Miksi keskenmeno keskeytyy??

Niin,otsikossa tulikin jo kysymys. Mulla on kolme km ollut ja yksikään ei ole ilman lääkkeitä tullut loppuun. Eka (tuulimuna) ei edes lähtenyt alkuun,huomattiin rv7 ultrassa ja sain cytotekkejä (en muista miten kirjotetaan) se meni hyvin. Toinen alko itse tiputteluvuodolla ja seuraavana päivänä sain taas cytotekit,ne ei tehonneet ja sit tämä alkio vedettiin ulos,oli puoliksi tulossa mutta jänyt jostainsyystä matkalle,kyse ei siis ollut kaavinnasta,ei ainakaan puudutettu edes. Sit tulikin kohtutulehdus... No sit oli onnellinen raskaus välissä ja nyt taas yritettiin toista lasta ja kesken näyttää tämäkin tulevan.Tänään alko vuoto ja on vuotanu reippaasti,mutta ainuttakaan klönttiä tai hyytymää ei ole tullut ulos ja vuotokin on loppumaan päin. Kivut on kuitenkin samanlaiset kun aiemmissa keskenmenoissa... Miks ihmeessä mun keskenmenot ei ikinä voi sujua luonnostaan niinkun pitäis?!? Täytyy taas mennä sairaalaan huomenna. :'(

Synnytys kuitenkin meni tosi helposti,tehokkaasti ja nopeesti.Eikä tehnyt edes kipeetä paljoa vaikka en saanut muuta kun ilokaasua. Et ei voi johtua supistusten heikkoudesta...kai?
 
^ taidan kysyä lääkäriltä sitä huomenna. Ärsyttää vaan kärsiä kaks päivää turhan takia!! Sit kun ne kuitenkin viä valittaa siel sairaalassa et miks meen sinne suoraan kun pitäis mennä toisen sairaalan kautta,mut mä en rupee kipujeni kanssa ravaan ympäri kaupunkia kun tiedän et ne ei voi mua muualla hoitaa kun tuolla. Siä pienemmässä sairaalassa kun ei ole gyneä,saatika ultraus mahdollisuutta,sieltä pitäis vaan hakea lähete... |O Ja niin en meinaa kyllä tehdä!
 
niinpä
Miksi et ole jo lähtenyt hoitamaan asiaa kuntoon? Itse lähdin siittä paikasta koska en halua kärsiä ja haluan että olen terve. Ja kyllä meilläkin täällä haetaan toisesta sairaalasta lähete toiseen tai sit mennään yksityiselle. Miksi siis odotat mieluummin kotona kärsien kuin että haet lähetteen ja asiat saadaan eteenpäin ja sinut terveeksi.
 
Ihan sentakia en mennyt vielä eilen kun ajattelin että se menis itellään kesken,ei vaan mennyt ja yötävasten en viitsinyt lähtee mihinkään. Nyt kävin sairaalassa ja ne käännytti mut pois kun en kuulemma ole niin kipeä. Yksityiset olen soittanut läpi ja kaikki paikat joissa ois gyne,ovat kiinni...en siis pääse nyt mihinkään! :'( :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Ihan sentakia en mennyt vielä eilen kun ajattelin että se menis itellään kesken,ei vaan mennyt ja yötävasten en viitsinyt lähtee mihinkään. Nyt kävin sairaalassa ja ne käännytti mut pois kun en kuulemma ole niin kipeä. Yksityiset olen soittanut läpi ja kaikki paikat joissa ois gyne,ovat kiinni...en siis pääse nyt mihinkään! :'( :'(
eihän ne ny sais käännyttää pois!
 
janna
Alkuperäinen kirjoittaja suzyco:
Ihan sentakia en mennyt vielä eilen kun ajattelin että se menis itellään kesken,ei vaan mennyt ja yötävasten en viitsinyt lähtee mihinkään. Nyt kävin sairaalassa ja ne käännytti mut pois kun en kuulemma ole niin kipeä. Yksityiset olen soittanut läpi ja kaikki paikat joissa ois gyne,ovat kiinni...en siis pääse nyt mihinkään! :'( :'(
edes hakemalla lähetettä?
 
niinpä
Mistä sairaalasta käännytettiin takaisin? Ei siis kirjoiteta lähetettä eteenpäin?? Ja ei missään yksityisissä lääkäriasemilla ole lääkäriä joka osaisi auttaa??
 
no...
Siis juuri kerroit ettei sun keskenmenot mene ikinä normaalisti kesken niin miksi silti olet jäänyt odottamaan?? Eikä mua ole ikinä käännytetty sairaalan ensiavusta pois keskenmenon takia vaan kyllä on hoidettu todella hienosti.
 
jaa
No kyllä aika ihmeelliseltä kuulostaa. Niin sairaalan kuin sinun juttusikin eli jos et yötä vasten viitsinyt lähteä ja päivällä et viitsi kipujesi takia hakea lähetettä jotta pääsisit eteenpäin koska keskenmenosi eivät luonnistu normaalisti. Ja nyt sinua ei huolita hoitoon?? Ja nyt olisit valmis ravaan ne yksityisetkin mutta kaikki kiinni tänään missä on naistentautien lääkäreitä? Tänään on hei ihan normaali lauantai ja kyllä sieltä apua saa jos tarvii. Nim. kokemusta on!!!!
 
Tayssista käännyttivät aamulla pois kun ei ollut lähetettä. Myös suuremmat yksityiset joissa ois ollu gyne,olivat tänään kiinni. Ja kerroin et keskenmenot ei TÄHÄN ASTI ole keskeytyneet itsestään, mutta nyt kun vuotoa tuli senverta paljon kuitenkin niin ajattelin et nyt saattais ehkä keskeytyäkkin ja kun nyt ei mistään hengenhädästä ole kyse niin siks en mennyt yötä vasten mihinkään. No nyt sitten pääsin yksityiselle lääkärille joka kirjotti lähetteen tayssiin ja ne suostuivat sielä tutkimaan,kesken on mennyt ja tuloillaan kanavassa...sain cytotecit ja pääsin kotiin,eipä ole lääkkeet aiheuttaneet yhtään mitään ja jos ei aamuun mennessä tule ulos mitään niin sit meen takas sairaalaan. Täytyy nyt mennä vaikka kunnon lenkille jos se laittais vauhtia.
 

Yhteistyössä