Miksi en pääse lukemaan yksityisviestejä?

Mikä mättää? Teenkö jotain väärin? Valkoista kuorta vaan näyttää ja kun siihen painaa, tulee vain tyhjä sivu. :headwall: Eikä ole eka kerta. Hermot menee, sillä yritän tässä myydä yhtä juttua ja ostaja on mahdollisesti lähettänyt mulle viestiä. Toimiiko muilla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
sama vika päivästä toisee |O
ei ne toimi mullakaan :kieh: jos hetken odotat nii kuori muuttaa väriään mutta et silti välttis pääse niitä kattoon
Joo nyt näyttää olevan harmaa eli ilmeisesti mulla ei ole uusia viestejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
sama vika päivästä toisee |O
ei ne toimi mullakaan :kieh: jos hetken odotat nii kuori muuttaa väriään mutta et silti välttis pääse niitä kattoon
Joo nyt näyttää olevan harmaa eli ilmeisesti mulla ei ole uusia viestejä.
no ainakaan kuoren värin perusteella ei pitäs olla mutta mä silti tarkistan aina jos tää palsta on oikkuillu just yv:n suhteen
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
sama vika päivästä toisee |O
ei ne toimi mullakaan :kieh: jos hetken odotat nii kuori muuttaa väriään mutta et silti välttis pääse niitä kattoon
Joo nyt näyttää olevan harmaa eli ilmeisesti mulla ei ole uusia viestejä.
no ainakaan kuoren värin perusteella ei pitäs olla mutta mä silti tarkistan aina jos tää palsta on oikkuillu just yv:n suhteen
Joo, kivaa. Kun sitä harmaan kuoren kuvaa painaa, muuttuu se valkoiseksi ja tulee tyhjä sivu. Eli mä en pääse edes tarkistamaan tän ostajan puhelinnumeroa, minkä hän antoi edellisessä viestissä. Toivottavasti alkaa tän illan aikana toimia, sillä olemme sopimassa treffejä tavaran myyntiä varten. Eipä kai auta muu kuin pakata tavara varmuuden vuoksi autoon, jos mahdollinen ostaja haluaakin jo huomenna sen nähdä. Olemme siis sopimassa treffejä muualle kuin minun luokseni.

Miksei tätä ongelmaa voi korjata, jos jatkuvasti on sama vika?
 

Yhteistyössä