Miksi mulle käy kerta toisensa jälkeen nettitreffeillä näin?

  • Viestiketjun aloittaja "Huoh"
  • Ensimmäinen viesti
"Huoh"
Mies ottaa muhun yhteyttä, ekan viestin perusteella vaikuttaa ihan kivalta, joten vastaan. Hyvin nopeasti viestien perusteella mies tuntuu ihastuvan, kehuu mun ulkonäköä ja luonnetta ja puhuu hempeitä juttuja. Alle viikossa on jo ihastusta ja hempeilyä ja muuta kutkuttavaa. Joskus juttu jatkuu jopa parille treffeille saakka, mutta joka ainoan kerran kaikki loppuu kuin seinään. Täysin varoittamatta, yllättäen, enkä ihan oikeasti tajua syytä. Miehet vain katoaa/lopettaa yhteydenpidon.

Mikä magneetti mussa on? Miten tän saa pois? Kamalinta tässä on se, että joka kerran mä meen sinisilmäisenä mukaan ja kuvittelen, että kyse on jostain aidosta -ja voitte vain arvata miltä tuntuu pettyä ja huomata, että mies teki taas katoamistempun.
 
fret
Oleellinen kysymys on: mitä puhut, teet, kerrot ja kyselet ennen kuin yhteydenpito loppuu. Näytätkö samalta kuin kuvissa?

Syy ei ole aina kaikissa miehissä, vaan joskus itsessäkin. Tosin on hyvin tökeröä lopettaa yht.pito seinään selittämättä mitään mutta kuulostaa siltä, että jotakin nämä miehet hätkähtävät.
 
"Rami"
Mulla on miehenä ihan sama ongelma. Tai sillä erotuksella, että edes niitä treffejä ei tavallisesti ehditä sopia. Kuvani lähettämiseen homma ei katkea, vaan tavallisesti jonkin juurikin siinä vaiheessa, kun ehdin juuri ajatella treffien ehdottamista. Toiset vaan poistavat profiilinsa (eli todennäköisesti löytävät jonkun mielenkiintoisemman) ja toiset lopettavat viesteihin vastaamisen. Ja siis täysin yht'äkkiä, ilman mitään selityksiä tms. Edellinen viesti saattaa päättyä vaikkapa "palataan taas" toteamukseen ja sen jälkeen laskeutuu hiljaisuus.
 
.vieras.
Ilmainen vinkki nettitreffailijoille: anna itsestäni rehellisesti se kuva, mikä olet. Negatiivisen henkilön ei siis kannata laittaa luonnekuvaukseen iloinen jos sitä kerran ei ole. Sellainen käy livetilanteessa melko nopeasti ilmi.

Sitten se kuva: laita itsestäsi totuudenmukainen kuva. Se rippikuva 30 kiloa sitten ehkä vie treffeille, mutta mielestäni on parempi pettyä ennen treffejä kuin treffeillä suuren satsauksen jälkeen.
 
"Rami"
Ilmainen vinkki nettitreffailijoille: anna itsestäni rehellisesti se kuva, mikä olet. Negatiivisen henkilön ei siis kannata laittaa luonnekuvaukseen iloinen jos sitä kerran ei ole. Sellainen käy livetilanteessa melko nopeasti ilmi.

Sitten se kuva: laita itsestäsi totuudenmukainen kuva. Se rippikuva 30 kiloa sitten ehkä vie treffeille, mutta mielestäni on parempi pettyä ennen treffejä kuin treffeillä suuren satsauksen jälkeen.
Itse olan laittanut usein kaksikin kuvaa. Toinen ihan tuore kännykkäkameraräpsäisy ja toinen sitten vähän "parempi" kuva. Ja rehellinen olen tietysti pyrkinyt olemaan, valheella kun on lyhyet jäljet.

Enkä siis ihmettele sitä, miksi joku ei halua jatkaa viestittelyä tai ei halua tavata, vaan ihmettelen sitä, miksi se yhteydenpito pitää joka kerran lopettaa yhtäkkiä ilman mitään syytä tai selitystä.
 
"Huoh"
Siis mulla on rehellinen profiili ja tuoreita kuviakin itsestäni siinä. En valehtele itsestäni mitään, mutta en myöskään oksenna kaikkia traumojani vieraille ihmisille. Mielestäni käyttäydyn ihan nätisti, en ole piinaava tai ahdisteleva tai mitään muutakaan vastaavaa. Tiedän että syy voi olla myös itsessäni, mutta en keksi mitään yhdistävää tekijää näille jutuille. Mun mielestä mä olen ihan normaali ja osaan käyttäytyä.
 
"Huoh"
Juuri samaa ihmettelen kuin Rami. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei kaikkien kanssa ole sitä kipinää ja etteivät kaikki vaikuta mielenkiintoisilta, mutta mä en käsitä sitä, että yhteydenpito loppuu kuin seinään vaikka juuri edellisissä viesteissä on hehkutettu omia tunteita ja ihastumista. Miehet vain katoaa, ilmoittamatta yhtään mitään.

Ehkä tää sitten vain on ihan yleistä käyttäytymistä, ja mä joku muinasijäänne joka ei ymmärrä tällaista tyyliä.
 
vierasds
Eikös nettideittailu ole aika monille sellaista pörähtelyä kukasta kukkaan? Etsitään hyviä viboja sieltä ja täältä ja monen kanssa samanaikaisestikin? Monet ovat tehneet tuota jo niin pitkään, että ovat tavallaan turtuneet ja unohtaneet, että vastapuoli saattaa olla tosissaankin... Ei välttämättä ole sussa vikaa ollenkaan, et vain ole löytänyt vielä sitä kunnollista ihmistä, joka ei pelaa.
 
"Rami"
[QUOTE="Huoh";30090282]Juuri samaa ihmettelen kuin Rami. Kyllä mä sen ymmärrän, ettei kaikkien kanssa ole sitä kipinää ja etteivät kaikki vaikuta mielenkiintoisilta, mutta mä en käsitä sitä, että yhteydenpito loppuu kuin seinään vaikka juuri edellisissä viesteissä on hehkutettu omia tunteita ja ihastumista. Miehet vain katoaa, ilmoittamatta yhtään mitään.

Ehkä tää sitten vain on ihan yleistä käyttäytymistä, ja mä joku muinasijäänne joka ei ymmärrä tällaista tyyliä.[/QUOTE]

Olen miettinyt, että naisten kohdalla kyse on varmaan siitä, että kun he saavat niin valtavan määrän yhteydenottoja (yksikin kertoi saaneensa n. 250 yhteydenottoa ekan viikon aikana), niin he valkkaavat niistä sitten ehkä 10-20 joiden kanssa jatkavat yhteydenpitoa. Ja tapaamaan he päätyvät lopulta vain muutamaa, eikä niille kaikille muille jaksa eikä kiinnosta ilmoitella sen kummemmin yhtään mitään. Netissä kun on niin helppoa antaa vain asian olla.
 
"Rami"
Eikös nettideittailu ole aika monille sellaista pörähtelyä kukasta kukkaan? Etsitään hyviä viboja sieltä ja täältä ja monen kanssa samanaikaisestikin? Monet ovat tehneet tuota jo niin pitkään, että ovat tavallaan turtuneet ja unohtaneet, että vastapuoli saattaa olla tosissaankin... Ei välttämättä ole sussa vikaa ollenkaan, et vain ole löytänyt vielä sitä kunnollista ihmistä, joka ei pelaa.
Kirjoitit juuri sen, miten uskon monien naisten (ja varmaan miestenkin) toimivan noissa nettitreffeissä.
 
ilmeisesti ruma
[QUOTE="Rami";30090297]Olen miettinyt, että naisten kohdalla kyse on varmaan siitä, että kun he saavat niin valtavan määrän yhteydenottoja (yksikin kertoi saaneensa n. 250 yhteydenottoa ekan viikon aikana), niin he valkkaavat niistä sitten ehkä 10-20 joiden kanssa jatkavat yhteydenpitoa. Ja tapaamaan he päätyvät lopulta vain muutamaa, eikä niille kaikille muille jaksa eikä kiinnosta ilmoitella sen kummemmin yhtään mitään. Netissä kun on niin helppoa antaa vain asian olla.[/QUOTE]

Ei mulle ainakaan tullut runsaasti yhteydenottoja. Muutama vaan. ja kaikki lopetti kun sai kuvan. Ehkä naiset haluaa antaa kuvan että niitä tavoittelee moni muukin. En mäkään halua vaikuttaa epätoivoiselta (vaikka olenkin). :(
 
"Huoh"
Ei mullekaan "runsaasti yhteydenottoja" tullut, vaikka en ihan rumimmasta päästä ole. Luulen, että tietynlaiset profiilikuvat aikaansaavat näitä viestitulvia ja jos sellaista naista sitten etsii, niin pitää vain hyväksyä se, että on vain yksi sadoista. Tavalliset naiset ei noin valtavaa määrää yhteydenottoja saa.

Tuota mäkin oon miettinyt kuin nimimerkki "mä". Että jostain syystä mä vedän puoleeni miehiä, joiden tunne-elämä menee nollasta sataan hyvässä ja pahassa. Ihastutaan parissa päivässä ja osoitetaan se, ja ihan yhtä nopeasti tunteet lakkaavat olemasta ja kaikki lässähtää. Toki mussa on sitten jotain, joka resonoi näitten miesten kanssa, kun heitä jatkuvasti vain puoleeni vedän vaikka en kyllä haluaisi.
 
"Rami"
[QUOTE="Huoh";30090318]Ei mullekaan "runsaasti yhteydenottoja" tullut, vaikka en ihan rumimmasta päästä ole. Luulen, että tietynlaiset profiilikuvat aikaansaavat näitä viestitulvia ja jos sellaista naista sitten etsii, niin pitää vain hyväksyä se, että on vain yksi sadoista. Tavalliset naiset ei noin valtavaa määrää yhteydenottoja saa. [/QUOTE]

Tämä riippuu varmaan paikastakin. Itse puhuin Suomi24 Treffit-palstasta ja tämä 250 yhteydenottoa viikossa saanut oli kuvaton profiili. Toinen, jolla oli ihan tavallinen kuva, oli saanut 350 yhteydenottoa kahdessa viikossa ja poisti profiilinsa tämän jälkeen.

Itse olen saanut puolessa vuodessa 3 yhteydenottoa ja itse olen ottanut yhteyttä ehkä n. 50 naiseen. Naiset eivät ehdi/halua ottaa yhteyttä, koska heidän ei tarvitse. Miehet ottavat yhteyttä.
 
..aha......
Jos on ruma ja lihava kuten esim minä niin en minä nykyiselle miehelleni kuvaa antanut vaikka hän lähetti kuvansa mulle. Ja sitten me juteltiin pari viikkoa todella paljon tuntikausia puhelimessa niin hän taisi rakastua minuun jo silloin. Eli suosittelen runsasta juttelua ennen tapaamista.
 
"Huoh"
[QUOTE="Rami";30090348]Tämä riippuu varmaan paikastakin. Itse puhuin Suomi24 Treffit-palstasta ja tämä 250 yhteydenottoa viikossa saanut oli kuvaton profiili. Toinen, jolla oli ihan tavallinen kuva, oli saanut 350 yhteydenottoa kahdessa viikossa ja poisti profiilinsa tämän jälkeen.

Itse olen saanut puolessa vuodessa 3 yhteydenottoa ja itse olen ottanut yhteyttä ehkä n. 50 naiseen. Naiset eivät ehdi/halua ottaa yhteyttä, koska heidän ei tarvitse. Miehet ottavat yhteyttä.[/QUOTE]

Mä en voi uskoa noita määriä todeksi. Olen itsekin joskus ollut kyseisellä palstalla, kuvattomana ja kuvallisena, enkä todellakaan päässyt tuollaisiin lukemiin. Mulla kyllä tosin luki profiilissa, että en etsi pelkkää seksiseuraa, liekö se sitten vähentänyt viestitulvaa ;)
 
"Rami"
[QUOTE="Huoh";30090354]Mä en voi uskoa noita määriä todeksi. Olen itsekin joskus ollut kyseisellä palstalla, kuvattomana ja kuvallisena, enkä todellakaan päässyt tuollaisiin lukemiin. Mulla kyllä tosin luki profiilissa, että en etsi pelkkää seksiseuraa, liekö se sitten vähentänyt viestitulvaa ;)[/QUOTE]

Minulla on se plussajäsenyys, joten näen profiilien tilastot (mm. kuinka monta yhteydenottoa he ovat saaneet ja tehneet yms.).
 
"Huoh"
[QUOTE="Rami";30090361]Minulla on se plussajäsenyys, joten näen profiilien tilastot (mm. kuinka monta yhteydenottoa he ovat saaneet ja tehneet yms.).[/QUOTE]

Ok, no sitten :)
 

Yhteistyössä