Miksi kaupoissa ei ole mitään :/!?

Liekkiö
Ja kun sulta kysytään kauppoja mistä tilaat niin ainoa vastaus on ebay. LOL ja sama höpinä jatkuu " on sitten se italialaista ja yks versace Ja hirveen paljon " plaa plaa. Tyhjä pää ja suu käy
Milanna on ymmärtänyt sen, että jos hän kertoo kaupat mistä tilaa niin kohta on ketju jossa vittuillaan niistä. Ja toisekseen tuskin sinullakaan on varaa ostaa samoista liikkeistä mistä Milanna ostelee, jotan parempi kun et pahoita mieltäsi enempää tietämällä niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30273854:
Eikös siltä edelliseltä pojalta jäänyt mitään luomuvaatetta tälle uudelle pojalle? Vai olikohan ne biohajoavia.... tai ne nyt on niin vanhanaikaisia?
Kaikki vaatteet annoin perheelle kenellä ei ole rahaa ja vauva on tullut :)
 
En ymmärrä, luulisi että kun noin paljon maatamme inhoat ja halveksit niin muuttaisit jonnekin muualle, missä viihtyisit ja olisi muutenkin mieluisampaa elää ja asua.
Mikä herne nenään sinäkin otat jos en tykkää vaateista ;DD? Onko se, sen maan vika jos ei löydy mitä etsi ja oli täällä muutkin ihmiset sama mieltä mun kanssa, ettei täällä mitään ole, ei ainakaan Turussa, missä joka toinen liikekin suljettu.
 
"köyhä"
Edelleen, mikä vika siinä Tukholmassa olisi jos Suomesta ei löydy yhtään mitään?
Suora SASin lento Turusta, meno 10.25 ja kotona 19.50, aikaisempia ja myöhempiäkin löytyy. 38. raskausviikon loppuun asti saa lentää noilla lyhyillä lennoilla jos kaikki on ok ja on todistus.
 
[QUOTE="mie";30274808]Mä näin sut Milanna viikko sitten Myllyssä miehesi kanssa, näytti kyllä todelta vanhalta kääkältä se sun miehes! :O[/QUOTE]

En tiedä miltä ja kenen mielestä mun mies näyttää, sekä ei se niin väliä ole, mutta miten sä olet siellä mua mun miehen kanssa nähnyt jos mun mies ei ole täällä? o_O ja tulee vast vkon päästä?
 
sdsdsd
[QUOTE="mie";30274808]Mä näin sut Milanna viikko sitten Myllyssä miehesi kanssa, näytti kyllä todelta vanhalta kääkältä se sun miehes! :O[/QUOTE]

Eikö melkein 5-kymppinen mies saa näyttää ikäiseltään?
 
"mie"
En tiedä miltä ja kenen mielestä mun mies näyttää, sekä ei se niin väliä ole, mutta miten sä olet siellä mua mun miehen kanssa nähnyt jos mun mies ei ole täällä? o_O ja tulee vast vkon päästä?
No en muista oliko viime vai edellisviikolla tuo, mutta sinut kyllä tunnistin ja jonkun vanhan kääkän seurassa olit. Päättelin kyllä, että oli miehes...
 
Sainpas!
[QUOTE="mie";30275112]No en muista oliko viime vai edellisviikolla tuo, mutta sinut kyllä tunnistin ja jonkun vanhan kääkän seurassa olit. Päättelin kyllä, että oli miehes...[/QUOTE]

Kyylä elementissään... Mikset mennyt sanomaan moro?
 
vierailija
QUei taE=""Satu", post: 30269712"]
Olen kanssasi samaa mieltä. Kaupoissa on järkyttävän rumia vaatteita, ja näyttää siltä kuin joku olisi niitä jo pitänyt... Ulkomaille se on varmaan lähdettävä ostoksille. :)
[/QUOTE]
No ei tarvi!
 

Yhteistyössä