Miksi ei isä halua nähdä tytärtään???

EN YMMÄRRÄ!!!
Mun tyttö on nyt 8 vuotta, erosimme noin nelisen vuotta sitten, ystävinä. Tapaamiset meni hyvin kunnes mieheni tapasi nyk vaimonsa. Nyt kaksi vuotta sitten hylkäsi kokonaan tyttäreni. Syyksi sanoi ettei jaksa mun siskon ja mun painostusta et täytyy tavata silloin ja silloin. Joo tekosyy sanon minä ku oli sopimus tehty kerran kuukaudessa viikonloppu. Sit soitti ja sanoi et tytön on parempi olla mun ja nyk mieheni kanssa. vaihtoi numeronsa ja tietonsa salaiseksi ja hävisi. MIKSI???

En ymmärrä. Eikö halua olla mukana tyttärensä elämässä? onko uusi vaimo omaa lastansa tärkeämpi?

Tyttäreni kaipaa isäänsä hirmuisesti, koko ajan enemmän. nykyään kysyy koka päivä miksi ei isä soita ym..tää on raskasta itselle kun oma tyttö kaipaa. Mitä tekisin, miten tytölle sen selittäisin???

Kertokaa kommentteja ja mielipiteitä asiasta.
 
Onpa inhottavaa :/ Mun miehellä samanikäinen tytär, enkä koskaan ikinä vois kuvitella, että mieheni kieltäytyisi tapaamasta lastaan. Vaikka me ollaan naimisissa, niin voisin kuvitella, että jos laittaisin mieheni valitsemaan, niin valitsis tyttärensä.. Mitä jos tytär soittaisi isälleen, ja kertoisi ikävänsä, vois auttaa..
 

Yhteistyössä