Miksi en söisi laukussa olevaa Snickersiä...?

Säästä se vaikka ensi viikon maanantaille. Ai miksikö? Kun se on uuden mukavan viikon ensimmäinen päivä. Ja syö silloinkin vain puolet ja säästä loput seuraavalle maanantaille.

En kyllä ihan vastannut kysymykseesi, mutta ÄLÄ SYÖ, KUN PITÄÄ SÄÄSTÄÄ MAANANTAIKSI.

Tsemppiä kamppailussasi Snickersiä vastaan. Jos et pärjää sen kanssa niin lähetä se minulle. Mä hoitelen sen =)
 
Siksi kun siinä on energiaa yhtä paljon kuin suurehkossa ravitsevassa hyvässä lounaassa!! Ja verensokeri syöksyy ylös ja romahtaa alas niin tulee päänsärky, väsymys ja pakko-olo hakea lisää moisia kaupasta.

Ai niin, ja tutkimusten mukaan liki jokaisessa pähkinässä on mato (toki kuollut, mutta silti..) ja hometta.

Että hyvää ruokahalua vaan jos vielä voit syödä :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:27 Norsupäästäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:21 Soluttautuja kirjoitti:
298 kcal... siinnä syy :whistle:

Samaan kalorimäärään saat syödä 2 ruispala viipaletta kinkulla, kurkulla ja tomaaitlla höystettynä ja vielä huitasta kupin kahvia sekaan =)
Mutta suklaa maistuu paremmalta
Elämä on valintoja täynnä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:27 Norsupäästäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 14:21 Soluttautuja kirjoitti:
298 kcal... siinnä syy :whistle:

Samaan kalorimäärään saat syödä 2 ruispala viipaletta kinkulla, kurkulla ja tomaaitlla höystettynä ja vielä huitasta kupin kahvia sekaan =)
Mutta suklaa maistuu paremmalta
Mä kyllä voisin syödä nuokin ja se patukka sit päälle niinku "jälkkäriks". :xmas:
 

Yhteistyössä