Miksi mulla tollanen ukko

joka ei arvosta ollenkaan minua ja minun ansaisemaani palkkaa tähän talouteen.Tienaan toki vähemmän kuin hän mut nyt kun olen päässyt töihin niin tienaan paljon enemmän kuin kht:lla,mut kun olen vain siivooja ni mun palkka ei ole mitään.Ja olen käynyt vain emäntäkoulun sillon joskus vuonna kivi ja kirves,ei olemassa olevaa tutkintotodistusta,ni olen hänen mielestään aivan luuseri.PASKA UKKO.Tykkään työstäni ja se varmaan häntä häiritseekin.
 
No minusta ukkosi toimii ihan väärin. Pääasia, että itse tykkäät työstäsi. Jonkun on kaikki duunit tehtävä.

Haluisiko se sun ukkos, että sä opiskelisit jonkun toisen ammatin? Ne koulutuksetkin nykyään melkein alalle kuin alalle kestää nykyään melko pitkään.
 
kouluttautuvan,mut pointti taitaa olla siinä kun olen nyt päässyt tienaamaan ns.omaa rahaa ja en olekkaan hänen armoillaan,ni se taitaa ottaa ohimoon,mut nakittikin mulle sit sellasen pinon laskuja että huhhuijaa,nyt kun tienaan.Meillä on jo jonkin aikaa menny aika huonosti ja me olemme ns. uusperhe,ni olen tässä miettiny että jospas lähtiski tästä nyt kun on töitä ja ihan hyvällä mallilla nämä työt ku pomoki ihan kehunu kovasti ja niistä ku miehelle kertonu ni se luulee että meillä joku suhde.
 

Yhteistyössä