Miksi ihmeessä ihmiset aina leffoissa juoksee tietä pitkin jos auto seuraa ja yrittää ajaa yli?

"vieras"
Jep, ja miksi juosta yläkerran komeroon piiloon murhaajaa? Ja lisäksi vielä niin ettei mitään ovea pistä lukkoon perässä, ei ota sinne puhelinta tai edes jotain kättä pidempää. Sit siel komeros vaan huohotetaan korkeella nuotilla *huooooh huoooh*
 
REPEE
Jaksaisitsä kattoa sitä leffaa sit, jos ne äijä joka juoksi auton edessä, siirtyisi pientareelle? Vielä vähemmän, jos siin leffassa olis suojatie, stop merkki ja tää takaa-ajaja kiltisti pysähtyisi odottamaan takaa-ajetun suojatien ylittämistä Ou jee :D
 
Mä oon kattonu joskus sellasen leffan missä juoksi pientareelle(en kuollaksenikaa muista nimeä) ni siinäpä oli maasturi mikä meni sinne perässä! :LOL: Ja mä ehdin jo luulla että on tapahtunu joku ihme ettei ne aina juoksekkaan auton edellä :D Paras siinä oli se, että eka kohtaus oli se kun muija juoksi pientareelle jossa tiheä metsä, seuraavassa otoksessa olikin auton mentävä kolo :LOL:
 
"vieras"
Mä oon kattonu joskus sellasen leffan missä juoksi pientareelle(en kuollaksenikaa muista nimeä) ni siinäpä oli maasturi mikä meni sinne perässä! :LOL: Ja mä ehdin jo luulla että on tapahtunu joku ihme ettei ne aina juoksekkaan auton edellä :D Paras siinä oli se, että eka kohtaus oli se kun muija juoksi pientareelle jossa tiheä metsä, seuraavassa otoksessa olikin auton mentävä kolo :LOL:
Mä oon nähnyt samanlaisen. Muistaakseni Wolfcreekissäkin nainen juoksee tietä pitkin murhaajaa pakoon.
 
[QUOTE="vieras";22543163]Paskat, se että jossakin leffassa on tuollaista, niin se on varmaan joku 10% kaikista leffoista.
Älä katso jos ei kiinnosta ja jos vielä kiinnostaa niin katso parempia leffoja[/QUOTE]

NiinPÄ! Katsoisit muitakin genrejä....:D
 

Yhteistyössä