Miksi mun pitäisi olla täällä jotenkin mukavampi?

se on hassua kui ihmiset ottaa täällä helposti nokkiinsa kommenteista. tää on vain keskustelupalsta. jos jonkun kommentit ei kiinnosta niin ei kannata lukea. mun mielestä jokainen saa olla juuri kuten haluaa. ja eriävät mielipiteet ovat keskustelun rikkaus.
 
AavikonNorsu
niin..tää on vaan keskustelupalsta, mitä väliä kuka täällä sanoo mitäkin, mulle tää on ainakin hyvää viihdettä, aivot narikkaan ja sillen. välillä kyllä täältä saa apuakin. kun jotain kysyy, mutten ota tätä vakavasti, eikä näköjään juttujen perusteella toivottavasti ainakaan moni muukaan :D
 
Varmaan johtuu siitä että kirjoitukseen ei saa sisällettyä sitä omaa ajatusta niin selkeästi.
Sitä sarkastista sävyä ehkä.

Joidenkin mielestä myös se että sanoo asiat suoraan niinkuin ne on, se on ilkeilyä.
Edellisessä työpaikassa moni oli sitä mieltä että olen pelottava ja ilkeä vaikka sitä mielestäni en ollut. Sanoin vaan asiat faktoina turhia kiertelemättä.
Mutta ehkä suurin syy oli se että eteläpohjalainen perusluonne ei oikein sovellu (ainakaan päijät) hämeeseen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
niin..tää on vaan keskustelupalsta, mitä väliä kuka täällä sanoo mitäkin, mulle tää on ainakin hyvää viihdettä, aivot narikkaan ja sillen. välillä kyllä täältä saa apuakin. kun jotain kysyy, mutten ota tätä vakavasti, eikä näköjään juttujen perusteella toivottavasti ainakaan moni muukaan :D
niinpä.

okei. olihan tuossa hetki sitten eräs lapsettomuusketju jossa oli ihan kamalia kommentteja mut ei niitä silloin kannata lukea.

tää on viihdettä ja terapiaa. ja totta on et hyvälle tuntuu kun joku sanoo nätisti ja naurattaa kun joku yrittää vääntää riitaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Varmaan johtuu siitä että kirjoitukseen ei saa sisällettyä sitä omaa ajatusta niin selkeästi.
Sitä sarkastista sävyä ehkä.

Joidenkin mielestä myös se että sanoo asiat suoraan niinkuin ne on, se on ilkeilyä.
Edellisessä työpaikassa moni oli sitä mieltä että olen pelottava ja ilkeä vaikka sitä mielestäni en ollut. Sanoin vaan asiat faktoina turhia kiertelemättä.
Mutta ehkä suurin syy oli se että eteläpohjalainen perusluonne ei oikein sovellu (ainakaan päijät) hämeeseen ;)
saati itäsuomalainen länsirannikolla.... aika moni pomppii minuakin karkuun kun olen hiukan suora ja kovin puhelias.
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun mielestä se, että muutkin tekevät niin, ei ole mikään syy käyttäytyä niin että tietää loukkaavansa toisia sanomisillaan.
Sun mahdollisista ilkeilyistä en tiedä, ei ole mun silmiin sellasia sattunut
:attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun mielestä se, että muutkin tekevät niin, ei ole mikään syy käyttäytyä niin että tietää loukkaavansa toisia sanomisillaan.
Sun mahdollisista ilkeilyistä en tiedä, ei ole mun silmiin sellasia sattunut
Presiis. Nyt ei olla kait enää alakoulussa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Mun mielestä se, että muutkin tekevät niin, ei ole mikään syy käyttäytyä niin että tietää loukkaavansa toisia sanomisillaan.
Sun mahdollisista ilkeilyistä en tiedä, ei ole mun silmiin sellasia sattunut
Presiis. Nyt ei olla kait enää alakoulussa?
Kyllä välillä siltä tuntuu :xmas:

Ja sä modena voit olla välillä samaa mieltä :D
 

Yhteistyössä