miksi en kiinnosta tasokkaita miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
Onko sulla koulutusta? Harrastuksia? Oletko mielenkiintoinen ihminen? Osaatko keskustella?

Ja loppukysymys: miksi JOhanna Tukiainen ei saa tasokasta miesseuraa, kuten hän aina valittaa?
 
"Minna"
Tuntisin kyllä monta tasokasta insinöörimiestä noilla kriteereillä mutta he eivät käy baareissa kuin joskus ja silloinkin viihtyvät vain omissa seurueissaan. He viihtyvät paljon töissä ja harrastavat kaikenlaista. Suurimman osan vapaa-ajastaan he urheilevat ja viihtyvät kavereiden kanssa tai joissain harrastus- ja liikuntaporukoissa. Kannattaisi satsata noihin tilaisuuksiin ja unohtaa baarit.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
30+ sinkkumies
[QUOTE="Minna";26703093]Tuntisin kyllä monta tasokasta insinöörimiestä noilla kriteereillä mutta he eivät käy baareissa kuin joskus ja silloinkin viihtyvät vain omissa seurueissaan. He viihtyvät paljon töissä ja harrastavat kaikenlaista. Suurimman osan vapaa-ajastaan he urheilevat ja viihtyvät kavereiden kanssa tai joissain harrastus- ja liikuntaporukoissa. Kannattaisi satsata noihin tilaisuuksiin ja unohtaa baarit.[/QUOTE]

Minäkin tunnen 30+ insinöörimiehiä, jotka ovat sinkkuja. Valitettavasti heistä juuri kukaan ei ole 185 senttinen, lihaksikas, ja tuttavapiirin keskipiste. Varakkaitakaan heistä ei ole kuin yksi, ja hänkin on Nokialla Salossa töissä, eli voi olla ettei ole varakas enää syksyn tullen.
 
kokemus
olen kohta 34v. Olen juuri nyt keväällä löytänyt hyvän miehen. Hän on pari vuotta minua vanhempi. Kyllä niitä hyviä miehiä voi vielä löytää. Minäkin olin jo vuosia epätoivoinen, että missä on vielä hyviä miehiä, mutta löytyi tämä yksi ja tämä riittää.
Ei sinunkaan ole liian myöhäistä löytää.
 

Yhteistyössä