Miksi lihava kuvittelee olevansa kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja mikkie
  • Ensimmäinen viesti
mikkie
Esim. hääpuvussa? Nehän on lähes kaikki suunniteltu hoikille ja normaalipainoisille morsiammille, ja sitten kun sellaiseen sulloutuu joku lihava allit vilkutellen niin voi jee. Miksi pitää yrittää samaa kuin normaalipainoiset kun se on vaan oikeastaan noloa?

Tässä esimerkki:

http://www.cmt.com/sitewide/assets/img/shows/my_big_redneck_wedding/season_3/jessica_jon/1-x600.jpg
 
Mina
Jep, ei taas näitä alotuksia.. Olisko sitten hyvä, jos kaikki maailman ihmiset olis sukupuolesta riippuen samannäkösiä? Ett kaikki olis jotain Barbieita ja miehet Kenejä? Oikeesti hei..
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:
Miksi ylipainoinen ei voisi olla kaunis? miksi pitäisi pukeutua kaapuun?

Mun mielestä tuo kuvan nainen on kaunis
Miksi ei saisi sanoa, että lihavuus ei ole kaunista?
Saa sanoa. Mun mielestä tyhmyys on rumaa.
Lihava voi laihduttaa, mutta tyhmä on aina tyhmä :whistle:
Ja ihminen, joka jaksaa ihmetellä toisten ylipainoa jne. on kylllä aika....noh...yksinkertainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja paperihiiri:
Miksi ylipainoinen ei voisi olla kaunis? miksi pitäisi pukeutua kaapuun?

Mun mielestä tuo kuvan nainen on kaunis
Miksi ei saisi sanoa, että lihavuus ei ole kaunista?
Saa sanoa. Mun mielestä tyhmyys on rumaa.
Lihava voi laihduttaa, mutta tyhmä on aina tyhmä :whistle:
Ja ihminen, joka jaksaa ihmetellä toisten ylipainoa jne. on kylllä aika....noh...yksinkertainen.
PEESI
 
Kaiken painoisista löytyy varmasti niitä kauniita ja ei niin kauniita. Kyllä hieman pulskempikin voi olla kaunis, siinä missä laiheliinikin. Eiköhän jokainen morsian vailitse itselleen juuri sen hääpuvun sillä perusteella, että on omasta mielestään kaunis siinä ja se sopii/ istuu hyvin.
Kauneus on katsojan silmissä. Makuasioista ei voi kiistellä, joten täysin turha alotus tämäkin.
 
Ksantippa S.
Onkohan aloittajan ongelma siinä, että ylipainoiset näyttävät rumilta morsiuspuvuissa? Vai onko vika sittenkin siinä, että he näyttävät niissä kauniilta?

Ajatteleeko aloittaja, että ylipainoinen ei ansaitse olla hienossa asussa ja näyttää hyvältä edes juhlapäivänään, koska hän on paarialuokkaa? Jos vihaa noin kovasti muiden läskejä, tuskin on onnellinen omassa kehossaan hoikkanakaan.
 

Yhteistyössä