Miksi joillain ei ole käsipyyhkeitä kylppärissä?

hhihhih
meillä ei ole vessassa edes paskapaperia, kävyillä raavitaan hädän jälkeen, ja sitä samaa käpyä käyttää tietty kaikki vavasta vaariin, huuhdellaan vaan välissä.
kylpypyyhkeitäkään ei ole kuin 1kpl, käydään vuorotellen suihkussa sangossa seisoen ja kerta viikkoon riittää, sangossa oleva vesi käytetään sitten niiden käpyjen huuhtomiseen....
 
"vierailija"
Mä kans saatan olla ahdistunut pöpöasioista, mutta eri tavalla. mua ei haittaa kuivata käsiä kylpypyyhkeeseen, vaikka joku ois kuivannut itsensä siihen pesun jälkeen. oletan, et se on kumminkin pessyt itsensä ja näinollen puhdas.

Sen sijaan inhottaa se tieto, et ihmiset kakkaa, eikä pese sitä tuuttia sen jälkeen, pyyhkii vaan. Hyhyyyyiiii!
Ja sitten he sanovat, "kyllähän se on ihan puhdas, kun pyyhin paperilla niin kauan ettei siihen jää enää mitään"

En itsekään voi ymmärtää, miksi aikuiset ihmiset eivät pese kakkaista pyllyään. Hyi helvetti miten inhaa.

Tosin minulla on sisko, joka ei pessyt peppuaan kuin pelkällä vedellä. Vasta kun kerroin, ettei se lähde ihan puhtaaksi pelkällä vedellä, niin alkoi käyttää saippuaa.
 
huomaan että ahdistaa
Mä kans saatan olla ahdistunut pöpöasioista, mutta eri tavalla. mua ei haittaa kuivata käsiä kylpypyyhkeeseen, vaikka joku ois kuivannut itsensä siihen pesun jälkeen. oletan, et se on kumminkin pessyt itsensä ja näinollen puhdas.

Sen sijaan inhottaa se tieto, et ihmiset kakkaa, eikä pese sitä tuuttia sen jälkeen, pyyhkii vaan. Hyhyyyyiiii!
No niinpä taidat olla. Moneenkohan kertaan olet tätä jo täällä palstalla käsitellyt... Johonkin Millaista miestä et huolisi -ketjuunkin tuon listasit. Ihmettelenpä vaan, että mitenhän tuonkin asian miehestä selvittäisit, kun treffeillä olisit. Kysyisit suoraan?
 
kfkfkf
Kaikilla ei ole käsipyyhkeitä ollenkaan, vaan kädet kuivataan niihin kylpypyyhkeisiin, se ei taas tarkoita sitä, että ne olis isäntäväen persepyyhkeitä :D

Meillä ei ole kylppärissä ollenkaan käsipyyhkeitä, koska sitä ei käytetä vessana oikeastaan ollenkaan, lapset välillä siellä käyvät ja pyyhkivät kätensä omiin kylpypyyhkeisiinsä.
Alakerran vessasta löytyy kyllä käsipyyhe
 
ööh
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29460086:
Kuivausrummun vaatteita kuluttava vaikutus on urbaanilegendaa. Ei ne mihinkään kulu vaikka Ikean pyyhkeitä pääosin ovatkin. Ja lämpöpumppukuivausrumpu muuten kuluttaa vähemmän energiaa kuin narukuivaus.
Kyllä se peseminen niitä jo kuluttaa (ja oman kokemukseni mukaan kyllä se rumpukuivauskin...). Ja siis hirveä määrä pyykkiä teillä sitten...
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja huomaan että ahdistaa;29460453:
No niinpä taidat olla. Moneenkohan kertaan olet tätä jo täällä palstalla käsitellyt... Johonkin Millaista miestä et huolisi -ketjuunkin tuon listasit. Ihmettelenpä vaan, että mitenhän tuonkin asian miehestä selvittäisit, kun treffeillä olisit. Kysyisit suoraan?
Saattaisin kysyä jossain vaiheessa, jos ei jo tuota osaisi, opettaisin sitten, miten se tehdään. vaikka kyllä tommoset asiat pitää kotona opetella... Kelatkaa miten se muka puhdistuu paperilla jos on aivan karvainen pylly?
 
"Anne"
[QUOTE="Jenis";29459460]Yhdellä tutulla ei ole koskaan käsipyyhettä, koska kuivaavat kätensä vessapaperiin. Käsipyyhkeet on kuulemma epähygienisiä?

Itse vaihdan puhtaat pyyhkeet aina kun vieraita tulee, mutta tää kaveri kuivaa meilläkin vessapaperiin.[/QUOTE]

Varmaan pumppaavat kansi auki niin voit hihitellä partaasi.
 
???
Mä kans saatan olla ahdistunut pöpöasioista, mutta eri tavalla. mua ei haittaa kuivata käsiä kylpypyyhkeeseen, vaikka joku ois kuivannut itsensä siihen pesun jälkeen. oletan, et se on kumminkin pessyt itsensä ja näinollen puhdas.

Sen sijaan inhottaa se tieto, et ihmiset kakkaa, eikä pese sitä tuuttia sen jälkeen, pyyhkii vaan. Hyhyyyyiiii!

En ymmärrä millaisessa kanssakäymisessä olet ihmisten kanssa, että pääset tuosta ahdistumaan? Kaikkien tapaamistesi ihmisten kanssa ilman housuja eritteiden kanssa kosketuksissa? Anteeksi, tuo oli rumasti sanottu. Mutta en kyllä ole ikinä kuluttanut sekuntiakaan aikaa miettiessäni peseekö joku hanuriaan wc-käynnin jälkeen...
Mitä sitten tapahtuu, jos ei ole pessyt? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja missä vaiheessa tulet kosketuksiin asian kanssa? Hmmmm....
 
Peyote
En ymmärrä millaisessa kanssakäymisessä olet ihmisten kanssa, että pääset tuosta ahdistumaan? Kaikkien tapaamistesi ihmisten kanssa ilman housuja eritteiden kanssa kosketuksissa? Anteeksi, tuo oli rumasti sanottu. Mutta en kyllä ole ikinä kuluttanut sekuntiakaan aikaa miettiessäni peseekö joku hanuriaan wc-käynnin jälkeen...
Mitä sitten tapahtuu, jos ei ole pessyt? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi ja missä vaiheessa tulet kosketuksiin asian kanssa? Hmmmm....
Ei se vaikuta juuri mitenkään... Se oli ehkä turhan karusti sanottu, että minua inhottaa se tieto, sanotaanko näin, että en vain ymmärrä. Ainoastaan vähän tulee väristyksiä, jos joku ihminen haisee kakalle/pehvalle. Ei se muuten vaikuta mihinkään suhtautumiseen.
 
vsgf
Peyote, luuletko tosiaan että alapääsuihku on varsinkin miehille jokin arkipäiväinen kapistus? Miehistä ehkä 1% sitä käyttää, ja silloinkin vain ihan muuhun kuin peräreiän putsaamiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29459274:
Palstalogiikan mukaan on kuitenkin ihan ok kuivata viikkotolkulla omaa naamaa sillä perseisellä pyyhkeellä.
Meillä ei siis roiku käytettyjä kylpypyyhkeitä kypllärissä koska ne menevät pyykkikoriin heti käytön jälkeen.

Meillä vieraat eivät käy kylppärissä vaan wc:ssä. Molemmissa toki on käsipyyhkeet.

Mutta joo, olen törmännyt tähän samaan asiaan eli kaikilla ei ole erikseen käsipyyhettä ja onhan se silloin vähän kiusallista.
Siis laitatte joka päivä suihkun jälkeen suihkupyyhkeet pyykkiin? :O
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja pesijä;29461494:
Tunnetko naisia tai miehiä jotka haisee kakalle? Itse en tunne. Ehkä ne pyyhkii niin hyvin....
No en mä niitä nyt tutuksi sanoisi, mutta kyllä mä tiedän sellaisia ja satunnaistapauksia kyllä näkee vaikka kaupassa tai elokuvissa. Enkä nyt tarkoita mitään piereskelyä. Mulla on aika tarkka nenä.
 
"Anne"
Mulla ei kun tulee vieraita koska en halua vieraiden likaavan mun pyyhkeitä. Pyyhkiköön kätensä vessapaperiin tai omiin vaatteisiinsa vaan, ei mun puhtaisiin pyyhkeisiin.
 
kyllä. minua ei myöskään haittaa muiden piereskely, mutta joskus vaan haistaa, ettei kyse ole pierusta, kun se on kestohaju. Se on muuten aika epämiellyttävää.
Nojoo, onhan se epämiellyttävää, jos joku on paskonut housuunsa. Mutta siis oikeesti, väitätsä, että haistat ihan normaalissa kanssakäymisessä muiden ihmisten kanssa, kuka pesee perseensä ja kuka "vaan" pyyhkii?
Ei kai kukaan normaalijärjellä varustettu pyyhkijäkään sinne mitään kikkareita jätä lääräntymään? Eihän? Kai nyt suunnilleen kaikki pyyhkii sitä pyllyään sen verran, ettei paperiin enää tartu mitään? Silloinhan sinne ei jää mitään haisemaan..?

(vitsi mikä keskustelu :D )
 
Viimeksi muokattu:
"Vierailija"
Eipä kyllä koskaan ole käynyt mielessäkään että käytetyllä käsipyyhkeellä kuivaisin vauvan/taaperon pyllyn! Meillä varmaan vauvojen pyllypyyhkeet oli paljon puhtaampia kuin käsipyyhkeet.
Sama.

Hahaha, peseekö joku OIKEASTI pyyhkeet jokaisen käytön jälkeen?
Onnea vain ekologisuudesta, turhasta työstä ja silkasta typeryydestä.

Esimerkiksi nelihenkisessä perheessä tulisi pelkkää pyyhepyykkiä 28 kappaletta viikossa :D Olettaen, että pesulla käydään joka päivä, niin kai yleensä?
Kai käsipyyhkeetkin sitten jokaisen käytön jälkeen menee pyykkiin? Niin että jokainen vessassakävijä vaihtaa samalla aina pyyhkeet? Tuolla logiikalla käsipyyhkeitä kertyy viikon aikana.. öö, miljoona?
 
vierras
[QUOTE="Vierailija";29461854]PESEEKÖ JOKU PERSEENSÄ JOKAISEN ULOSTAMISEN JÄLKEEN?
EI OLE ENÄÄ TODELLISTA, tää kaksplussa on kyllä helmi paikka :D *illan naurut*[/QUOTE]

Ja mä nauran sulle kun sä et ilmeisesti pese. Miten joku voi olla noin epäsiisti juntti! Ei oo todellista!
 
Vierastuska
Ei liity varsinaisesti asiaan, eikä millään faktoilla höystetty juttu, mutta itse vaihdoin työpaikkaa viime elokuussa ja työpaikassa tarkat hygienia vaatimukset. Olen siis säännöllisesti lärännyt käsiäni käsidesillä viime elokuusta ja sairastanut tähän päivän mennessä 7 flunssaa, kun aikasemmin olin flunssassa noin 1x 3 vuoteen. Ja kyse ei ole työpaikasta jossa olis altistusta sairastua enemmän vaan ihan toimistotyö jossa nyt sattuu olemaan pomo joka on pöpö kammoinen.
 

Yhteistyössä