Miksi miehet eivät kiinnostu minusta? En saa esim. baarissa ikinä seuraa..

  • Viestiketjun aloittaja "Isabella"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27822025]Pahintahan siis on hyvännäköinen nainen, joka tulee tekemään aloitteen. Siinä täytyy herätä kysymys, että miksi minä ja mitä vikaa tuossa on :)[/QUOTE]

SINÄ et ole hyvännäköinen. Eikä kukaan ylipainoonen.
 
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";27822025]Pahintahan siis on hyvännäköinen nainen, joka tulee tekemään aloitteen. Siinä täytyy herätä kysymys, että miksi minä ja mitä vikaa tuossa on :)[/QUOTE]

Ja varsinkin jos tulee tekemään suoraa aloitetta. Mutta jos on ovela ja "vahingossa" joutuu juttusille, niin voikin onnistua. Kavrini on sinkku (omasta tahdostaan) ja kaunis kun mikä. Mutta välillä etsii seuraa ja hakeutuu miesten juttusille esim horjahtamalla miehen syliin baaritiskillä, pyytelee anteeksi, alkaa korjailemaan omia vaatteitaan ja samalla höpöttelee omiaan. Niin mieskin uskaltautuu hänen kanssaan jäämään juteleen ja siitähän juttua sit alkaa riittää.
Mutta tosiaan moni mies sanonut että on niin kuvan kaunis, ettei ois uskaltanut itse tulla jutteleen.
 
"vieras"
[QUOTE="Isabella";27821514]Osaan pukeutua hyvin ja vartalolleni sopivasti. Mä nimenomaan (vähän omakehu haisee;) ) olen todella hyvä pukeutuja [/QUOTE]

Tässä kiteytyy se syy, mikset saa seuraa. Olet liian hyvä, liian perfektionisti, ehkä myös hieman itseäsi täynnä. Miehet ei uskalla ottaa kontaktia. Esim. siisti jakkupuku = haarniska, kivikova asu, luotaantyöntävä.
Pukeudu vähän vähemmän hyvin, ole ihminen, ole ystävällisen näköinen ja hymyile -> miehet kiinnostuu.
 
"Laura"
Aika jännää, että miehet eivät tosiaan jää juttelemaan?
Pari kaveriani ovat todella kauniita, kuin missejä ja heillä pyörii miehiä kuin herhiläisiä.
Yksi kaverini on arviolta n.20kg ylipainoinen ja tosi ujo. Silti hänkin saa aina tanssittajia ja esim. baaritiskillä hänellekin usein joku haluaa tarjota. Vaikka on naimisissa, eikä edes etsi seuraa.

Mä olen taas oikein Tiina Tavallinen, eikä minullakaan seurasta pulaa ole/
 
"isabella"
Mun vaatteet ovat kyllä rennot 25vuotiaan bilevaatteet, eikä paikkaan liian hienot tai liian tavalliset.
Kavereissani tosiaan on kauniita ja taviksia, ylipainoisia ja tosi hoikkia. Kaikki saavat suht. usein fiksua, komeaa ja asiallistakin seuraa.
Tottakai se syö mun itsetuntoa, että kavereille tarjotaan drinkkejä, mutta mulle ei.
 
"Nisu"
Sillon, kun olin sinkku niin sain hyvän iskurepliikkivinkin.
"Moi. Lähetkö mun luo saunomaan?" Ja toi toimi aina :) Ei ollut oikeasti aikomuskaan viedä ketään saunaan ja ihme kyllä, miehet tajusivatkin, että se on läppä.
 
"Jaana"
[QUOTE="isabella";27822228]Mun vaatteet ovat kyllä rennot 25vuotiaan bilevaatteet, eikä paikkaan liian hienot tai liian tavalliset.
Kavereissani tosiaan on kauniita ja taviksia, ylipainoisia ja tosi hoikkia. Kaikki saavat suht. usein fiksua, komeaa ja asiallistakin seuraa.
Tottakai se syö mun itsetuntoa, että kavereille tarjotaan drinkkejä, mutta mulle ei.[/QUOTE]

Se on pelimiesten iskutaktiikka, tutustua kauniin naisen kaveriin. Silloin se kaunis nainen ei käsitä markkina-arvoaan ja saattaa lopulta langeta huonompaankin mieheen. Ja jos ei, niin onhan aina se sen naisen kaveri.
 
"Tuomas"
Toi pelimiesten iskutaktiikka "iskeä kauniin naisen kaveri" on vain legendaa. Tuota ei harrasta kukaan mies oikeasti. Seon joku naisten keksimä juttu.
Kuka nainen ensinäkin kiinnostuu miehestä, joka ensin yrittää iskeä kaveria?! Ja kuka mies edes ajattelisi tuon toimivan? Hahaahaa kaikkea sitä kuulee. Voi ziisus tää palsta on mahtava.
 
"Batman"
Tutustua kauniin naisen kaveriin? Jossain työpaikalla tai koulussa ehkä, jos se kaveri on helposti lähestyttävän oloinen ja hauska tyyppi kaverina. Baarissa ei tod.
Jos ensin juttelen kaverille ja sitten tälle "kauniille naiselle" niin naiset kaikkoaa äkkiä, koska ajattelevat miehen olevan joku epätoivoinen, joka käy läpi kaikki.
Ihan keksittyä juttua tollainen pelimiesten taktiikka.
 
"Jaana"
[QUOTE="Tuomas";27822327]Toi pelimiesten iskutaktiikka "iskeä kauniin naisen kaveri" on vain legendaa. Tuota ei harrasta kukaan mies oikeasti. Seon joku naisten keksimä juttu.
Kuka nainen ensinäkin kiinnostuu miehestä, joka ensin yrittää iskeä kaveria?! Ja kuka mies edes ajattelisi tuon toimivan? Hahaahaa kaikkea sitä kuulee. Voi ziisus tää palsta on mahtava.[/QUOTE]

Jos sä olet niitä, jotka oitis marssii baarin pantavimman misun luo heittämään hyvää läppää, olet harvinaisuus. Tosin, se toimii, toisin kuin rumemman kaverin iskeminen.
 
"Liinu"
Baarissa ei ole aikaa jahkailla. Sielä pitää käydä kiinni heti tilaisuuteen. Kukaan ei tuhlaa iltaansa tutustumalla ensin kaveriin, koska se veisi liikaa aikaa päästä itse "oikean naisen" jutuille.
 
"Tuomas"
Baarissa aikaa on vähän. Ne menee kiinni neljältä ja porukkaa lampsii paikalle yleensä vasta puolen yön aikaan. Ja moni haluaa lähteä jo ennen neljään.
Baarissa on Tiina tavallinen ja Kerttu kaunotar. Miksi menisin juttelemaan Tiinalle, jos olisin kiinnostunut kertusta? Jos menen Tiinaa jututtamaan, kerttu luulee, että olen kiinnostunut Tiinasta.
Tämän jälkeen tekisin itsestäni epätoivoisen pyrkyrin, jos yrittäisin vielä Kerttua lähestyä.

Eli menen suoraan Kertun luo, jos tämä kiinnostaa.

Enkä etsi baarin pantavinta misua. En halua panna ketään baarin jälkeen, ehkä parin kahvittelun ja iltakävelyn jälkeen, jos nainen on vielä kiinnostava persoona.
 
- - - *
Mä olen ihan samanikäinen kuin sä ja sama "ongelma" (olen varattu tosin). Mä olen pitkien pohdintojen jälkeen todennut, että a) näytän vaikeasti lähestyttävältä eli tietoisesti en katso silmiin miehiä ja olen välillä vähän koppava akka, ja b) olen liian näyttävä nainen. Mä olen pitkä, tuuheatukkainen ja hyvin harvoin ns. tavallinen. Ei ne uskalla tulla! Mulla on myös se ongelma, että mä en ole sellainen luihkuposkinen victoriabeckham joka vetoaa mallipoikiin ja sitten olen liian näyttävä ja erikoinen ns. tavallisille miehille. Ainakin oma mieheni kertoo, että ei ois uskaltanut lähestyä mua baarissa, kun näytän siltä, että hänellä ei ois mitään tsäänssejä (me tavattiin siis netissä).

Yks keino on mennä istumaan itsekseen baaritiskille, sillä heruu. Ja silmiin katsominen hymyn kanssa on ihan ehdotonta.

Viimeksi kun olin ihan hirveässä soosissa niin vientiä olisi riittänyt, enkä mitenkään kokenut, että olisin ollut "parhaimmillani". Olin kai vaan niin helposti lähestyttävä, kun olin iloinen, tanssiva ja känninen.

Eli summa summarum = vedä persiit olalle ja hymyile paljon. :D
 
..
laittakaa joku sormus vasempaan nimettömään.. kummallisesti ne miehet pörrää enemmän ympärillä.. ;)
Tääki on joku urbaani legenda. Mulle kävi kerran niin, että oltiin tyttöjen kans tanssimassa ja joku mies tuli ja katto mun nimetöntä (oli sormus) ja se lähti meneen puistellen päätä :D

Yleisesti ottaen kannattaa muistaa, että miehet ajattelee hyvinki yksinkertaisesti. Nämä monimutkaiset taktiikka jutut on vain naisten omaa mielikuvitusta jolla parannetaan omaa itsetuntoa jne.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Turkilmas
Kauniskin voi olla eri tavoin :). Tai, öh... no, mulla on muutamia erittäin kauniita ystäviä ja heitä yhdistää sellainen avoimuus ja pilke silmäkulmassa. Ja juu, vientiä on todella.

Mutta sitten yksi kaveri on sellainen tyrmäävän upea ilmestys. Siis kaunis, mutta sen lisäksi kuin muotikuvastosta repäisty. Kaikki aina täydellisen huoliteltua, muodikasta ja kaunista. Tämä kaveri on älyttömän kiva ja jalat maassa- tyyppi. Sitä ei vaan todellakaan uskoisi ensinäkemältä. Ja vaikka hän hymyilee paljon ja on hassu höppänä, niin hänen perusilmeensä on aika vakava. Niinpä tuo vakavuus ehkä välittyy vieraammille ja miehet ehkä ajattelevat hänen olevan (ulkoisen olemuksen vuoksi) pinnallinen ja ylimielinen.

Mutta... jos sä olet sinut itsesi kanssa, niin hittojako sinua muuttamaan? Ymmärrän että haittaa, jos porukan ainoana on ilman vientiä, mutta kyllähän se on vain niiden miesten menetys, eikös :)?
 
"Mmm"
Ulkonäkösi ajaa miehet pois? Ei, ei tarkoita rumuutta. Se voi olla, että olet liian kaunis. Liian näyttävä ? Liian lihaksikas? Näytät liian rikkaalta, älykkäältä, hiljaiselta, äidilliseltä jne?
 
"vieras"
[QUOTE="Mmm";27823466]Ulkonäkösi ajaa miehet pois? Ei, ei tarkoita rumuutta. Se voi olla, että olet liian kaunis. Liian näyttävä ? Liian lihaksikas? Näytät liian rikkaalta, älykkäältä, hiljaiselta, äidilliseltä jne?[/QUOTE]

Geisha-koulu, ja vientiä riittää.
 

Yhteistyössä