Miksi mä olen niin väsynyt? A.p.u.a. Onko muilla raskaana olevilla vaikeuksia helteillä?

  • Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti
masentaa
Ensinnäkin nämä helteet varmaan ovat minut uuvuttaneet täysin, sisällä ollut toista kuukautta jo +28 - +32 lämmintä. En voi ulkoilla kun tulee heti miten huono olo auringossa. Olen raskaana rv 18. Miten raskausdiabetes oireilee?
 
vieras
Kyllä muaki nää helteet väsyttää ja sisällä tulee makoiltua aika paljon. Raskausdiabetes ei välttämättä oireile yhtään mitenkään, ei ainakaan mulla oireillu.
 
ap
Juu öisin saa onneksi nukuttua kun ikkunat pitää auki. Mulla kaksi pientä lasta joten on todella huono omatunto kun eivät pääse usein ulos ja kun on vielä KESÄ.
Kyllä kuuluu helpotuksen huokaus kun syksy saa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu öisin saa onneksi nukuttua kun ikkunat pitää auki. Mulla kaksi pientä lasta joten on todella huono omatunto kun eivät pääse usein ulos ja kun on vielä KESÄ.
Kyllä kuuluu helpotuksen huokaus kun syksy saa.
Mulla on kanssa kaks oikein eläväistä lasta. Onneks isi saa ulkoilua nyt aika hyvin. :D Itse menen ulos myös kyllä lasten kanssa mutta sijoitan itseni varjoon, onneksi sitä on aina meidän pihassa jossain kohtaa. Harmittaa eniten kun ei oikein jaksa marjastaa tuon vanhemman kanssa niin paljon kuin haluaisin.
 
Juu ihan kauhea olo. Väsyttää, saatan nukahtaa jo 21:30 aikaan. Ja päivisin on todella hiostavaa ja ällöttävää, kesäfriikki ei tykkää enää kesästä :( Pahoinvointi myös lisääntyy helteillä. Viikkoja 23.

Mä niin haaveilen syksystä jospa olo helpottuisi :heart:
 
ronsu
Juuh rv 38+5 eikä jaksais tehdä yhtään mitään. Suunniteltu sektio ensi viikolla ja pitäisi tehdä vielä vaikka mitä ja valmistella kotia vauvan tuloon :( Siipastakaan oo yhtään apua kun on päivät fyysisesti rasittavassa työssä ja illat nukkuu uupuneena.

Muistakaa odottajat juoda paljon! Ja huolehtia myös riittävästä suolojen saannista. Melkein pyörtyilin kun monta päivää join litroittain vettä ja mehua ja välttelin suolaa turvotuksen pelossa. Jaksan paljon paremmin eikä iske hutera olo jos laitan aamulla voileivän päälle esim. palan sinappisilliä. Turvotuskin on ihan kohtuurajoissa :D
 

Yhteistyössä