Miksi kauniilla naisilla on aina ruma lässykkä miehenä>?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijäinen
  • Ensimmäinen viesti
blondi ja komeee on mieskin
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Parempi varmaan ottaa ruma niin ei tartte pelätä että joku toinen vie sen.
Just noin, itsetuntokysymys. Komea mies otta tavallisen vaimon niin ei tartte pelätä että karkaa, sama toisinpäin, saa paistatella komeudessaan, erottuu paremmin kun vierellä tavan hiiri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No fiksuahan se on ottaa ruma munahengari tai vastaava, viihtyvät kotona hoitamassa lapsia kun ulos eivät kehtaa mennä!
Miesten itsetunto ei ole ulkonäöstä kiinni, mitä rumempia ne on sitä röyhkeämmiksi ne muuttuu ja mettästää naisia.
Kyl ne mettästää, mutta ei saa kiinni :kieh: Alfaurosten ei tarvii jahdata naisia, kun naiset ottaa ne itse.
 
ihmettelijäinen
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Kyl ne mettästää, mutta ei saa kiinni :kieh: Alfaurosten ei tarvii jahdata naisia, kun naiset ottaa ne itse.
Tätä just tarkotin, komeitten ei tartte juosta naisten perässä kun ne saa ilmankin. Rumat ne on niitä jotka käy käsiksi ja on tosi juntteja. Inhottaa että kauniit naiset sitten ottaa sellasia ja heikentää geenejään suraavaan sukupolveen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Tälläkin palstalla on monta jotka on kuin missejä.. (aika nuoria joo), sitten paljastelevat hää-tai irc galleria kuviaan, ja sieltä paljastuu että ukko on ihan karmea finninen sohvaperuna pleikkarinpelaaja tai joku ihan tapetinharmaa nössö tai muuten sikaruma munahengari.
Rakkaus ei katso ulkonäköä, tiedän.. mutta että.. huh..
on vai?
Mieluummin mies joka tekee duunia ja kotitöitä ja lastenhoitoa kuin peilaa itseään. Oksettaa itseään peilaavat miehet ja salilla käyvät vellihousut ja sellaiset, jotka aikuisena vaan itse harrastaa kuin penskat ja on illat pois eikä tee mitä miehen ptiää tehdä (elättää perhe hoitaa lapsia ottaa vastuu tekosistaan)
 
Hmm. Mun mies onki jopa palstalla kehuttu hyvännäköiseksi, jopa pantavaksi. ;) Tai no yks tietty kuva, enpä mä juuri ole täälä miehestäni kuvia näytelly. Ei oo ukko sohvaperuna (sais joskus kyllä vähä ollaki!) eikä peiliin tiiraaja. Eikä itsestänikään ole pahaa sanottu, päinvastoin. Että mitäs nyt? :D

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Tälläkin palstalla on monta jotka on kuin missejä.. (aika nuoria joo), sitten paljastelevat hää-tai irc galleria kuviaan, ja sieltä paljastuu että ukko on ihan karmea finninen sohvaperuna pleikkarinpelaaja tai joku ihan tapetinharmaa nössö tai muuten sikaruma munahengari.
Rakkaus ei katso ulkonäköä, tiedän.. mutta että.. huh..
on vai?
Mieluummin mies joka tekee duunia ja kotitöitä ja lastenhoitoa kuin peilaa itseään. Oksettaa itseään peilaavat miehet ja salilla käyvät vellihousut ja sellaiset, jotka aikuisena vaan itse harrastaa kuin penskat ja on illat pois eikä tee mitä miehen ptiää tehdä (elättää perhe hoitaa lapsia ottaa vastuu tekosistaan)
hehe, näin. ja kaikilla ei ole samanlainen miesmaku, eikä semmoset nätit pojat oikein kaikkia naisia sytytä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Tälläkin palstalla on monta jotka on kuin missejä.. (aika nuoria joo), sitten paljastelevat hää-tai irc galleria kuviaan, ja sieltä paljastuu että ukko on ihan karmea finninen sohvaperuna pleikkarinpelaaja tai joku ihan tapetinharmaa nössö tai muuten sikaruma munahengari.
Rakkaus ei katso ulkonäköä, tiedän.. mutta että.. huh..
on vai?
Mieluummin mies joka tekee duunia ja kotitöitä ja lastenhoitoa kuin peilaa itseään. Oksettaa itseään peilaavat miehet ja salilla käyvät vellihousut ja sellaiset, jotka aikuisena vaan itse harrastaa kuin penskat ja on illat pois eikä tee mitä miehen ptiää tehdä (elättää perhe hoitaa lapsia ottaa vastuu tekosistaan)
siis oikeasti on miehiä, perheenisiä, jotka pelaa jotain jääkiekkoa vielä kuin olisi kakaraiässä, lähes joka ilta pitää mennä, tai käyvät salilla ihailemassa itseään peilistä. tai tuunaa jotain moottoripyörää kuin pentu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Tälläkin palstalla on monta jotka on kuin missejä.. (aika nuoria joo), sitten paljastelevat hää-tai irc galleria kuviaan, ja sieltä paljastuu että ukko on ihan karmea finninen sohvaperuna pleikkarinpelaaja tai joku ihan tapetinharmaa nössö tai muuten sikaruma munahengari.
Rakkaus ei katso ulkonäköä, tiedän.. mutta että.. huh..
Niillä on rahapussi kunnossa! Ei kai kukaan kaunis nainen minkään perseaukisen duunasin kanssa olisi vaikka olisi miten hyvän näköinen! :eek:
mut jos duunarilla on muita "vaikuttavia ulottuvuuksia" :D :p ;)
 
kolmen isä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Tälläkin palstalla on monta jotka on kuin missejä.. (aika nuoria joo), sitten paljastelevat hää-tai irc galleria kuviaan, ja sieltä paljastuu että ukko on ihan karmea finninen sohvaperuna pleikkarinpelaaja tai joku ihan tapetinharmaa nössö tai muuten sikaruma munahengari.
Rakkaus ei katso ulkonäköä, tiedän.. mutta että.. huh..
on vai?
Mieluummin mies joka tekee duunia ja kotitöitä ja lastenhoitoa kuin peilaa itseään. Oksettaa itseään peilaavat miehet ja salilla käyvät vellihousut ja sellaiset, jotka aikuisena vaan itse harrastaa kuin penskat ja on illat pois eikä tee mitä miehen ptiää tehdä (elättää perhe hoitaa lapsia ottaa vastuu tekosistaan)
siis oikeasti on miehiä, perheenisiä, jotka pelaa jotain jääkiekkoa vielä kuin olisi kakaraiässä, lähes joka ilta pitää mennä, tai käyvät salilla ihailemassa itseään peilistä. tai tuunaa jotain moottoripyörää kuin pentu.
Onneksi on myös naisia, jotka tietävät että elämä on hauskaa :)

Minulla on kaunis vaimo, mutta en tunnistaudu vässykäksi ;)
 
ihmettelijäinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis oikeasti on miehiä, perheenisiä, jotka pelaa jotain jääkiekkoa vielä kuin olisi kakaraiässä, lähes joka ilta pitää mennä, tai käyvät salilla ihailemassa itseään peilistä. tai tuunaa jotain moottoripyörää kuin pentu.
No ne on justiinsa niitä sikarumia joita tarkotinkin! Lapsellisia uunoja. Aina niillä on kaunis vaimo, millä ihmeellä???

 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijäinen:
Tälläkin palstalla on monta jotka on kuin missejä.. (aika nuoria joo), sitten paljastelevat hää-tai irc galleria kuviaan, ja sieltä paljastuu että ukko on ihan karmea finninen sohvaperuna pleikkarinpelaaja tai joku ihan tapetinharmaa nössö tai muuten sikaruma munahengari.
Rakkaus ei katso ulkonäköä, tiedän.. mutta että.. huh..
Niillä on rahapussi kunnossa! Ei kai kukaan kaunis nainen minkään perseaukisen duunasin kanssa olisi vaikka olisi miten hyvän näköinen! :eek:
...mä oon. Katsos kun ei se rakkaus katso rahapussia tai ulkonäköä. Aina.
 
ihmettelijäinen
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
totta kai ne rumat lässykät on helvetin rikkaita, siksi.
Ei oo, useimmat varmaan niistä irc galleria-löllyköistäkin työttömiä ja velkasia. Missi pullauttelee jälkikasvua ja isi pelaa pleikkaa.
 
viivi
Me olemme varmasti sellainen pari. Miehen ulkonäkö on minulle fetissi,olen aina haaveillut hänen näköisestä miehestä. Kun hänet tapasin ja vielä mukavaksi huomasin päätin että siinä on nyt minun mies,mies ei pannut hanttiin joten olemme naimisissa nyt.
 
dfgfgf
Tottapa turiset.

Minun mieheni on yhtä yhtä komea kuin nuorena, 21 vuotta sitten. Tämä ei ole vain minun mielipiteeni, vaan myös ulkopuolisten arvio. Minä olin myös nuorempana kaunis, mutta nyt lasten myötä rupsahtanut pahasti. Alan panostamaan taas itseeni, kunhan menen takaisin töihin. Työkavereiden edessä ei yksinkertaisesti kehtaa olla ilman meikkiä.
 
ruman miehen rinnalla nainen näyttää kauniilta vaikka nainenki ois ruma. Eli ei ne naiset oo oikeesti ees kauniita :p Niiden miehet on vaan NIIN rumia että heidän rumuutensa nöyrtyy sen rinnalla ja muuttuu kauneudeksi. Tuttu ilmiö armeijasta...siellä ollessaan kun näki lähes mimmosen naisen vaan ni nammm! <3 :D

Noniii *palaa juomaan kahviaan*

 

Yhteistyössä