miksi kotiäideillä on aina raitapaidat?

  • Viestiketjun aloittaja iikka
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Ei oo miullakaan yhtään raitapaitaa..en tykkää. Kerran kokeilin Marimekon pallopaitaa, mut en tykännyt siitäkään ku näytin ihan joltain päiväkodin tädiltä. (ei millään pahalla päiväkodissa työskenteleville)
 
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
marimekon tai joku halpisraitapaita? Itse en sellaista pukisi vaikka maksettaisiin, vaikka olen ollut yli 3v kotiäitinä. Mutta avoimet päiväkodit, kerhot yms on täynnä raitapaitakansaa. Kummaa porukkaa!
Mä en kyllä ole nähnyt yhtään raitapaitaäitejä. Niistä aina kuulee (täällä, ei muualla) muttei koskaan näy missään.
 
Ninni
Mua ärsyttää vielä raitapaitoja enemmän joidenkin kotiäitien ylipainoisuus ja se, ettei viitsitä hoitaa itseään, ei meikata tai käydä kampaajalla, ei värjätä hiuksia eikä varsinkaan olla muodikkaita. Olishan se joo massasta poikkeavaa jos äiti olisi seksikäs. Varmaan muut kotiäidit juoruis kateellisina selän takana ;)

eli lähdetään verkkareissa tai muissa löysissä vaatteissa liikenteeseen, aina ilman meikkiä ja suoraan sanottuna kaukana hehkeästä. Ei ole aikaa tuommoiseen "turhuuteen" kun omistautuu lapsilleen. niinpä niin... Älkää ihmetelkö jos miehenne pettää tai salaa himoitsee muita naisia.

 
raidaton
Alkuperäinen kirjoittaja iikka:
marimekon tai joku halpisraitapaita? Itse en sellaista pukisi vaikka maksettaisiin, vaikka olen ollut yli 3v kotiäitinä. Mutta avoimet päiväkodit, kerhot yms on täynnä raitapaitakansaa. Kummaa porukkaa!
siis eka kirjoitat että miksi kaikilla kotiäideillä on raitapaidat ja sitten sulla ei ookkaan. Eli ei siis kaikilla äideillä olekaan vain osalla? Eli mitä haet?

Ei mulla oo ainuttakaan raitapaitaa kun älöttää
 

Yhteistyössä