Miksi äidit AINA tietää kaiken???

tuli mielen tosta ketjusta missä ap sanoin että hävettä miehen käytös kun tekee/sanoo kaikken mitä hänen äitinsä sanoo....

Just eilen ystäväni kanssa puhuimme että jos ei itse tiedä jotain asiasta ku asiasta niin ensimmäisenä otetaan äitiin yhteyttä.
mutta jos äiti on liikaa tuputtamassa neuvojaa tms. niin hermot menee.

Onko teillä muilla näin, että jos ei itse tiedä jotain niin äitiin yhteyttä? :D
 
Tumpula
Ei, onneksi. Meillä mies kysyy ensimmäisenä multa. B) Ja mä siltä.
Jos mä en tiedä, sitten otetaan vaikkapa Google avuksi.
Jos Googlekaan tai kukaan kavereista (tai mun äiti) ei tiedä, sitten kysytään plussalta. Plussalaiset tietää aina. :D

<br><br>
 
vieras ap
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:32 Tumpula kirjoitti:
Ei, onneksi. Meillä mies kysyy ensimmäisenä multa. B) Ja mä siltä.
Jos mä en tiedä, sitten otetaan vaikkapa Google avuksi.
Jos Googlekaan tai kukaan kavereista (tai mun äiti) ei tiedä, sitten kysytään plussalta. Plussalaiset tietää aina. :D

tähän plussalaisten tietoon minäkin annan ääneni :D joskus iltasella varsinkin viikonloppuna mies esittää todella kiperiä kysymyksiä mulle niin käsken hänen kysäistä täältä...mutta kun ei se ole vielä rohjennu :LOL:
kyllä se täältä käy jotain juttuja lukemassa...
 
vinkvink
Nooh, yleensä tuo menee siten, että ekkana kysyn mieheltäni, ja jos ei tiedä, niin sitten siskoltani ja jos ei tiedä, niin sitten äidiltäni. Toki tähän vaikuttaa sekin, että millaisesta asiasta on kyse. Joskus voi olla tilanne, että kysyn suoraan äidiltäni, esim. puutarhajuttuja tai ruoanlaittojuttuja...
Tältä palstalta en ole koskaan kysynyt mitään enkä juurikaan vastaillutkaan mihinkään eli roolina semmoinen näkymätön taustatarkkailija.
 

Yhteistyössä