Miksi esim. pulleus ja karvat pillussa on rumempaa kuin rööki ja epäterveellinen syöminen?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Täällä käydyissä ketjuista saa sellaisen käsityksen, että jos nainen on luontojaan vähän pullea, mutta liikkuu säännöllisesti ja samassa sanoo ettei jaksa sheivata mm. pilluaa posliiniksi niin on aika irstas sika. Likainen pillusta ja läski.
Mutta ne jotka syö epäterveellisesti eikä juuri liiku, mutta ovat esim. geenien kautta hoikkia niin ovat aivan OK vaikka röökaisivat tai ottaisivat tatskat ihoon tms.

Enää kukaan ei arvosta luonnollisuutta kropassa. Esim. laihaläski on hotimpi kuin pullea ja jäntevä liikkuja. Ja tatuoitu posliinipillu on hotimpi kuin luomuihoinen karvapimppa.??
 
Ihan sama minkä näköinen jos "normaalin" rajoissa ja suht siisti, sen näköinen että pitää itsestään ja tuntee olonsa luontevaksi kuoressaan. Ja vastenmielistä tässä ketjussa voi sanoa olevan ainakin ap:n kielenkäyttö. Olit minkä näköinen tahansa, annat itsestäsi aika negatiivisen vaikutelman.

Ulkoisen habituksen lisäksi ulosanti on tuolla oikeassa maailmassa vähintäänkin yhtä tärkeä kompastuskivi. Vaikka näyttäisi miten mallilta, jos turvasta tulee vain sontaa pihalle, ei kukaan jaksa kauaa katsoakaan.
 
"Vieras"
Mikäs tuossa tekstin laadussa sitten oli huonoa?

Ihan sama minkä näköinen jos "normaalin" rajoissa ja suht siisti, sen näköinen että pitää itsestään ja tuntee olonsa luontevaksi kuoressaan. Ja vastenmielistä tässä ketjussa voi sanoa olevan ainakin ap:n kielenkäyttö. Olit minkä näköinen tahansa, annat itsestäsi aika negatiivisen vaikutelman.

Ulkoisen habituksen lisäksi ulosanti on tuolla oikeassa maailmassa vähintäänkin yhtä tärkeä kompastuskivi. Vaikka näyttäisi miten mallilta, jos turvasta tulee vain sontaa pihalle, ei kukaan jaksa kauaa katsoakaan.
 
Jep, jep
[QUOTE="Vieras";27914819]Tarkoitin normaaliterveellisesti ja säännöllisesti liikkuva, en porkkanoita järsivää himoliikkujaa.

Maailmassahan on miljoonia urheilevia ihmisiä jotka ovat pulleampia kuin toiset jotka eivät ole koskaan ottaneet juoksuaskeltakaan.[/QUOTE]

Tottakai normaaliterveellisesti syövä ja runsaasti liikkuva on pullea samalla kun todella epäterveellisesti syövä ja liikkumaton on hoikka. On ne geenit ihmeellisiä. :D


Tai sitten se normaaliterveellisesti syövä saa normaaliruuassaan huomattavasti enemmän kaloreita kuin se epäterveellisesti syövä jolla liikunta ei edes kuluta mitään. Ei ku ei, ne on vaan ne geenit eikä se että ihmiset määrittelee normaalin erilailla.....,
 
"Vieras"
Et oo vissiin kuullut, että kaikilla ruoat ei imeydy samaan tapaan ja kaikilla ei ole sama lepokulutus?
Onko aina se terveellisempää joka johtaa hoikkuuteen? Esim. jos juo 3 litraa kahvia päivässä ja sit yhden lämpimän aterian päivässä jotain einespaskaa ja pysyy hoikkana kituuttamalla vastaan se että syös 5 kertaa päivässä monipuolisesti ja hieman liikaa jolloin on hivenen pullea. Kumpi parempi?
Siis näitä kahvia imeviä ja röökaavia teinejä jotka syö mikropitsan päivässä, on runsaasti. Sen takia, että pysyvät hoikkina, sekö on sitten terveellisesti ja parempaa kuin kunnolla syöminen?

Tottakai normaaliterveellisesti syövä ja runsaasti liikkuva on pullea samalla kun todella epäterveellisesti syövä ja liikkumaton on hoikka. On ne geenit ihmeellisiä. :D


Tai sitten se normaaliterveellisesti syövä saa normaaliruuassaan huomattavasti enemmän kaloreita kuin se epäterveellisesti syövä jolla liikunta ei edes kuluta mitään. Ei ku ei, ne on vaan ne geenit eikä se että ihmiset määrittelee normaalin erilailla.....,
 
surku jo tulee
Voi herranjumala. Näitä samantyylisiä (todennäköisesti sama aloittaja) aloituksia on nyt viime aikoina ollut miljoona samasta aiheesta. Mä vilpittömästi suosittelen hakeutumaan ammattiauttajan pakeille, jos kyseinen asia vaikuttaa elämään noin kovasti. Ei kukaan voi elää koko elämäänsä märehtien sitä, mitä muut ajattelevat. Oli millainen tahansa tai teki mitenpäin tahansa, niin aina on sellaisia ihmisiä, joiden mielestä se on kamalaa, yököttävää ja ihan väärin. Ja sitten taas jos kyse on siitä, että omassa kropassa on huono olla, niin sille asialle kannattaa tehdä jotain.
 
"Neppari"
Juupajuu.. ap voi miettiä et tuota tekstiä ku päästelee suustaan irl, niin ihmekö jos saa negaa palautetta. :)

Mulle on ykshailee mitä kukakin syö tai tekee. Mutta sitten kun sattuu tulee paskaa suusta ja se on pullea puhuja, ni lyön kyllä takasin samalla mitalla. Eikä siinä kenenkää läskit ole perusteena alunperin..

Terkuin kuulemma laihaläski, joka röökää mutta vetää täydet kuntotesteissä ja omaa näemmä hurjan aineenvaihdunnankin, kun voi vetää sitä roskaruokaakin välillä. En tee nroa, niin kauan kun ei kukaan tule vinkuheinittelemäänkään.. ;)
 
"Vieras"
Tupakoitsijat ovat pahimmasta päästä. Röökaava laihaläksi...

T mies

[QUOTE="Neppari";27915092]Juupajuu.. ap voi miettiä et tuota tekstiä ku päästelee suustaan irl, niin ihmekö jos saa negaa palautetta. :)

Mulle on ykshailee mitä kukakin syö tai tekee. Mutta sitten kun sattuu tulee paskaa suusta ja se on pullea puhuja, ni lyön kyllä takasin samalla mitalla. Eikä siinä kenenkää läskit ole perusteena alunperin..

Terkuin kuulemma laihaläski, joka röökää mutta vetää täydet kuntotesteissä ja omaa näemmä hurjan aineenvaihdunnankin, kun voi vetää sitä roskaruokaakin välillä. En tee nroa, niin kauan kun ei kukaan tule vinkuheinittelemäänkään.. ;)[/QUOTE]
 
"nekku"
Kuulun tuohon luonnostaan hoikka -kategoriaan. Silti pakko todeta, että yllättävän vähän miehet arvostavat, jos nainen hoikka muotimaailman ihanteen mukaisesti. Esim. yksi ystäväni aina ylpeä, että hänen kylkiluut näkyvät. Arvaa, onko yksikään mies pitänyt tuota hienona. Tuntuu, että miehille kuitenkin mieluisin sellainen juuri kuvaamasi urheilullinen tiimalasityttö, jolla saa olla pulleutta esim. reisissä/takamuksessa.
 
"Vieras"
Tietenkin on koska runsaammat muodot ovat naisellisemmat kuin pienemmät. Se pieni rasva on kaunista, tasoittaa ihoa ja on viehättävä.

Pitkät 50-55kg hoikkeliinit ovat mallimaailmassa pop, mutta sehän on huuhaata. Ei (hetero)miehet sellaisista tykkää.

[QUOTE="nekku";27915213]Kuulun tuohon luonnostaan hoikka -kategoriaan. Silti pakko todeta, että yllättävän vähän miehet arvostavat, jos nainen hoikka muotimaailman ihanteen mukaisesti. Esim. yksi ystäväni aina ylpeä, että hänen kylkiluut näkyvät. Arvaa, onko yksikään mies pitänyt tuota hienona. Tuntuu, että miehille kuitenkin mieluisin sellainen juuri kuvaamasi urheilullinen tiimalasityttö, jolla saa olla pulleutta esim. reisissä/takamuksessa.[/QUOTE]
 
"Tuomas"
Naiset kuvittelevat, mistä miehet pitävät. Terveellisen hoikka on hot, mutta myös hiukan pulska on hot. Ennemmin muutama kilo liikaa, kuin muutama kilo liian vähän.
Miehet eivät todellakaan kiinnitä naisen kroppaan niin paljon huomiota, kuin naiset luulevat. Pyllyä ja reittä saa olla kyllä ja ennen kaikkea rintoja saa olla. Silti tissien koko on loppupeleissä ihan yksi lysti.
Naisella todellakin saa olla lihaa luiden päällä, mutta tottaka joku raja tässäkin.
Miehet eivät todellakaan ole niin nirsoja. Naiset vain luulevat ja luovat itse itselleen niitä paineita.
 
Mä olen aina ollut tosi hoikka. Olen aina urheillut paljon, mutta en ole muutenkaan lihovaa tyyppiä.
En ole juurikaan miehiltä kehuja saanut, vaikka mulla ns. missin mitat. Nykyinen mieheni pitää minusta tällaisena ja se riittää mulle. Mulle on ihan sama, mitä muut minusta ajattelevat.
Joskus nuorempana miehet haukkuivat mm. laudaksi. Enkä mä mielestäni mikään lauta ole, sillä on mulla tissit :)

Mun mies on sanonut, että hän ei osaa sanoa esim. työkavereistaan (naispuolisista) ovatko hoikkia vai pulskia, kun hänen mielestään suurin osa naisista on saman kokoisia.
Meidän naisten mielestähän asia ole näin. Naiset osaisi heti laittaa nuo työpaikan naiset riviin hoikimmasta pulskimpaan, mutta mun mies arvio kaikki suurin piirtein saman kokoisiksi. Se kertoo paljon siitä, ettei miehiä oikeasti kiinnosta se naisen koko niin paljon, ellei nyt ääripäissä liikuta.
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Aivan. Siis aivan käsittämättömän suuri osa akoista menee silmät ummessa malli/media/whatever-maailman ihanteiden perässä. Suurin piirtein kaikki yli BMI 19 on ruma läski ja mm. alapääkarvoitus on viimeinen asia josta mies voisi tykätä. Niin hukassa ovat kun joukkopyskoosissa itseään ja toisiaan sättivät.

[QUOTE="Tuomas";27915253]Naiset kuvittelevat, mistä miehet pitävät. Terveellisen hoikka on hot, mutta myös hiukan pulska on hot. Ennemmin muutama kilo liikaa, kuin muutama kilo liian vähän.
Miehet eivät todellakaan kiinnitä naisen kroppaan niin paljon huomiota, kuin naiset luulevat. Pyllyä ja reittä saa olla kyllä ja ennen kaikkea rintoja saa olla. Silti tissien koko on loppupeleissä ihan yksi lysti.
Naisella todellakin saa olla lihaa luiden päällä, mutta tottaka joku raja tässäkin.
Miehet eivät todellakaan ole niin nirsoja. Naiset vain luulevat ja luovat itse itselleen niitä paineita.[/QUOTE]
 
Röökiä polttava nainen on todella etova. Tupakointi on niiin negatiivinen asia minun silmissäni, etten voisi kuvitellakaan seurustelevani naisen kanssa, joka tupakoi.
Päihteettömyys on muutenkin positiivinen asia. Silloin tällöinen bilettäminen on ihan ok, jos tuntee rajansa.
Posliini on mun suosikkini, mutta jos sielä alapäässä on karvoja, niin sitten on. En minä naista sen takia dumppaisi. Toisaalta alapääkarvoitus on henkilökohtainen ja naisen oma asia ja koen, ettei minulla ole oikeutta puuttua siihen.

Olen itse urheillut koko elämäni. Naisen ei tarvitse kulkea kanssani salilla, koska olen joka tapauksessa sielä äijäpuolella pumppaamassa rautaa, eikä se nainen mun kanssa samalla puolella salia olisi kuitenkaan. Futistreeneihin ei tarvitse kanssani tulla, sillä meillä on jo joukkoe kasassa. Olisi kuitenkin ihan kivaa, jos nainen joskus tulisi katsomaan meidän pelejä ja antaisi mun katsoa joskus telkkarista valioliigaa.
Sellainen perusliikunnallisuus riittää. Eli lähtee mun kanssa mielellään iltakävelylle, laskettelurinteeseen edes pari kertaa talvessa ja tykkäisi tehdä hiihtolenkkejä esim. meren jäällä.

Mä olen tissimiehiä, eli tissit eivät voi koskaan olla liian isot. Mutta loppujen lopuksi joku tissien koko on ihan yksi lysti.

Minäkin olen sitä mieltä, että ennemmin vähän liikakiloja, kuin että olisi liian laiha.
Nainen saa olla ylipainoinen, kunhan ei ole sellainen löllykkä. Vaikka herkuttelisikin, mutta kohtuullisella liikunnalla saa kropan pidettyä kuosissa, vaikka olisi tukevakin. Sanotaanko näin, että jos naisella on pituutta sellaiset 166-173cm, niin painon olisi hyvä olla vähintään 55kg, mutta alle 90kg.
Mutta eivät nuokaan mitään kiveen hakattuja ole.

Pitkistä hiuksista pidän ja siitä, että nainen käyttää mekkoja.

Taannoin työpaikalla naiset puhuivat selkäläskeistä. En ollut koskaan kuullutkaan moisista. Onneksi avasivat mulle asian. Nyt tiedän mitä ovat selkäläskit. Heh... Enkä siltikään kiinnitä ikinä huomiota, onko naisella selkäläskit.
 
Mä vedän ihan älyttömiä määriä herkkuja, enkä liho. Kiitos geenieni. Olen aina ollut todella hoikka. Aikuiset miehet onneksi osaavat käyttäytyä. Lautajuttuja olen kuullut minäkin. Tärkeintä on, että kelpaan omalle miehelleni ja se riittää. Mä saan olla äiti ja se on mulle tärkeämpää kuin se, että olen hoikka. En sinänsä osaa arvostaa hoikkuuttani, koska mulle on ei ole koskaan ollut ulkonäkö tärkeää. Pidän kuitenkin huolta itsestäni ja tykkään kyllä meikkailla.

Monille hoikille naisille tuntuu olevan kova paikka se, että joku pulskempi nainen tavallaan voittaakin sen komistuksen huomion sielä tanssilattialla.
 

Yhteistyössä