Miksi juuri Audit aiheuttavat eniten kateuden tunteita?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
komeus
[QUOTE="yyhoo";29494889]:D Ei nyt ihan kaikilta kohiltaan mennyt nappiin... Omistan kyllä tuulipuvun, jota käytetään lähinnä lenkillä, mutta en kyllä lue itseäni vielä eläkeläiseksi. Ainakin virallisesti mulla on työuraakin jäljellä vielä reipas 20 vuotta. Ainut harmauskin mulla on itse tuo auto. Mut saanko mä edes vähän pinnoja, kun mulla on sentään farmari, eikä sen sarjan pienin toyota? :xmas:

Mä kanssa en voi kun nauraa näille keskusteluille. Mulla ainut kateuden aihe autoissa on se, että joku pystyy ostamaan auton suoraan "pakasta" ja käteisellä ja vielä vaihtelemaan niitä vuoden välein. Merkistä viis. Mullekin auto on vain siirtymisväline paikasta toiseen sekä vapaa-ajalla, että töissä. Ja kun mä nyt vaan olen mieltynyt noihin tojoihin, jotka nyt kuitenkin on myös suht luotettavia käyttöautoja edullisia ylläpitää ja korjata tarvittaessa. Eikä täällä maalla roudan mylläämillä teillä tekiskään mitään tuliterillä audeilla tai bemareilla, jossa maavaraa on muutama sentti... Joten olis silkkaa tyhmyyttä edes ostaa näille teille sellasta.

Mua kyllä kanssa kiinnostais, että mistä alunperin tulee tai kuka nämä kaikki yleistykset ja oletukset on eri automerkkien omistajille keksinyt? :D Mä olen kanssa huomannu käytöksessä erään tiettyjen automerkkien ajajien suhteen tiettyjä piirteitä, mutta mistä he itse ovat keksineet tai mistä se on opittu, että heidän pitää käyttäytyä juuri sillä tavalla? Kuka esim. sen on keksinyt, että juuri audi on vaurauden merkki? Tässäkin on ristiriita siinä mielessä, että miksi ylipäänsä ostetaan ja ajellaan niillä audeilla tai bemareilla, kun tiedetään kaiken kansan pitävän heitä jo oletusarvoisesti kusipäinä?!? En mä ainakaan haluais olla ehdoin tahdoin kusipää. :D[/QUOTE]

Audihan sopii myös maalle koska audeissa on automaailman paras neliveto ja audilla on malleja joissa on hyvin maavaraa.
Audi on tekniikan edelläkävijä, esimerkiksi nämä ledvalot joita näkee monissa autoissa oli audeissa ensimmäisenä, mersutkin alkoi matkimaan audia, ne mersun lehmän nahkalamput. :LOL:
 
Audimies
No ei kyl kenenkään toisen varallisuus tai varattomuus aiheuta minkäänlaisia fiboja mun ylä- eikä alapäässä
Tottakai, niinhän sinä haluat uskotella itsellesi tässä taspäistämis harmaan massan tasa-arvon onnelassa. Syvällä sisällä kuitenkin tiedät mikä se totuus on.

Olet luultavasti niitä naisia mitkä rakastuvat rakkausromaaneiden isolihaksiseen persaukiseen karjuun jolla rintalihaksissa kiiltää hiki ja vedät vielä yhden palan fazerin sinisestä, tasa-arvo sinulle tarkoittaa juuri tätä.
 
"yyhoo"
Audihan sopii myös maalle koska audeissa on automaailman paras neliveto ja audilla on malleja joissa on hyvin maavaraa.
Audi on tekniikan edelläkävijä, esimerkiksi nämä ledvalot joita näkee monissa autoissa oli audeissa ensimmäisenä, mersutkin alkoi matkimaan audia, ne mersun lehmän nahkalamput. :LOL:
Noihin lamppuihin en ota kantaa, mutta miksiköhän täällä ei tuollasia audeja sitten näy maasturimalleista puhumattakaan? Jostain kumman syystä noilla kyläkolleilla vaan on näitä tuunattuja matalampia malleja, joilla ei tuolla syrjäkulmilla ajeltas metriäkään, kun nyt jo kiukutellaan kaupungille, kun noistakin aina pohja kilahtaa suojatien kohilla oleviin korotuksiin. Eli ne hyvällä maavaralla olevat ja maasturimallit ei viissiin sitten ole niin cool ja statussymbolin huipulla omankaan merkin sisällä, vaan statuksen saa vaan jollain virtaviivaisella matalalla ja vain motariajoon suunnitelulla mallilla?
 
Tottakai, niinhän sinä haluat uskotella itsellesi tässä taspäistämis harmaan massan tasa-arvon onnelassa. Syvällä sisällä kuitenkin tiedät mikä se totuus on.

Olet luultavasti niitä naisia mitkä rakastuvat rakkausromaaneiden isolihaksiseen persaukiseen karjuun jolla rintalihaksissa kiiltää hiki ja vedät vielä yhden palan fazerin sinisestä, tasa-arvo sinulle tarkoittaa juuri tätä.
:LOL:
 
"tuomari"
Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.
Audikuski kuvittelee ajavansa tehokkaalla premium-autolla ja käyttäytyy sen mukaan. Liikenteessä törttöily on hyväksyttävää vasta 5 kertaa kalliimalla ja 4 kertaa tehokkaammalla autolla.

 
komeus
[QUOTE="yyhoo";29494978]Noihin lamppuihin en ota kantaa, mutta miksiköhän täällä ei tuollasia audeja sitten näy maasturimalleista puhumattakaan? Jostain kumman syystä noilla kyläkolleilla vaan on näitä tuunattuja matalampia malleja, joilla ei tuolla syrjäkulmilla ajeltas metriäkään, kun nyt jo kiukutellaan kaupungille, kun noistakin aina pohja kilahtaa suojatien kohilla oleviin korotuksiin. Eli ne hyvällä maavaralla olevat ja maasturimallit ei viissiin sitten ole niin cool ja statussymbolin huipulla omankaan merkin sisällä, vaan statuksen saa vaan jollain virtaviivaisella matalalla ja vain motariajoon suunnitelulla mallilla?[/QUOTE]

Parempia ne matalat ovat kaupungissa ja motarilla, se on makuasia haluaako citymaasturia, itse en halua koska en tarvi sellaista ja ovat turhan isoja möhkäleitä.
 
"yyhoo"
[QUOTE="nadja";29495018]Audimies on seksy mies.

[/QUOTE]

No, kieltämättä on aika kadehdittavan timmi beba tuolla miehellä. Kuitenkin muuten aika naismainen tyyppi? :xmas:
 
Peyote
Neliveto on kyllä kiva ajaa kun on vielä se ajonvakausjärjestelmä niin ei lennä tieltä vaikka mitä tekis. Menee eteenpäin eikä vaan sutise. Ja hyvät penkit on ainakin meidän audissa.
 
En jaksanu lukee kun ekan sivun mutta musta on hassua et jotkut ajattelee tosiaan noin jostain ihmisistä sen auton takia. Mulla on vuoden vanha audi ja ajatelkaa mies on sen mulle vielä ostanu (okei ajelee mieskin sillä sillon jos koko perhe mennään yhdessä johonkin). Me ei tosiaan olla mitään rikkaita, sanoisin että ihan ok toimeentulevia. Halusin audin, mutta mun tarkotus ei oo kyllä antaa ihmisille kuvaa että oltais rikkaita, mun valinta sille autolle oli ihan se että tykkäsin ajaa eniten ja miellytti myös silmää. Jos oltais rikkaita niin meillä olis joku upee maasturi. En kyllä myöskään liikenteessä ajele niinkun täällä mielletään kaikkien audikuskien ajelevan. Mulle se on vaan automerkki muitten joukossa. Ja mielestäni en myöskään oo kusipää, mutta siitä tietty joku voi olla erimieltä :D
 
Audimies
En jaksanu lukee kun ekan sivun mutta musta on hassua et jotkut ajattelee tosiaan noin jostain ihmisistä sen auton takia. Mulla on vuoden vanha audi ja ajatelkaa mies on sen mulle vielä ostanu (okei ajelee mieskin sillä sillon jos koko perhe mennään yhdessä johonkin). Me ei tosiaan olla mitään rikkaita, sanoisin että ihan ok toimeentulevia. Halusin audin, mutta mun tarkotus ei oo kyllä antaa ihmisille kuvaa että oltais rikkaita, mun valinta sille autolle oli ihan se että tykkäsin ajaa eniten ja miellytti myös silmää. Jos oltais rikkaita niin meillä olis joku upee maasturi. En kyllä myöskään liikenteessä ajele niinkun täällä mielletään kaikkien audikuskien ajelevan. Mulle se on vaan automerkki muitten joukossa. Ja mielestäni en myöskään oo kusipää, mutta siitä tietty joku voi olla erimieltä :D
Mä oon kusipää, se johtuu pelkästään siitä että ajan Audilla, muuten en olisi kusipää, niinpä. Hauskahan näitä idiootteja on provota, mikäs sen parempi kuin Audi tähän ultimateprovoiluun.
 
perseelleen-lenz
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29495327:
löytyy paljonkin, tuossa yksi, eikä ole tarvinnu kierrättää minkään kylätuunaajan kautta.
CLS mersuissa erittäin rumat lamput edessä sekä takana, vielä kamalammat on E mersujen etulamput. Mersu on imagoltaan vanhojen papparaisten auto, sporttia siitä ei saa tekemälläkään.
 
CLS mersuissa erittäin rumat lamput edessä sekä takana, vielä kamalammat on E mersujen etulamput. Mersu on imagoltaan vanhojen papparaisten auto, sporttia siitä ei saa tekemälläkään.
lamppuihinko se nyt kaatuu koko keksintö, kummassakaan kuvassa ei ole e mallia. :LOL: imagojutuista puhuttaessa sun olis parempi mennä pätemään vaikka lasten haalareista. tuossa vähän sporttisempaa mersua.
Mercedes-Benz CLK AMG DTM, alkuperäinen - numeroitu malli - yksi sadasta, 620hv! Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29495407:
lamppuihinko se nyt kaatuu koko keksintö, kummassakaan kuvassa ei ole e mallia. :LOL: imagojutuista puhuttaessa sun olis parempi mennä pätemään vaikka lasten haalareista. tuossa vähän sporttisempaa mersua.
Mercedes-Benz CLK AMG DTM, alkuperäinen - numeroitu malli - yksi sadasta, 620hv! Coupé 2005 - Vaihtoauto - Nettiauto
isotehoinen moottori ei korvaa rumia lamppuja

mutta menköön urheilullisesta päivänvalossa jolloin lamppuja ei niin tarvita
 
perseelleen-lenz
Hyi hitto että nuo mersut on rumia, tuokin pyöreälamppuinen on aivan ällöttävän ruma, nuo levikkeet ja spoilerit niin amis ja teinikuttuja että oksat pois, huh miten ruma.
 

Yhteistyössä