Miksi lihavat pitää liian pieniä vaatteita?

gen
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
H&M, Lindex, KappAhl, Seppälä, Indiska, GinaTricot... varmasti löytyy kohtuuhintaista vaatetta tuonkokoiselle.
ei muuten todellakaan löydy isolle ihmiselle vaatetta ginatrikoosta. Aivan hirvee kauppa muutenki, ihme ryysyjä...
Ihan varmasti löytyy, olenhan itsekin sieltä ostanut vaatteita. Samoin siskoni, jonka koko on kuitenkin noin 52.
jaa, en mä vaan oo nähny yli 42 koon vaatetta siellä
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Ällöttävää ilkeilyä :/
Paraskin puhuja, paltakiusaajien kermaan kuuluva... ,
Ihan ot, mutta oon niin samaa mieltä. Rieputarallaa vittuilee vähän joka suuntaan, ja sitten ei itte muka edes tajua tekevänsä niin. Aina tulee tämmöstä hymiöö :O jos asiasta erehtyy rouvalle jotain mainitsemaan. Tekopyhä.
 
gen
Mihin tästä ketjusta katoo kommentteja??????
Yritin lainata yhtä, mut ei onnistunu, päivitin ja PUFF se oli kadonnut.... Ja sit pari muuta juttuu....
PITÄÄ VISSIIN RUVETA SALAPOLIISIKS....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kyse ei ollut nyt musta, mä osaan sentään läskini peittää muiden silmiltä.
Mutta tänäänkin näin lihavan naisen, jolla oli niin pieni paita, että mahaläskit tursusi housujen ja paidan välistä ulos kaikkien nähtäväksi :|
yksi erittäin varteenotettava syy tuohon on se, että jos on oikein iso on vaikea löytää sopivan kokoisia vaatteita. itsekin 160cm ja 95kg ja sopivia vaatteita ei joka kaupasta vain löydy. löytyy kyllä taas juuri kuvailemasi laisia vaatteita monestakin.
 
heh
Hauska aihe ja ihan aiheesta. Karun näköisiä noi nuoret eritoten jotka mussuttaa päivät hamppareita ja juovat sokeri limppaa, pukeutuvat ihan liian pieniin vaatteisiin, enkä kyllä oikein ymmärrä näitä minihame-leggings yhdistelmää, ihan niin kuin ne jotain peittäis. Eikä mun mielestä ole edes kyse mistään yli sadan kilon keijukaisista vaan ihan kaiken kokoisista ihmisistä. Kahenkilon makkaraa ei kannata kilon pakettiin tunkee, ei ole kaunista katseltavaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Mihin tästä ketjusta katoo kommentteja??????
Yritin lainata yhtä, mut ei onnistunu, päivitin ja PUFF se oli kadonnut.... Ja sit pari muuta juttuu....
PITÄÄ VISSIIN RUVETA SALAPOLIISIKS....
joo,mä laitoin vähän ot aiheen,kun markiisi-jotain kommentoi KKK:n juttua,joka oli rieputarallallee,sit se hävis ja rieputarallaa kommentoi parin min päästä..tuli vaan mieleen,et onks markiisi ja rieputarallaa sama tyyppi :D mun juttu tuli 2 krt,poistin toisen niin kummatkin hävis :kieh:
 
paljastus?
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Mihin tästä ketjusta katoo kommentteja??????
Yritin lainata yhtä, mut ei onnistunu, päivitin ja PUFF se oli kadonnut.... Ja sit pari muuta juttuu....
PITÄÄ VISSIIN RUVETA SALAPOLIISIKS....
joo,mä laitoin vähän ot aiheen,kun markiisi-jotain kommentoi KKK:n juttua,joka oli rieputarallallee,sit se hävis ja rieputarallaa kommentoi parin min päästä..tuli vaan mieleen,et onks markiisi ja rieputarallaa sama tyyppi :D mun juttu tuli 2 krt,poistin toisen niin kummatkin hävis :kieh:
:eek: oikeesti? en yhtään ihmettelis vaikka oiskin, ihan yhtä kieroutuneita molemmat.
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Mihin tästä ketjusta katoo kommentteja??????
Yritin lainata yhtä, mut ei onnistunu, päivitin ja PUFF se oli kadonnut.... Ja sit pari muuta juttuu....
PITÄÄ VISSIIN RUVETA SALAPOLIISIKS....
joo,mä laitoin vähän ot aiheen,kun markiisi-jotain kommentoi KKK:n juttua,joka oli rieputarallallee,sit se hävis ja rieputarallaa kommentoi parin min päästä..tuli vaan mieleen,et onks markiisi ja rieputarallaa sama tyyppi :D mun juttu tuli 2 krt,poistin toisen niin kummatkin hävis :kieh:
Nimenomaan sun jutusta puhunkin... Ajattelin että tässä on nyt jotaki outoo takana mut tietty se et jos sä poistit viestin ni se selittää sen....
PAITSI JOS NE SAI NYT SIT SUNKI??????????????
 
gen
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Mihin tästä ketjusta katoo kommentteja??????
Yritin lainata yhtä, mut ei onnistunu, päivitin ja PUFF se oli kadonnut.... Ja sit pari muuta juttuu....
PITÄÄ VISSIIN RUVETA SALAPOLIISIKS....
joo,mä laitoin vähän ot aiheen,kun markiisi-jotain kommentoi KKK:n juttua,joka oli rieputarallallee,sit se hävis ja rieputarallaa kommentoi parin min päästä..tuli vaan mieleen,et onks markiisi ja rieputarallaa sama tyyppi :D mun juttu tuli 2 krt,poistin toisen niin kummatkin hävis :kieh:
Nimenomaan sun jutusta puhunkin... Ajattelin että tässä on nyt jotaki outoo takana mut tietty se et jos sä poistit viestin ni se selittää sen....
PAITSI JOS NE SAI NYT SIT SUNKI??????????????
Siis SUTKI.... :D siis ne ufot jotka on aivopessy kaikki.-....
 
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja gen:
Mihin tästä ketjusta katoo kommentteja??????
Yritin lainata yhtä, mut ei onnistunu, päivitin ja PUFF se oli kadonnut.... Ja sit pari muuta juttuu....
PITÄÄ VISSIIN RUVETA SALAPOLIISIKS....
joo,mä laitoin vähän ot aiheen,kun markiisi-jotain kommentoi KKK:n juttua,joka oli rieputarallallee,sit se hävis ja rieputarallaa kommentoi parin min päästä..tuli vaan mieleen,et onks markiisi ja rieputarallaa sama tyyppi :D mun juttu tuli 2 krt,poistin toisen niin kummatkin hävis :kieh:
Nimenomaan sun jutusta puhunkin... Ajattelin että tässä on nyt jotaki outoo takana mut tietty se et jos sä poistit viestin ni se selittää sen....
PAITSI JOS NE SAI NYT SIT SUNKI??????????????
Siis SUTKI.... :D siis ne ufot jotka on aivopessy kaikki.-....
:D
 
itseni on hiton vaikea löytää farkkuja, koska kerään 90% rasvasta vatsaani.. muuten olen siis normaalipainoinen, mutta maha on kuin tsernobyliin unohtunut pullataikina. omistan sitten muutamat matalat farkut, joita käytän pitkän paidan kanssa sekä yhdet korkeavyötäröisemmät, jotka ovat kuitenkin harmikseni pillit.. :( kaapissani on ihania paitoja, joita en voi käyttää koska esim. käsiä nostaessa mahaa vilkkuu.. eivätkä siis ole mitään minikokoisia teinihoratsu- toppeja, vaan ostohetkellä peittäneet ihan nätisti. h&m:n vaatteet ainakin kutistuvat, vaikka miten pesisi oikeassa lämmössä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöin:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
jaa-a. Ehkä siksi, että oikeasti hyvät, istuvat isokokoiset vaatteet maksaa aivan järkyttävän paljon.
H&M-rievut eivät todellakaan istu ja ovat silti kalliita verrattuina h&m normivaatteisiin.

Been there, joten tiedän kyllä. Vaiks Nansolta saa isoja, niin niissä on ihan kohtuuton hinta. 50-60 e trikoopaidasta.
Käy jossain marketissa, siellä tuntuu olevan melkein eniten L-XXL-kokoja eikä maksa paljon. Laatu on monesti parempi kuin henkkamaukoissa, tyylikin kohtuullinen, jos ei pintamuotia ole etsimässä.
as if!!

mä ostin citarista mustan paidan ja pessyt sen 4x ja nyt jo väri haalistunut.

mun hennesin mustat vaatteet joita sattumoisin on jonnin verran on pitäny kutinsa. Tosin katson jonkin verran materiaalia et kannattaako ostaa. Akryyli nyppyyntyy heti ja siks melkein kaupassa ku kaupas jää ostamatta
 
Rouva XXL
Se nyt vaan on niin, että ne isot koot on yleensä niin hirveitä tanttakuteita, että ei nuoempi isokokoinen ihminen niitä vaan kykene pitään. En minä ainakaan haluais samaa vaatetta kaappiini, mitä mummalla on! Toiseksi, isokokoisella vaatteet helposti "kerii"ylöspäin, kainaloihin, takapuolen päälle, nousee mahanpäälle, kun nostelee käsiä ja joka hiivatin sekunti ei muista vetää paitaa alaspäin. Eihän se kivan näköistä ole, kun makkarat tursuaa, ei todellakaan!! ite harrasta tunikoita, että edes joku vaate olis kiva päällä, mutt amun mielestä mun kropassa ei ole mikään hyvän näköinen, oli sitten oikeeta kokoo tai ei. Pitkällisen kortisonihoidon lihottamana tunnen itteni lähinnä heinäseipääksi, joka yrittää näyttää ihmiseltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
jaa-a. Ehkä siksi, että oikeasti hyvät, istuvat isokokoiset vaatteet maksaa aivan järkyttävän paljon.
H&M-rievut eivät todellakaan istu ja ovat silti kalliita verrattuina h&m normivaatteisiin.

Been there, joten tiedän kyllä. Vaiks Nansolta saa isoja, niin niissä on ihan kohtuuton hinta. 50-60 e trikoopaidasta.
Miksi ihmeessä mä löydän kivoja vaatteita, vaikka oonkin ylipainoinen?
Eikä edes maksa paljoa.
mistä? Mä olen muutaman vuoden itkeny ja etsiny vaatteita, ja farkuista jouduin maksamaan 90e! Enkä mä painanu kuin 85 kg/161 cm.

Mut mä en kyl ois pitäny mitään teini-tyylistä päälläni... Niin ja mä en tykkää lilasta. Se on ollu joku muotivärien ykkönen jo monta talvea.

Ja mä käytän rintsikoita. Ja mun rintsikat EI NÄY. Eli kaikki naruolkain ja halterneckit yms on pois laskuista. mulla oli niin paksut kädetkin ,että en käyttäny ikinä hihattomia/ihan lyhythihaisia jne...

Bibin vaatteet ei kauheesti hinnaltaan eroa normivaatteista.

esim. mulla on päällä tällä hetkellä puolipitkä neuletakki 24,95. normipuolella saattaa olla joko 19,95 tai sit sen 24,95e. ( perus lyhyet on 14,95 )

housuja saa 29,95 ( niin suoria kuin esim. ulkohousuja ) Modern Classic ja sportin osastolla samanmoiset maksaa saman verran.

farkuissa voi olla hintaeroja. Nyt bibin yhet farkut maksaa 59,95 kun normipuolella hinta vaihtelee 19,95-49,95.

t-paitoja saa 9,95 niinkui tavispuolella ja tosi kivoja paitoja ja tunikoita saa 19,95-29,95. ei paha.


 

Yhteistyössä