miksi katsot murhaavasti jos naisella on saapikkaat

  • Viestiketjun aloittaja miksi
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
En katso! Hyvin hyvin harvoin edes huomaan mitä jollakulla on jalassaan. Huomaan parhaiten kirkkaanoranssit crocsit tai kumisaappaat; nahkasaapikkaita en edes "näe". :xmas:
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mikä tää nyt on? Haluaako ap tuntee itsensä vähän kinkyksi vai mitä? Kaikillahan on mustat saappaat, kuka niitä katsoo, haloo.
Niinpä niin :/
EI OLE KAIKILLA! Mä en katsele vastaantulijoiten vaatetusta, ei mulla ole aikaa semmoiseen.

Mutta semmosta saapikasta ei ole vielä valmistettu, että se menis mun pohkeen ympärille. Enkä ole kuin korkeintaan vähän läski, 72 kg/ 166 cm.

Että JOS joskus huomaan jollakulla kivat saapikkaat, niin voin vain vihertää kateudesta.

 
Mä en katso murhaavasti, katson muuten vain vähän myrtsinä. Suupieleni saattaa vääntyä alaspäin jos näen piikkikorkoiset saapikkaat, koska itse en moisilla osaa kävellä. Enkä kyllä nivelteni takia uskalla kovin kokeillakaan. Olen siis vain suunnattoman katkera ja kateellinen, koska omissa saapikkaissani on aina paksummat korot :| :p

:D :D :D
 
*
Jos sillä oli joku rumuustrauma itsellään, huono itsetunto ja mies just käynyt pettämässä sitä ja sinä pitkissä saappaissasi satuit tuomaan sille mieleen sen lutkan jonka kanssa sen mies on sitä pettänyt...jotkut yhdistää opitkvartiset saappaat itsensä tyrkyttämiseen ja seksikkyyteen.
 
...
Enpä ossoo sannoo, miks naiset saa tuollasia katseita. Ite näin eilen kaupassa nuoren naisen, jolla oli farkkumini, mustat legginssit, pinkki toppatakki ja mä kyl vaan hymyilin kauniisti. Se ku on musta vaan kiva, jos ihmiset viitsii pukeutua nätisti jopa arkiseen askareeseen, ku kauppaan.
 
Tossu
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
:eek:
Mä en pistä merkille OLLENKAAN mitä muilla on päällä, kunhan ei persereikä vastaan tuijota tai muna vilku lahkeesta :xmas:

:D Tähän voisin yhtyä. Miks helvetissä ketään edes tökkisi jonkun akan saapikkaat???

 
Mulla on ne polviin ulottuvat mokkaset saappaat, joita vissiin aikoinaan sanottiin h...saappaiksi. Tänävuonna en oo niit käyttänyt..varmasti herättäis katseit..en oo niiitä täällä päin nähnyt enään kellään..
 
jaa jaa
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
Tänään moiseen törmäsin
Öö ja mistä päättelit yhden kerran perusteella, että sinua katsottiin murhaavasti juuri siksi, koska sinulla oli saapikkaat? Luultavasti ihan muusta syystä katsoi niin, kuvittelet nyt vain itse olevasi saapikkaat jalkaan vetäistyäsi jokin kaupungin seksikkäin pimatsu jota kaikki muut naiset vahtaavat kateellisena ja pelkäävät omien miehiensä lankeavan sinuun xD
 

Yhteistyössä