Miksi ilmoittaa tori.fissä, jos ei vastaa yhteydenottoihin??

  • Viestiketjun aloittaja Blondi misu
  • Ensimmäinen viesti
Blondi misu
Haluaisin ostaa erään huonekalun MUTTA kapistuksen myyjä ei vastaa yhteydenottoihini. Todella turhauttavaa. Nyt olen lähestynyt kaikilla mahdollisilla tavoilla (soittanut, laittanut txt ja meilannut) mutta ei! Ja olen tätä tavoitteluani suorittanut tyyliin; viimeviikolla laitoin viestin (1kpl), viikonloppuna koitin soittaa (1kerran) ja alkuviikosta laitoin meilin.. Miks hitossa laittaa sinne mitään myyntiin, jos ei perskeles voi sitten hoitaa sitä myyntiä?
 
Kaupat omalla nimellä
Tai yhteydenotto on tyyliin: "Myytkö puoleen hintaan tuosta ja kuljetathan sitten kotiini ilman lisäkustannuksia??" Nimittäin näitä omien myynti-ilmojeni kohdalla on suurin osa. Ostaja olettaa, että jo valmiiksi halvasta pitäisi vielä päästä tinkimään ja järkätä kuljetukset yms päälle. Lisäksi yhteyttä on otettu jostain hotbabe@hotmail.comista tai prepaid liittymästä. Arvaa viitsinkö vaivaantua vastaamaan???
 
Blondi misu
Olen valmis maksamaan ilmoitetun pyydetyn summan, ja noutamaan tämän huonekalun - myyjälle sopivaan aikaan. Tämän olen tehnyt viesteissäni selväksi..Ilmoituksessa on luvattu vastata lisäkysymyksiin - jopa lähettää kuvia kohteen eri puolilta , mutta kun kysyn mittoja - joita ei ole mainittu, ja jotka ovat aika oleellinen tekijä suht painavan ja kookkaan mööpelin kohdalla, ihan jo kuljetusta ajatellen, - en koe meneväni liiallisuuksiin. Ihan eri asia, jos tingataan hinnasta, tai mangutaan ilmaista kuljetusta ( tähän olen itsekin törmännyt- ärsyttävää ) . Voisi tietysti olla, ettei ole " jaksanut" ottaa ilmoa pois, jos on jo myynyt- mutta että roikottaa sitä siellä päivä/ viikkotolkulla?? Luulisi olevan rasittavampaa vastaanottaa viestejä halukkailta ostajilta. Olisi kohteliasta ilmoittaa, että kiitos mielenkiinnosta, mutta kohde on myyty.. Kyllä ketuttaa jos se vielä ensiviikolla möllöttää siellä.
 
jxz
Niin tai on yksinkertaisesti estynyt vastailemaan. Syitä voi olla eikä välttämättä jätä vastaamatta piruuttaan.

Niin kuin yksi vastaaja jo kirjoittikin,mua tympii nää kuljetuksen vinkuvat. Jätin kaksi myynti-ilmoitusta,kumpaakin vastattiin voisitko tuoda...no en tuo! Johan mulla menee bensaa siihen mitä tavarasta pyydän. Kinuttiin vielä toiselle paikkakunnalle. Ei mulla niin hätä ole niistä eroon päästä. Säästän sitten ja annan jollekin tutulle joskus joka tarvii.
 
"Puppu"
Niin tai on yksinkertaisesti estynyt vastailemaan. Syitä voi olla eikä välttämättä jätä vastaamatta piruuttaan.

Niin kuin yksi vastaaja jo kirjoittikin,mua tympii nää kuljetuksen vinkuvat. Jätin kaksi myynti-ilmoitusta,kumpaakin vastattiin voisitko tuoda...no en tuo! Johan mulla menee bensaa siihen mitä tavarasta pyydän. Kinuttiin vielä toiselle paikkakunnalle. Ei mulla niin hätä ole niistä eroon päästä. Säästän sitten ja annan jollekin tutulle joskus joka tarvii.
Yhden mööpelin olen tori.fi:stä ostanut, ja se mahtui omaan autooni. Joten kalikka ei kalahtanut. Mutta olen viettänyt myös autotonta elämää ja voin eläytyä, että jollekulle se kuljetus on kynnyskysymys asiassa. Joten en ymmärrä, miten se voi niin loukata, jos kysyy asiaa kohteliaasti. Jos sopuun hinnasta kuljetuksineen ei päästä, niin sitten jatketaan aikuisina ihmisinä eteenpäin.
 

Yhteistyössä