!!! Niinhän sitä luvattiin eu-kansanäänestyksessäkin, että eurosta tulee myös kansanäänestys...eipäs tullutkaan! Ihan samalla tavalla voi käydä natonkin kanssa :(
 

Yhteistyössä